اکسسوری های مردانه :

اکسسوری به هرگونه لوازم جانبی غیر از پوشاک که در کنار لباس های پوشیدنی استفاده می شود , گفته می شود . اکسسوری ها , پوشیدنی یا حمل کردنی هستند

هر مرد شیک و جذابی می داند که در استایل هر کس جزئیات بسیار مهم است و اکسسوری مردانه این جزئیات را به لباس اضافه می کند. شما ممکن است یک کت و شلوار آبی با یک پیراهن سفید بپوشید و دیگران هم ممکن است همان کت و شلوار آبی با پیراهن سفید را بر تن کنند. تنها چیزی که شما را از دیگران متمایز می کند انتخاب درست اکسسوری است. با ما همراه باشید تا بدانید به چه چیزی نیاز دارید..

هیچ تیپی بدون اکسسوری های مردانه کامل نیست و اکسسوری ها یکی از باید های هر مرد خوش تیپ میباشد ولی بعضی وقتا در خرید یک اکسسوری که شاید هم کمی گران باشد ، شک و تردید داریم و نمیدانیم که آیا میتوانیم سالیان دراز از آن استفاده کنیم یا نه و در کل آیا به قیمتش می ارزد  یا نه؟

یک قانون ساده در مورد اکسسوری هایی که هیچ وقت از مد نمیوفتن میتواند نگاه کردن به گذشته آنها باشد . اگر یک اکسسوری ۵۰ سال پیش محبوب بود و الان هم محبوبیت خودش را حفط کرده باشد ، پس برای ۵۰ سال دیگه هم میتوان ازآن استفاده کرد .

عینک های آفتابی

کمتر چیزی مثل یک عینک افتابی میتواند توجه مردهارا به خودشان جلب کند . مدل های خلبانی ,  عینک های ویفری امتحان خودشان را پس دادند . پس با خیال راحت میتوانید ازآنها استفاده کنید .

حتی اگر در منطقه ای زندگی می کنید که هوا اکثرا ابری است باز هم برای تعطیلات، بر آمدن خورشید در زمستان و البته خوشتیپی بیشتر به یک  نیاز دارید.

 توصیه می کنیم که کمی بیشتر برای خرید یک عینک آفتابی هزینه کنید زیرا نیازی نیست در هر فصل عینک تان را تعویض کنید و می تواند مدت ها برای شما کار کند.

یک عینک آفتابی خوب می تواند روی ظاهر شما تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. حتی اگر از شب قبل کمی بی خوابی دارید می تواند چشمان خسته تان را بپوشاند .

کیف پول چرم

یک کیف پول چرم مردانه که کیفیت خوبی داشته باشد یکی دیگر از لازمه ها میباشد . با اینکه این روزها کارت و پرداخت های الکترونیکی حتی از طریق موبایل جای پول را گرفته است ولی مطئمن باشین چیزهای مهمی خواهید داشت که بخواهید در کیف خود قرار دهید

وقتی شما می خواهید نزد دیگران پول آبمیوه را حساب کنید و بعد از جیب تان یک کیف پول با طرح مرد عنکبوتی در می آورید چندان صورت خوشی ندارد. بنابراین کیف پول یک اکسسوری مردانه مهم به شمار می رود. سعی کنید جنس خوبی خریداری کنید زیرا کیف پول می تواند سال ها برای شما کار کند. پیشنهاد می کنیم یک کیف کارت چرمی هم خریداری کنید زیرا این روزها اکثر معاملات و پرداخت ها با عابر بانک انجام می شود و این هم به اندازه آن شیک است.

ساعت

یکی از بهترین اکسسوری های مردانه ساعت است. چه ساعت های فلزی و چه ساعت های چرمی همه انتخاب مناسبی هستند و شما با تنوع بسیار زیادی برای انتخاب روبرو هستید. هر چه که برمی گزینید خوب است اما به یاد داشته باشید که حتما باید دست کم یک ساعت در کمد تان داشته باشید. با داشتن یک ساعت خوب جذابیت بیشتری خواهید داشت. بهتر است هنگام انتخاب ساعت به مکانی که می خواهید از آن استفاده کنید بیندیشید. به طور مثال یک ساعت سنگین و گران قیمت مناسب کار در ساختمان نیست. در این مواقع باید از یک ساعت سبک و روزانه استفاده نمایید. اگر مچ دستتان به ساعت انداختن عادت دارد سعی کنید روی یک ساعت خوب سرمایه گذاری نمایید.

کمربند چرم

یک کمربند علاوه بر اینکه میتواند شلوارشما را نگه دارد ، حواسش به تیپتان هم هست  . بهتره یکی در رنگ مشکی و یا قهوه ای و یا بهتر ( از هر کدوم یکی ) بخرید .

دستمال جیبی

در کنار کت و شلوار رسمی خود از دستمال گردن هم استفاده کنید . مدل های مختلف طرحدار خال خال و حتی رنگی را میتوانید امتحان کنید ولی رنگ سفید میتواند بیانگر اعتماد به نفس شما در پوشیدنش باشد.

این اکسسوری مردانه می تواند به استایل شما رنگ، بافت یا طرح متفاوتی ببخشد و در واقع اگر یک دست لباس ساده بر تن دارید این دستمال کوچک می تواند شما را از یکنواختی نجات دهد. معمولا با کت و شلوار ست می شود زیرا اکثر کت و شلوارها طرح و رنگ ساده ای دارند و این دستمال جیبی جلوه زیباتری به آن ها می دهد. این دستمال ها قیمت مناسبی دارند و شما می توانید چند رنگ و طرح مختلف را تهیه کرده و در کمدتان نگه دارید.

کیف چرم

هیچ چیزی بهتر از یک کیف جادار برای حمل وسایلتان برای باشگاه و یا حتی برای یک مسافرت نمیتواند باشد . آن هم از نوع چرمش . رنگ های مشکی و قهوه ای میتواند گزینه خوبی باشد ولی اگر دنبال ماجراجویی هستید ، میتوانید مدل های رنگی را هم امتحان کنید

اهمیت این اکسسوری مردانه را دست کم نگیرید. ممکن است شما هم مردان زیادی را مشاهده کرده باشید که لباس های بسیار شیکی بر تن دارند اما برای حمل وسایلشان از یک کوله پشتی استفاده می کنند و این حسابی آنها را بد ریخت کرده است. خرید یک کیف چرمی هم استایل تان را کامل می کند و هم برای جلوگیری از گم شدن وسایل روزانه تان مفید خواهد بود.

دکمه سر دست

کت خیاطی با کیفیت ، پیراهن پنبه ، کراوات هرمس و کفش های راحتی چرم همه آماده هستند . پس چرا تیپمان را با یک دکمه سر دست لوکس و گران کامل نکنیم ؟

رنگ های نقره ای دکمه سردست میتواند عالی باشد چون با هر رنگ پیراهن ست میشود  و رنگش کمتر آسیب میبیند ( در اثر سایش ) در مقایسه با مدل های طلایی .

دستمال گردن چهارخانه

دستمال گردن را در فصل های سرد برای گرم ما ندن و در فصل های کمی خنک تر برای تزئین لباس های خود میتوانید استفاده کنید . مدل های نازکتر در رنگ های آبی ، قرمز و سبز تیره میتواند با اکثر لباس ها ست شود .

چوراب شیک

این یک اکسسوری مردانه است که قطعا در کمد همه پیدا می شود اما هیچوقت جورابی که به پا می کنید را نادیده نگیرید. ممکن است کسانی را دیده باشید که یک دست کت و شلوار زیبا به تن دارند اما یک جوراب سفید ورزشی به پا کرده اند. هیچوقت این کار را نکنید زیرا ظاهر خوبی ندارد. جورابی که پای شماست سبک شما را به راحتی عیان می کند. سعی کنید چند جفت جوراب رنگی و چند جفت جوراب کلاسیک همیشه در کمدتان داشته باشید. بسیاری از اطرافیان شما سعی می کنند از جوراب هایتان پی به شخصیت شما ببرند پس حسابی در انتخاب آن دقت کنید .

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *