بازگشت استایل های دهه هشتاد میلادی

وقتی به دهه هشتاد میلادی نگاه می کنیم افراد زیادی هستند که در آن زمان با استایل خود تغییرات زیادی در دنیای مد ایجاد کردند .
به تازگی طبق استایل های سلبریتی ها و عکس هایی که در پینترست ترند شده اند ترندهای دهه هشتاد بازگشته اند .
در بسیاری از مقالات قبلی به این موضوع اشاره داشتیم که مد تکرار می شود و این یکی از همان موارد است . اگر باور نمی کنید این مقاله از مد و پوشاک را دنبال کنید .

از مشخصه های ترندهای دهه هشتاد میلادی سرشانه های بزرگ ، شلوارهای جین سفید ، لباس های زیر به عنوان لباس های بیرون و جواهرات بزرگ سایز است .
لباس های این دهه را به لباس های پانک ها (Punk) نیز نسبت می دهند. از ستاره های استایل آن دهه به مدونا ، تینا ترنر ، و شر می توان اشاره کرد .

پرنسس دایانا

یکی از آیکن های استایل دهه هشتاد میلادی پرنسس دایانا بود که استایل لباس هایش بسیاری از مردم دنیا را تحت تاثیر قرار می داد . در حال حاضر نیز شلوارهای جین سفید را با کت های زمستانی می پوشند .

مدونا

این عکس نیز مربوط به استایل مدونا در دهه هشتاد هست که از یک لباس زیر به عنوان استایل بیرونی استفاده شده که با شلوار تنگ و تیره پوشیده شده است .


بروک شیلد

بروک شیلد Brook shield  از چهره های بسیار محبوب دهه هشتاد هست که در زمان خود افراد زیادی استایل های او را دنبال می کردند .
در حال حاضر نیز این استایل او با کت چهارخانه و لایه ای پوشیدن و بلوز یقه اسکی از سبک های مورد علاقه طرفداران مد و ترندهاست .


Kim Basinger

لباس ها و پیراهن های توری و بدن نما را در فشن شوی های لباس های بهاره زیاد مشاهده می کنیم و ستاره هایی همچون کندال جنر و کارداشیان نیز بر تن داشتند .

این ترند هم از دیگر مدهای دهه هشتاد میلادی است که Kim Basinger  پوشیده بود .

استایل بیرون بودن جوراب

از دیگر ترندها بیرون بودن جوراب است که با پوشیدن یک کفش ساده با شلوار کمی کوتاه جوراب شما در طرح ها و رنگ های مختلف مشخص است .


پیراهن های آف شولدر

اگر فشن شوها را دنبال کرده باشید حتما می دانید پیراهن های آف شولدر از ترندهای امسال است که در آن زمان نیز پوشیده می شد .

در ادامه عکس هایی را خواهید دید که از دیگر ترندهای دهه هشتاد هست که امروز نیز جزو استایل های محبوب و ترند است . کت های چهارخانه و اورسایز ، شلوارهای فاق بلند ، جواهرات بلد و بزرگ ، دکمه های بزرگ و بلد ، طرح های گرافیکی چاپی بر روی لباس هست .

بیشتر بخوانیم: انواع استایل دخترانه در دنیای مد

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *