استایل کرم، شیک وخنثی

کرم گستره رنگ روشنی است که از ترکیب هر سه رنگ اصلی (زرد، سرخ، آبی) و سفید به دست می‌آید ولی سفید به سایر رنگ ها غلبه دارد. گسترهٔ کرم شامل رنگ های گرم، خنثی، تا سرد است. نام این رنگ از کرم خوراکی (خامه یا سرشیر) در زبان‌های اروپایی گرفته شده‌ است و همرنگ خامه طبیعی است.

مهم ترین هدف از ست کردن رنگ لباس ها با یکدیگر ایجاد کردن هارمونی مناسب می باشد بنابراین بهتر است هر فردی برای داشتن ظاهری آراسته و جذاب در ست کردن لباس هایش حساسیت لازم را داشته باشید,

رنگ کرم از ترکیب رنگ های زرد ، آبی و قرمز به دست می آید ، کرم در دسته بندی رنگ های گرم ، خنثی تا سرد قرار می گیرد و نام آن از کرم خوراکی گرفته شده است. همچنین اگر رنگ کرم در کنار زرد و آبی و قرمز قرار گیرد ترکیب زیبایی به دست می آید. هنگام ست کردن رنگ ها توجه داشته باشید که تیرگی و روشنی در ترکیب آن ها مهم است و افراد خوش استایل همیشه به این نکته توجه می کنند. رنگ کرم را می توانید با رنگ های هم خانواده اش ست کنید مثل قهوه ای، سفید یا شیری ، البته صورتی و قرمز هم پیشنهادهای خوبی هستند که در خانواده رنگ های مکمل کرم قرار می گیرند. آبی هم از جمله رنگ هایی است که در کنار کرم زیبا به نظر می رسد.

ست کرم در استایل افراد

ست رنگ کرم از انواع رنگ های مناسب و پرطرفدار برای پوشاک مختلف است و شما می توانید این رنگ را به راحتی با انواع رنگ های تیره و روشن ست کنید و در مکان های مختلف با ظاهری متفاوت و شیک حضور پیدا کنید.

رنگ کرم از انواع رنگ های روشن و پرطرفدار است و اغلب افراد از این رنگ زیبا برای لباس های مجلسی و لباس های رسمی و لباس های راحتی و … استفاده می کنند, علاوه بر این رنگ کرم با اغلب رنگ های تیره و روشن مطابقت و همخوانی دارد.

همان‌طور که می‌دانید رنگ‌ها از ترکیب سه رنگ اصلی آبی، قرمز و زرد به وجود می‌آیند و با توجه به شدت و ضعف یا تیرگی و روشنی این رنگ‌ها تغییر پیدا می‌کنند. همچنین رنگ‌هایی که از ترکیب این رنگ‌ها به وجود می‌آیند، به‌طور کلی در کنار آن ها تناسب دارند.

رنگ کرم که از ترکیب قهوه ای و سفید به دست می‌آید با این رنگ‌ها تناسب دارد، اما توجه به شدت و ضعف این رنگ‌ها در هماهنگ کردن آن ها با یکدیگر بسیار مهم است. همچنین رنگ‌های مکمل رنگ‌هایی هستند که متضاد هم، اما با یکدیگر تقریبا تناسب بسیاری دارند.

چون هماهنگ کردن رنگ‌ها با هم نقش مهمی در انتخاب‌ها دارد لازم است بدانید که همه رنگ‌های مکمل یا متمم در کنار یکدیگر به خوبی نمی‌نشینند و در مقابل برخی دیگر نیز تناسب خیلی خوبی ایجاد می‌کنند. بنفش و کرم یکی از نبایدهای دنیای مد است.

همچنین توجه به تیرگی و روشنی رنگ‌ها در تناسب داشتن آن ها بسیار مهم است.

مهم‌ترین هدف ما از کنار هم گذاشتن و سِت کردن لباس‌های مختلف، ایجاد هارمونی و هماهنگی است.

هارمونی چیزی است که خوشایند چشم بیننده باشد و حس نظم و توازن را به فرد القاء کند. اگر چیزی فاقد هماهنگی و هارمونی لازم باشد، خسته کننده و آشفته به نظر خواهد آمد.

در یک حالت این تجربه دیداری آنقدر ملایم و یکنواخت می‌شود که بیننده را درگیر نمی‌کند. مغز انسان اطلاعات با قدرت انگیزش پایین را رد می‌کند، مثل مجموعه‌های تک رنگ با بافت و طرح یکسان.

در حالت دیگر، تجربه دیداری آنقدر تکرار شونده و خسته کننده می‌شود که بیننده طاقت نگاه کردن به آن را نخواهد داشت. مغز انسان چیزی را که قادر به تعدیل و فهم آن نباشد، مثل چهار طرح و رنگ متناقض و متضاد در یک مجموعه را پس زده و رد می‌کند.

به طور خلاصه، یکپارچگی بیش از حد باعث انگیزش بسیار پایین و پیچیدگی افراطی نیز باعث انگیزش بیش از حد خواهد شد. در این میان، هارمونی و هماهنگی تعادل پویا خواهد بود.

ست رنگ های تیره و روشن با رنگ کرم

رنگ زرشکی و مشکی از زیباترین رنگ هایی هستند که می توانید آن ها را با رنگ کرم ست کنید, ست زرشکی و مشکی با رنگ کرم ترکیب زیبا و جذابی را ایجاد می کند و علاوه بر این ظاهر شما زیباتر از همیشه به نظر می رسد.

ست سبز و سبزآبی با کرم

رنگ سبز آبی ملایم و سبز نیز یکی دیگر از انواع رنگ های مناسب برای ترکیب با رنگ کرم محسوب می شوند.

ست قهوه ای و سفید با کرم

ترکیب رنگ کرم با رنگ های قهوه ای و سفید نیز می تواند هارمونی مناسبی را ایجاد کند. ست رنگ کرم و قهوه ای از انواع ست های زیبا برای لباس مجلسی زنانه و مدل مانتو مجلسی و اسپرت و …. است.

ست قرمز و صورتی با کرم

ترکیب رنگ کرم با رنگ های قرمز و صورتی نیز برای انواع پوشاک زنانه و دخترانه می تواند ایده مناسب و قابل توجهی باشد و علاوه بر این ترکیب این رنگ ها در بین خانم های جوان از طرفداران زیادی برخوردار است.

نکاتی برای ست کردن رنگ کرم

به طور کلی دو گروه رنگ وجود دارد: سرد و گرم. نقره ای سرد است و طلایی گرم. رگ های خود را بررسی کنید که سرد هستند یا گرم. اگر رگ های شما بیشتر مایل به آبی هستند بنابراین شما سرد هستید. اگر رگ های شما بیشتر مایل به سبز است بنابراین شما گرم هستید.

رنگ های سرد بیشتر پایه ی آبی دارند و رنگ های گرم بیشتر بر مبنای رنگ زرد هستند. می توانید با در نظر گرفتن رنگ پوستتان لباس های خود را انتخاب کنید. این طوری شما جذاب تر به نظر می رسید و کمد شما هم پر از لباس های زیبا متناسب با رنگ پوست شما می شود.

رنگ هایی که شبیه به هم است را با هم ست کنید. مثلا کرم را با قهوه ای و سفید و شیری ست کنید.

کرم را با صورتی و قرمز هم می توانید ترکیب کنید .

آبی هم از جمله رنگ هایی است که در کنار کرم زیبا به نظر می رسد.

 رنگ های خنثی امن ترین راه برای ست کردن است. سفید، سیاه، خاکستری و قهوه ای. رنگ هایی که معمولا متناسب با همه است و می توانید از این رنگ ها برای ست کردن لباس کرم خود استفاده کنید.

در ادامه چند پیشنهاد استایلی برایتان داریم تا بتوانید ایده های جذاب تری برای استایل کرم رنگ خود بگیرید و خوش تیپ تر باشید . خوش تیپ بودن یک هنره دوستان من و سعی کنید این هنر را یاد بگیرید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *