پرسپولیس به هشتمین جام لیگ برتر رسید

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر نساجی مازندران برای هشتمین جام قهرمانی لیگ برتر سال۱۴۰۲  را به دست آورد.

دنیای مد و لباس – در آخرین هفته از لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی رفت و با پیروزی  ۴ بر صفر برابر این تیم برای هشتمین بار قهرمان شد.

 سرخ ها در این دیدار برای رسیدن به گل اول تنها یک دقیقه انتظار کشیدند و روی یک ضربه ایستگاهی توسط علی نعمتی به گل رسیدند.

دقایقی بعد از این گل تیم نساجی با اخراج مهدی عبدی ده نفره شد تا شرایط برای تیم شمالی سخت شود.

تیم یحیی گل محمدی اما بعد از این اخراج کاملا بازی را در دست گرفت و روی یک ضد حمله سریع و بعد از اشتباه ابراهیمی بازیکن نساجی موفق به زدن گل دوم شد. سعید صادقی زننده گل دوم سرخ ها روی یک موقعیت تک به تک بود.

در ادامه سرخ ها چند موقعیت گلزنی را در نیمه اول به دست آوردند اما بازی در نهایت با همان نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

پرسپولیس به هشتمین جام لیگ برتر رسید

با شروع نیمه دوم نساجی با دو تعویض همزمان تلاش کرد تا شرایط را تغییر بدهد اما این شاگردان یحیی گل محمدی بودند که دوباره بازی را در اختیار گرفتند و موقعیت سازی کردند.

در نهایت پرسپولیس مزد بازی خوبش در نیمه دوم را هم گرفت و سروش رفیعی هافبک سرخ ها با یک شلیک غیرقابل مهار گل سوم سرخ ها را به ثمر رساند تا سرخ ها سه بر صفر پیش بیفتند.

این اما پایان کار نبود و تنها سه دقیقه بعد از این گل میلاد سرلک با شوتی دیدنی طاق دروازه نساجی را فرو ریخت تا پرسپولیس با ۴ گل پیش بیفتند.

با پیروزی سه تیم بالای جدول در هفته آخر، پرسپولیس با ۶۶ امتیاز، سپاهان با ۶۵ امتیاز و استقلال با ۶۲ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

گل‌ها این بازی: علی نعمتی در دقیقه ۲، سعید صادقی در دقیقه ۲۶، سروش رفیعی در دقیقه ۷۵ و میلاد سرلک در دقیقه ۷۸ برای پرسپولیس

کارت قرمز: مهرداد عبدی در دقیقه ۱۵ و سینا زامهران در دقیقه ۸۵

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند (۸۵- احمد گوهری)، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی، مهدی ترابی و گئورگی گولسیانی و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سید علیرضا ابراهیمی، سیداحمد موسوی (۶۶- احسان قهاری)، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، محمد شریفی (۴۶- کریم اسلامی)، ایوب کلانتری (۶۶- ایوب داوران)، فرزاد زامهران، علی شجاعی (۴۶- اکبر صادقی) و رضا جعفری.

درباره ی J Sadeghi

مطلب پیشنهادی

جنگ ستارگان در نیوکمپ

بارسلونا - رئال مادرید/ جنگ ستارگان در نیوکمپ/ زیدان یا والورده، کدام یک پیروز میدان خواهند شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *