کفش پاشنه بلند دخترانه مجلسی نهایت شیک بودن

کفش ها در مدل های مختلفی تولید شده و هر یک پاشنه ای متفاوت را بخود اختصاص داده اند؛ در این بین کفش های پاشنه بلند اگرچه کمی شرایط را برای یک خانم سخت می کنند اما منجر می شوند تا استایل کشیده تر و زیباتری داشته باشید، مدل کفش پاشنه بلند مجلسی منجر می شود تا پاهای کشیده تری داشته باشید و حرکات شما در زمان راه رفتن  سنجیده تر، آرام تر و لوند تر باشد. به همین دلایل عموما کفش های پاشنه بلند یکی از انتخاب های خانم های شیک خواهد بود.

مدل های دیگری از کفش مجلسی نیز وجود دارد که در مدل پاشنه کوتاه و بدون پاشنه تولید می شوند که بسیار مناسب برای خانم های بلند قد بوده و می تواند زیبایی بسیاری را به آنها بدهد.

کفش پاشنه بلند

اگر به عنوان یک عروس قرار است کفش انتخاب کنید یادتان باشد هیچ قانونی وجود ندارد که شما باید حتما از کفش پاشنه بلند سفید استفاده کنید، هر رنگی که مد نظرتان است را انتخاب کنید، حتی می توانید کفش های خود را هم رنگ و طرح دسته گل عروس انتخاب کنید. همه چیز که قرار نیست سفید باشد… کمی جسارت به خرج داده و رنگ های دیگر را نیز امتحان کنید. لباس عروس به رنگ سفید و خنثی است، مطمئن باشید هر رنگی که انتخاب کنید در کنار سفید جلوه گری بسیاری کرده و قطعا می تواند عکس هایی بسیار زیبا برای شما به جای بگذارد.

کفش پاشنه دار

رنگ کفش را هماهنگ با رنگ لباس تان انتخاب نمایید،حتی می توانید از کفش های با پارچه های مشابه با پارچه لباس مجلسی استفاده کنید، که از این دسته مدل کفش ها می توان به کفش مجلسی مخمل، کفش های مجلسی ساتن، کفش گیپور و… اشاره نمود که این هماهنگی زیبایی بیشتری به تیپ شما می بخشد.

زیباترین کفش پاشنه بلند

انتخاب و خرید یک جفت کفش شیک ودر عین حال آسان شاید یکی از مهم ترین چالش‌ها برای هر خانمی باشد بـه خصوص کـه این انتخاب در مورد کفش پاشنه بلند سخت‌تر هم میشود. اینکه چطور یک کفش پاشنه بلند شیک انتخاب کنید کـه در عین حال بـه اندازه‌ی کافی آسان باشد، نیاز بـه دانستن قوانین ساده‌ای دارد.

کفش پاشنه بلند خاص

فاصله پاشنه تا زیره، میزان فشار وارده بپا را مشخص می کند. هرقدر این فاصله بیشتر باشد «حالت ایده‌آل ۳ سانتی متر و بیشتر اسـت» کفش، اسانی بیشتری خواهد داشت. در واقع فاصله بیشتر بین پاشنه‌ی کفش تا بخش زیره بـه معنای شیب کمتر اسـت. 

کفش باکلاس پاشنه بلند

د ر قدم اول انعطاف پذیری کفش را درنظر بگیرید. با یک دست، پاشنه را نگه دارید و با دست دیگر پنجه کفش را.سپس کفش را خم کنید،مجله مد پارس ناز تنها جایی از کفش کـه باید بـه خوبی انعطاف‌ پذیر بوده و خم شود قسمت ابتدای پنجه کفش اسـت، یعنی قسمتی کـه کفش برای رسیدن بـه پنجه کمی باریک میشود.

کفش زیبای پاشنه بلند

طلایی و مشکی یکی از دسته رنگ هایی هستند که به سادگی با هر رنگ پوستی خود را هماهنگ کرده و ظاهری بسیار دلچسب ایجاد خواهد کرد. فرقی ندارد پوستی سفید رنگ دارید و یا برنز مطمئن باشید کفش هایی با رنگ طلایی و یا مشکی بسیار برازنده شما خواهد بود.

زیباترین مدل کفش
کفش های خاص
کفش مجلسی شیک پاشنه دار
کفش پاشنه دار خاص

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *