استایل سبز

رنگ سبز، رنگ سردی است که نماد طبیعت است. این رنگ نشانه آرامش، خوشبختی، سلامتی و پیروزی است و حالت آرامش‌بخش آن باعث می‌شود به عنوان سمبل شفقت، مهربانی، تعادل روح و روان و رفتار شناخته شود. این رنگ مهربانی و دوستی را در انسان‌ها افزایش می‌دهد.

رنگ سبز از پرطرفدارترین رنگ‌ها در جهان است و به عنوان نشانه مهربانی و دلسوزی شناخته می‌شود. همچنین سبز رنگ پول است و لباس سبز تیره حسی از قدرت و ثروت را به دیگران منتقل می کند، اما سبز کدر نشانه حرص و طمع است .

انتخاب رنگ سبز برای لباس معمولا نشان دهنده ی آن است که صاحب آن شخصیتی قوی و با اراده دارد. پوشیدن لباس سبز رنگ اضطراب را از شما دور می‌کند و موجب رفع تنش و گرفتگی‌های عضلانی می‌شود.

رنگ‌ سبز تیره احساسی از بزرگی و قدرت را منتقل می‌کند که مناسب پوشش مردانه و لباس‌های رسمی است . استفاده از لوازم جانبی سبز رنگ مانند گردنبند یا کیف و کفش‌ همراه با لباس مشکی، جلوه زیادی به وجود می‌آورد.

استایل سبز زیتونی ویژه آقابان :

تا به حال به استایل سبز زیتونی توجه کرده اید؟ 

کمد لباس تان بدون سبز زیتونی قطعا یک چیزی کم دارد, زیرا لباس هایی که با این رنگ طراحی و دوخته می شوند اغلب مناسب هر رنگ پوست آقایان هستند و با خیلی از لباس های دیگر ست می‌شوند.

 شلوارکتان سبز زیتونی : اگر بخواهید یک شلوار کتان بخرید که با آن راحت باشید و بتوانید در بسیاری از موقعیت ها از گشت و گذار در جنگل تا محل کار بپوشید سبز را به شما پیشنهاد می‌کنیم .
این رنگ شلوار سبز زیتونی شما را خیلی با استایل می کند زیرا به راحتی می توانید هم با پیراهن مردانه ها در رنگ و طرح های مختلف و هم با تی شرت بپوشید .

شلوار جین سبز زیتونی : دقیقا مانند شلوار کتان سبز است و به راحتی با سایر لباس ها ست می‌شود.
این شلوار می تواند یک شلوار مقاوم برای ماجراجویی های شما باشد و یک استایل شیک کژوال با آن بسازید .

پیراهن سبز:پیراهن سبز زیتونی هم به مردان بزنزه و هم به مردان با رنگ پوست روشن ست می‌شوند
بهتر است زمانی که پیراهن سبز می پوشید سایر لباس ها را در رنگ های روشن خنثی نگه دارید به ویژه زمانی که می خواهید استایل کژوال داشته باشید .
این اجازه می دهد که سبز استایل شما به چشم بیاید. پیراهن مردانه سبز با شلوار کرم یا بژ بسیار خوب می شود .

زمانی که بخواهید یک استایل نیمه رسمی یا اسمارت کژوال با رنگ سبز زیتونی داشته باشید می توانید از یک پیراهن مردانه و شلوار کرمی یا بژ با یک کت اسپرت سبز زیتونی استفاده کنید .

در واقع می توان گفت هر رنگ خنثی ای با رنگ سبز بسیار شیک می‌شود

از رنگ‌های

کرم

خاکی

طوسی روشن

مشکی

سفید

می توانید برای سایر لباس ها استفاده کنید .

ست کردن رنگ سبز با دیگر رنگ ها :

از آنجا که مجموعه‌ای از رنگ‌های سرد در کنار هم ممکن است احساس منفی به فرد منتقل کند، استفاده از رنگ‌های گرم در کنار آنها راه مناسبی برای ایجاد تعادل میان آنها است، اما با توجه به اینکه رنگ سبز محدوده بسیار متنوعی دارد، هر کدام از آنها نیاز به رنگی متفاوت در کنار خود دارد.

سبز با رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، آبی، زرد و قرمز هارمونی دارد . در یک نگاه کلی، سبز رنگ پرکاربرد و به دردبخوری است به شرط اینکه از ترکیبات صحیح آن استفاده شود. اگر شما از ترکیبات سبزی استفاده کنید که در طبیعت یافت می‌شود مثل خاکی، زیتونی، زمردی و… این امکان را دارید که آن را با هر رنگی ست کنید.

سبز و زرد 

کنار هم قرار دادن رنگ‌های مشابه زرد و سبز روشن ترکیبی جوان و شاد به وجود می‌آورد. رنگ‌های نارنجی و قهوه‌ای نیز با بیشتر سبزها مانند سبز پررنگ و یشمی هماهنگ می‌شوند و ترکیبی برازنده‌ ایجاد می‌کنند.

سبز و قرمز 

رنگ مکمل سبز، قرمز است. این دو در کنار هم ترکیب ایده‌آلی هستند . اگر نخواهید از طیف تند و آتشین هر دو استفاده کنید ، حواس‌تان باشد سبز با بنفش و نارنجی هماهنگی ندارد ، مگر اینکه بنفش نزدیک به آبی و نارنجی نزدیک به زرد باشد.

اگر لباس شما سبز پررنگ است می‌توانید از رنگ متضاد قرمز در کنار آن استفاده کنید و اگر لباسی به رنگ سبز روشن دارید، رنگ بنفش بهترین انتخاب برای پوشیدن همراه با آن است.

سبز و بلوطی

اگر لباسی سبز رنگ دارید آن را با کفش، کیف و زیور آلات بلوطی ست کنید. این دو رنگ در کنار هم بسیار عالی و باشکوه به نظر می رسند و از جنبه سلامتی برای کسانی که دچار گرفتگی یا فشار خون بالا هستند، مناسب است.

ارغوانی و سبز یشمی

شاید در ابتدا این ترکیب رنگ ، آن هم برای لباس بیشتر تند و جلف به نظر بیاید اما اشتباه نکنید همراهی سبز یشمی یا آبی روشن با ارغوانی کاملا این تصور را از بین می برد و تندی رنگ ارغوانی را خنثی می کند و در واقع این ترکیب رنگ با بیشتر پوست ها همخوانی دارد و باعث می شود رنگ پوست شما به اصطلاح باز شود. این ترکیب رنگ، برای از بین بردن استرس و اضطراب بسیار مناسب است.

ست مانتوی سبز :

در ادامه چند ست مانتوی سبزرا به شما معرفی می کنیم و امیدواریم ایده های جذابی برای ست کردن مانتوی سبز خود بگیرید و راحتتر تصمیم بگیرید که با مانتوی سبز خود چی بپوشید ! 

ست یک  : مانتوی سبز رنگ ساده  , شلوار سفید  , شال آبی کمرنگ  , کفش ورزشی آبی روشن  و ,کیف پاسپورتی سورمه ای .

ست دو : : مانتوی سبز پر رنگ  , شلوار جین سورمه ای تیره   ,کوله ی زرشکی  , شال زرشکی گلدار .

ست سه :  مانتوی سبز روشن  , شلوار سفید  , کوله ی سفید و کفش سورمه ای و شال طرحدار رنگ سفید و سورمه ای .

ست چهار : مانتوی سبز تیره  , شلوار کرم رنگ روشن , کیف پاسپورتی سورمه ای و کفش سورمه ای و شال سورمه ای تیره .

ست پنج: مانتوی سبز کمرنگ  , شلوار جین تیره و کیف پاسپورتی   و صندل چرم و شال زرشکی .

درباره ی

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *