برند bebe

یکی از معروف ترین و ثروتمند ترین ایرانیان مقیم ایالات متحده آمریکا، مانی مشعوف (MANNY MASHOUF) است که همچون بیژن پاکزاد ، در حوزه محصولات لوکس و مد و لباس فعالیت داشته و با تاسیس فروشگاه های زنجیره ای BEBE ، یکی از برندهای معتبر تولید محصولات لاکچری در آمریکای شمالی در اختیار اوست.

زندگی نامه مانی مشعوف

مانی مشعوف یکی از کارآفرینان و فعالان کسب و کار ایرانی است که در سال ۱۹۳۸ میلادی در تهران متولد شد و در زمان نوجوانی به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرد و در شهر واشنگتن دی سی اقامت کرد. او در دانشگاه های آمریکا مشغول به تحصیل شد که یکی از رشته هایی که او در آن به تحصیل پرداخت، علوم سیاسی دانشگاه ایالتی سانفراسیسکو بود. او پس از دانش اموختگی از این دانشگاه در سال ۱۹۶۶ میلادی، به دنبال رشته ها و حوزه های کاری ماورای علوم سیاسی و عالم روابط دیپلماتیک بود تا آنجا که به دنیای مد و لباس و فشن دهه هفتاد قرن بیستم میلادی آمریکا علاقمند شد.

او برند BEBE را ثبت کرد و وارد خط تولید محصولات لوکس در زمینه پوشاک بانوان و لوازم تزیینی شد به گونه ای که بیش از ۳۰۰ فروشگاه این برند در ایالات متحده مشغول به کار بوده و هزاران نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم تحت پوشش این برند لوکس ایرانیان در آمریکا فعالیت می کنند. او با آنکه در عنفوان جوانی به آمریکا آمد و از هر گونه مهارت فنی، بی بهره بود و سطح زبان انگلیسی ضعیفی داشت، اما با تلاش و کوشش همه جانبه و خستگی ناپذیر، توانست راه های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کرده و در کشور مد و لباس و برند، صاحب نامی شناخته شده و با پرستیژ به نام به به شود.

زندگی نامه مانی مشعوف

(در این عکس، سلطان برند مد و لباس ایرانیان در آمریکا، مانی مشعوف را در کنار KATIE BLAIR، دختر شایسته کالیفرنیا در برنامه MISS CALIFORNIA شاهد هستید که کت و شلوار جذاب و لاکچری چند طرحی را بر تن دارد و در کمپین سوراوسکی اتریش شرکت کرده است)

استایل مانی مشعوف در پاییز ۲۰۱۲ میلادی

(استایل مانی مشعوف در پاییز ۲۰۱۲ میلادی)

مانی مشعوف در مراسم فشن ویک مرسدس بنز آلمان

( مانی مشعوف در  مراسم فشن ویک مرسدس بنز آلمان در سال ۲۰۰۸ میلادی)

نامی که امروزه میتوان آن را نمادی از عزم یک جوان خود ساخته و کارآفرین مهاجر ایرانی در ایالات متحده دانست و طوفانی از اعتبار و ارزش آفرینی تجاری را برای آقای مشعوف و کسب و کارش به ارمغان آورده و همچون دیگر فعالان اشتغال زایی ایران در آمریکای شمالی و قاره سبز، افتخاری برای ایرانیان مقیم خارج از کشور به شمار می آید.

مانی مشعوف اکنون در فهرست میلیاردهای آمریکا قرار دارد و بخش قابل ملاحظه ای از ثروت خود را که از راه کسب و کار لاکچری و تولید محصولات پوشاک لوکس بانوان بدست آورده، برای توسعه فعالیت های نیکوکاری در کشورهای مختلف جهان صرف کرده است و به همین خاطر، یک شخصیت انسان دوست بین المللی در آمریکا به شمار می رود.

به واسطه کمک های نیکوکاری ایشان در چند دهه اخیر، توسط بنیاد یک آرزو  لس آنجلس بزرگ (MAKE-a-WiSH FOUNDATION OF GREATER LOS ANGELES، جایزه WISH GARTNER را کسب کرد. به واسطه فعالیت های نیکوکاری و ارزشمند آقای مشعوف در این کشور، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا و دانشگاه ایالتی سانفراسیسکو ایالات متحده آمریکا، درجه دکترا افتخاری HUMANE LETTERS را به ایشان اعطا کرد.

مانی مشعوف تا پیش از افتتاح نخستین بوتیک خود تحت برند BEBE در آمریکا، استیک فروشی کوچکی در این کشور داشت و با آن امرار معاش می کرد. اما علاقه به مد در پایتخت مد آمریکای شمالی سبب شد تا مانی وارد عرصه هیجان انگیز فشن شده و هم چون رالف لارن که کار خود را با یک بوتیک کوچک آغاز کرده بود، با تاسیس اولین بوتیک خود در سال ۱۹۷۶ میلادی، رسما وارد عرصه فشن شد.

مراسم افتتاح مرکز تندرستی مانی مشعوف
مراسم افتتاح مرکز تندرستی مانی مشعوف

(مراسم افتتاح مرکز تندرستی مانی مشعوف (MASHOULF WELNESS CENTER) در ایالات متحده)

اولین فروشگاه آقای مشعوف در شهر سن فرانسیسکو آمریکا تاسیس شد. جایی که در قرن بیست و یکم، از آن به عنوان یکی از پایتخت های مدرن استارت آپ  (START-UP) جهان یاد می کنند که یکی از محصولاتش، سایت معروف رزرواسیون خانه های مسکونی (AIRBNB.COM) است .

دانلود اپلیکیشن مانی مشعوف

اگر دوست دارید با جدید ترین طرح محصولات برند مانی مشعوف آشنا شوید، میتوانید به اپ استور مراجعه کرده و اپیکیشن این محصول را دانلود و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. با نصب این نرم افزار، در جریان متن و حاشیه فعالیت های این برند، خدمات و اخبار و هم چنین فهرست صدها محصول BEBE در سال های اخیر قرار خواهید گرفت. هم چنین این نرم افزار، امکان خوبی برای آشنا شدن فوری با جدید ترین محصولات (NEW ARRIVALS) و انتخاب و سفارش محصولات است که البته پخش در ایران ندارد

دانلود اپلیکیشن مانی مشعوف

(محیط برنامه اپ برند BEBE که امکان اندازه گیری، انتخاب رنگ و طرح و سفارش گیری محصولات را در اختیار مشتریان خود در سراسر جهان قرار می دهد)

سفارش محصولات BEBE

توجه کنیدکه محصولات این برند را نمی توان در ایران دریافت کرد. چرا که ارسال به ایران ندارد. اما شما میتوانید در صورتی که کارت اعتباری ارزی دارید، به سایت یا اپ این برند مراجعه کرده و پس از انتخاب محصول  مورد نظر از جنبه سایز و رنگ و طرح، نسبت به پرداخت هزینه ارزی اقدام کنید و آدرس دریافت محصول را یکی از کشورهای اروپایی یا آمریکایی انتخاب نمایید تا محصول به صورت سفارشی به دوست و آشنا شما ارسال شود و سپس بعد از دریافت، به نشانی شما در ایران ارسال شود.

سایت bebe.com در سال ۱۹۹۸ میلادی آغاز به کار کرد و ظرف ۲۰ سال اخیر، صدها میلیون دلار کیف و کفش و اکسسوری و پوشاک معمولی تا لاکچری خوش طرح و استایل بانوان را در اختیار مشتریان خلاق و علاقمند به مد روز قرار داده است.

یکی از خدمات جالب و نوآورانه این برند، ارائه خدمات و محصولات ویژه دانش آموزان و دانشجویان آمریکای شمالی است که از اعطای وام گرفته تا محصولات با تخفیف را شامل می شود. در واقع قسمتی است که به نوعی، نشان دهنده مسئولیت اجتماعی (CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY) این برند بوده و میتواند الگوی خوبی برای فعالان کسب و کار مد در ایران باشد.

اگر برای خرید محصولات این برند با پرسشی مواجه شدید و ابهامی داشتید، میتوانید به بخش خدمات مشتری (CUSTOMER SERVICE) رجوع کرده و با مسئولان عرضه و فروش این برند تعامل کنید. البته نکات مربوط به ارسال (SHIPPING) محصولات به مشتریان را میتوانید در سایت مشاهده کرده و درباره شرایط ارسال و هزینه های مربوطه قرار بگیرید. اگر پس از دریافت محصولات این برند، نظر شما جلب نشد، به بخش RETURN مراجعه کنید.

اگر دوست دارید به عنوان فروشنده اینترنتی بین المللی محصولات کیف و کفش و پوشاک و اکسسوری با این برند آمریکایی-ایرانی مد و لباس همکاری کنید، می بایست به بخش affiliates مراجعه کرده و شرایط همکاری با آن را مشاهده کنید. اگر برای استفاده از خدمات و محصولات این برند معتبر و مشهور آمریکایی با سوالی مواجه شدیدَ، می توانید از ای میل برند مانی مشعوف : publisher-support@pepperjamnetwork.com استفاده کرده و اطلاعات مورد نظر را بدست آورید.

استخدام در BEBE

بر اساس اطلاعاتی که مطالعات دانشگاه کالیفرنیا بر روی برند منتشر کرده است، برند BEBE در فهرست ۵ برند معروف و معتبر برای کسب و کار و استخدام زنان در آمریکای شمالی در سالهای ۲۰۱۲ میلادی و ۲۰۱۳ میلادی معرفی شده است و به همین خاطر اتمسفر فعالیت و اکو سیستم کسب و کارش تا حدود زیادی، حامی بانوان و طرفدار فعالیت بانوان است و به همین دلیل، گزینه خوبی برای فعالیت بانوان علاقمند به مد و مدلینگ و بازاریابی و تبلیغات و تولید محصولات است.

رازهای کسب و کار مانی مشعوف

مانی معشوف که هم در عرصه دیپلماسی و هم غذا و هم صنعت غذا مدتی در آمریکا تحصیل و کار کرده بود، به این نتیجه رسید که برای موفقیت تجاری، نیاز به ایده های خلاقی دارد. به همین خاطر، تصمیم گرفت تا کسب و کار خود در عرصه مد را از روز نخستی که بوتیک را راه اندازی کرد، با طعم لذیذ و جذاب خلاقیت همراه کند.

در دهه هفتاد قرن بیستم میلادی، سبک مد و لباس و تولید پوشاک در آن دوران، بیش تر بر اساس سایز انجام می گرفت و به سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم بندی می شود.

مانی به این نتیجه رسید که این رویه را تغییر دهد و دست به یک نوآوری ارزشمند زد. تعالی به سمت نوآوری و مدیریت خلاقیت و الگوسازی برای مخاطبان، یکی از رازهای موفقیت کسب و کار آقای مشعوف است. او با فهم اینکه سیستم سایز بندی لباس ها در دسته های خاص و محدودی قرار می گیرد، تلاش کرد این رویه را تغیر دهد. تعریف سایزهای جدید و پاسخ دادن به نیازهای مشتریان در طیقات مختلف اجتماعی و در سایز های گوناگون، هدفی بود که این برند از روز اول به دنبال پیاده سازی این ایده بود و تا کنون نیز که بیش از ۴۰ سال از آن روزهای سخت اما طلایی و خاطره انگیز می گذرد، در رفتار سازمانی برند BEBE مشاهده می شود.

در واقع انقلاب مانی مشعوف در خط تولید برند محبوبش، پاسخ به نیازهای گروه های سنی بود که در میان سایز کوچک تا متوسط و متوسط تا بزرگ جای می گرفتند. همراهی با درخواست های این طیف از مشتریان آن هم در زمانی که صنعت مد و لباس به همت رشد فناوری و گسترش تبلیغات، روند رو به رشدی را در پیش گرفته بود، کاری سخت بود که همت عالی یک کارآفرین خود ساخته، توانست اقدامی پس ژرف و شگرف را در دستور کار قرار دهد.

مانی مشعوف که در ابتدا هم نقش مدیر و هم طراحی ارشد را بازی می کرد، توانست طیف گسترده ای از اکسسوری ها و هم چنین پوشاک مورد نیاز بانوان به خصوص بانوان جوان آمریکایی در شهرهای بزرگ را تامین کرده و با ورود به عرصه تولید محصولات ورزشی، برندهایی چون: THE BEBE, BEBE, BEBESPORT را ثبت و از آن ها برای نامگذاری محصولات استفاده کند. صدها فروشگاه BEBE هم اینک در سراسر آمریکا مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد، بیش از شصت مورد تحت نام برند BEBESPORT فعالیت دارد. اکسسوری های بی بی که تحت نام: BEBE ACCESSORIES فعالیت دارد، از جمله برندهای زیورآلات امپراطوری آقای مشعوف در حوزه مد نیم قرن اخیز ایالات متحده آمریکا به شمار می رود.

فلسفه برند BEBE

شاید برای شما به عنوان یک خواننده فارسی زبان این سوال پیش آمده باشد که معنی برند BEBE چیست و آیا این اسم، برداشتی از نگاه آقای مشعوف به عنوان یک کارآفرین و تاجر ایرانی در آمریکا است یا ایشان در نام گذاری، از مخففی فارسی یا انگلیسی استفاده کرده است. در واقع این اسم، هیچ معنی در فارسی ندارد و مخفف کلمه ای فارسی نیز نیست. ارتباطی هم به کلمه به به یا کلمه بی بی در فارسی ندارد! این برند، اشاره به بحثی فلسفی دارد که شکسپیر در نمایشنامه هملت به آن اشاره دارد: TO BE OR NOT TO BE. در واقع BEBE را میتوان برداشتی فلسفی از این جمله معروف دانست.

فلسفه مانی مشعوف در کسب و کارش، تلاش برای اعتلا و متعالی شدن است. هزینه کردن در فعالیت های سخاوتمندانه و نیکوکاری و آکادمیک. او به مدت ۱۱ سال در هیات عالی کالج کسب و کار در دانشگاه های آمریکا مشغول به فعالیت بوده و کمک های زیادی برای توسعه علم و فعالیت های پژوهشی مختلف در کالج های این کشور کرده است.

فلسفه برند BEBE

همکاری خاندان کیم کارداشیان در تولید اکسسوری های لاکچری برند BEBE از سال ۲۰۱۰ میلادی را میتوان نقطه عطفی در حمایت سلبریتی های آمریکا با این برند دانست.

کیم کارداشیان در محصولات BEBE

(کیم کارداشیان در محصولات BEBE)

همان طور که گفتیم، این برند در صدها شهر آمریکا و ده ها کشور جهان دارای شعب فعال بوده که از آن جمله میتوان کانادا، امارات، تایلند، مالزی و مکزیک و انگلیس و ترکیه و روسیه اشاره کرد. این شرکت در شهر بریسبین آمریکا ساکن بوده و سهام آن در بورس نزدک قابل داد و ستد است.

(توییتر برند مانی مشعوف که در مارچ ۲۰۰۹ میلادی راه اندازی شد و بیش از ۱۰۰ هزار فالور دارد)

اگر به مانی مشعوف فکر میکنیم، حتما باید به خود ساختگی، تلاش مجدانه و برنامه ریزی مدون و پیگیری خستگی ناپذیر اشاره کنیم. وقتی به او فکر میکنیم باید بدانیم که او در عصری کسب و کار خود را راه انداخت و گسترش داده که تلگرام بود و نه اینستاگرام. نه فشن بلاگرها بودند و نه امپراطوری جاستین بیبر ساز و سلنا گومز ساز یوتیوب و پینترست!

او روشی را رفت که رالف لورن رفت، بیل گیتس رفت، بیژن پاکزادها رفتند یا پیر امیدیار (بنیانگذار ایرانی ebay)  رفت. همه در یک چیز مشترکند. با این که راه و رسم و محصول و خدماتشان متفاوت است: توجه ارزش فاکتور سود آتی و تکریم رویاهای دست یافتنی و تلاش مجدانه برای رسیدن به آرزوهای بلند.

انرژی مثبت بودن و همت عالی داشتن، مرام پهلوانان عرصه کسب و کار است که میتوان از مانی و محصولات تاثیرگذارش در عرصه مد آمریکا یاد گرفت.

(از کلکسیون لباس های بلند گل دار زنانه از برند BEBE)

لباس قرمز مجلسی بدون آستین زنانه برند BEBE

(لباس قرمز  مجلسی بدون آستین زنانه برند BEBE که با هشتگ فرنچ بولداگ تگ شده است. برای دیده شدن بیش تر این محصول برند BEBE از هشتگ فرنچی استفاده گردید. )

کالاهای برند BEBE

(کالاهای برند BEBE، محصولات ورزشی را هم شامل می شود که در این عکس، کفش و کیف ورزشی صورتی-مشکی آن را شاهد هستید)

 برند BEBE

(رنگ های روشن به خصوص رنگ قرمز، از جمله رنگ های مورد علاقه محصولات پوشاک بانوان این برند آمریکایی است که در جدید ترین لباس فوریه ۲۰۱۸ میلادی این برند نیز شاهد هستیم )

کلکسیون محصولات پاییزی و زمستانی برند BEBE
 پالتوهای خاص برند BEBE

(طرح لباس ها و پالتوهای خاص برند BEBE  که در منطقه سانفرانسیسکو توسط فشن بلاگری آمریکایی رونمایی شده است و از مجموعه لباس های لاکچری این برند به شمار می رود. )

فوتوشوتی از برند مانی مشعوف

(فوتوشوتی از برند مانی مشعوف که ترکیب فوق العاده ای از ژاکت های زمستانی و لاکچری را با پوتین های ساق کوتاه و کلاه و دستکش های این نشان مطرح لباس لاکچری آمریکای شمالی به نمایش می گذارد. )

فوتوشوتی از لباس های برند BeBe
کلکسیون مدل های های زمستانی برند آقای مشعوف

(از کلکسیون مدل های های زمستانی برند آقای مشعوف در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی که ایده جذاب و الگو خوبی برای طراحان مد و لباس خلاقانه ایرانی نیز به شمار می رود)

آشنایی با جدید ترین محصولات کیف و کفش و لباس و اکسسوری BEBE

دامنه BEBE.COM به دلیل آن که از ۴ حرف تشکیل شده است، از گران ترین DOMAIN های جهان به شمار می رود. حتما می دانید که نامگذاری دامنه های سایت های اینترنتی یکی از مهم ترین کارها برای کسب مخاطب است و به همین خاطر، ثبت نام های دامنه، کاری سخت است و روز به روز این رویه سخت تر هم می شود.

دامنه ۴ حرفی، هم چون طلا، کمیاب و نایاب است. یکی از روش های درآمد زایی اینترنتی، که در یک دهه اخیر با استقبال گسترده در سراسر جهان مواجه شد، ثبت و نگهداری دامنه های جذاب روی نام های خاص و پر جستجو در موتورهای جستجو است که کارآفرینان دیجیتال را نسبت به RESGITERY و نگهداری دامنه، ترغیب می کند. مثل WN.COM که متعلق به شبکه جهانی ورلد نیوز است یا دامنه: BUSINESS.COM.

محصولات عمده این برند شامل: DRESS, JUMPSUITS, TOPS, BOTTOMS, JACKET&COATS, LOGO, SHOES, ACCESSORIES می شود که هر یک به بخش های مختلف تقسیم بندی می شود که زیر آن ها، اطلاعات بسیاری ارائه شده است.

 محصول ۱۶۰ دلاری برد مانی مشعوف

(در این تصویر، محصول ۱۶۰ دلاری این برند را مشاهده میکنید که ۹۲ درصد کتان و ۷ درصد پلی استر است. اندازه این جامپسویت زیبا برند BEBE، ۲۶ سانت در ۶۹ سانت در ۲۴ سانتیمتر است. )

کالکشن دامن های ۹۰ دلاری مانی مشعوف

(از کالکشن دامن های ۹۰ دلاری گل دار و ماکسی این برند که از سایز XS تا XL را در اختیار مشتریان مشکل پسند خود قرار میدهد. این جنس، ۱۰۰ درصد پلی استر بوده و ۱۰۴ سانتی متر طول دارد. )

 لباس زنانه ۱۳۰ دلاری آقای مشعوف

(در این طرح، شاهد لباس زنانه ۱۳۰ دلاری آقای مشعوف هستیم که نقطه های قرمز رنگ کوچک، ابهت خاصی به ابن لباس بلند آستین دار سفید رنگ آستین کوتاه داده است. این لباس با ۵۹ درصد دیسکوز و ۴۱ درصد نایلون تولید شده است و ۸۸ سانتی متر طول دارد)

تاپ سفید طرح دوزی شده برند مانی مشعوف

(تاپ سفید طرح دوزی شده جذاب با آستین های گلدوزی شده که ۲ دکمه پشت گردن آن،استایل جالبی به این محصول بخشیده است. این محصول از ۶۴ درصد رایون، ۳۰ درصد نایلون تولید شده و قابلیت شست و شو با دست را دارد و ۶۱ سانتی متر طول از سرشانه تا سجاف را شامل می شود)

 محصولات برند BEBE

(از محصولات برند BEBE که بافتی لاکچری و خوش استایل را از محصولات فوریه ۲۰۱۸ میلادی این برند روایت می کند)

لباس سفید گشاد برند مانی مشعوف

(لباس سفید گشاد ۱۰۰ درصپ پلی استر که قابل شستشو با دست است و فاصله سرشانه تا سجاف (SHOULDER TO HEM) حدود ۵۶ سانتی متر است)

جدید ترین محصولات لباس مانی مشعوف

(این لباس کرپ خوس ترکیب ظریف کاری شده با طرح دوزی  و گل دوزی جذاب بر روی سر شانه و آستین که از جدید ترین محصولات لباس این برند برای بانوان خوش تیپ است، رنگ مشکی داشته و کریستال آرایی جالبی دارد. این محصول با ۹۵ درصد پلی استر ساخته شده و ۸۲ سانتیمتر طول دارد. این کالا را با ۳۳۰ دلار آمریکا میتوان تهیه کرد که یکی از پر طرفدار ترین محصولات پوشاک این برند در فوریه ۲۰۱۸ میلادی است)

ترکیب لاکچری نخ و پارچه برند مانی مشعوف

(ترکیب لاکچری نخ و پارچه کشمیر سبب تولید محصولی جذاب و راحت و خوش استایل برای بانوان باشد که بافت عمودی آن، برای بانوانی که دوست دارند قد بلند به نظر برسند، گزینه خوبی خواهد بود و آستین بلند دارد. در تولید این محصول از ۸۰ درصد کتان (COTTON) و ۱۱ درصد نایلون و ۹ درصد کشمیر استفاده شده است. طول این محصول نیز ۹۵ سانتیمتر است و دو رنگ قرمز و مشکی دارد)

محصول خوش استایل برند مانی مشعوف

(این محصول خوش استایل و شیک که برای لباس شب بانوان مشکل پسند که دوست دار ترکیبی شگفت انگیز از طرح لباس ساده، جذاب و نسبتا لاکچری و البته ارزان هستند، گزینه فوق العاده ای است. زیپ پشت کاملا مخفی بوده و ترکیب راسته ای را به لباس داده است که طرح و نقش خیره کننده ای دارد. در تولید این محصول، ۹۴ درصد پلی استر و ۶ درصد نخ پلی یورتان (اسپندکس) استفاده شده است. فاصله سرشانه تا بخش پایینی لباس (SHOULDER TO HEM) حدود ۸۵ سانتی متر است و در رنگ بندی و سایز های متفاوت در اختیار بانوان شیک پوش است. استفاده از اکسسوری های گرد تو خالی بزرگ، گزینه خوبی برای بلند قد نشان دادن است و برای بانوان قد بلند توصیه می شود)

تونیک بلند جذاب و شیک و البته ارزان از برند BEBE

(یک تونیک بلند جذاب و شیک و البته ارزان از برند BEBE که ۳۰ درصد پلی آمید و ۲۴ درصد اکریلیک و ۱۰ درصد نایلون در تولید آن به کار رفته است. فاصله سرشانه تا قسمت پایینی این لباس نیز حدود ۸۰ سانتی متر است که سایز و طرح های مختلفی دارد)

کلکسیون جامپ سویت های برند مانی مشعوف

(از کلکسیون جامپ سویت های برند مانی مشعوف )

(تصویری از شلوارهای برند BEBE که رنج قیمتی زیر ۱۵۰ دلار دارد)

شلوارهای بلند جذب و کلاسیک برند مانی مشعوف

(طرح ها و رنگ های گوناگون شلوارهای بلند جذب و کلاسیک برند مانی مشعوف که تاکسیدو و جین را شامل می شود)

برند فعال و ارزان BEBE

(یکی از برندهای فعال تقریبا ارزان اما خوش طرح و استایل در حوزه  کفش آمریکای شمالی، حتما برند BEBE است که طرح های جذابی برای بانوان مشکل پسند شیک پوش دارد. در این ۳ عکس، کفش راحتی  و مجلسی بانوان از این برند را شاهد هستید که سه طرح: RICKI BOW STRAP , LOGO SPRKLE و PARRIS FAUX FUR را شاهد هستیم که زیر ۱۵۰ دلار قیمت گذاری شده است)

جدید ترین محصولات کفش برند مانی مشعوف

(در این سری کفش ها که از جدید ترین محصولات کفش برند مانی مشعوف است، بوت چرمی و صندل و پامپ خال دار مشکی را شاهد هستید که سه محصول: ROSA FAUX SNAKE, SILVIA PLATFORM و GIA OVER THE KNEE را به تصویر می کشد و در رنج قیمتی ۱۵۰ تا ۱۸۰ دلار آمریکا معرفی شده است. )

 کفش های مجلسی لاکچری از برند BEBE

(برای بانوان شیک پوشی که قصد دارند با لباس های رنگ روشن و تیره، کفش های مجلسی لاکچری به نسبت ارزانی را ست کنند، ۳ مصحول بالا، گزینه خوبی از برند BEBE است. محصولاتی با نام:  HELENNA LACE PEEPTOE, DELJA JEWELED و HELENA SUEDE PEEPTOE را شاهد هستیم که زیر ۱۶۰ دلار قیمت گذاری شده است)

جدید ترین و متفاوت ترین طرح کفش های مجلسی بانوان

(یکی از جدید ترین و متفاوت ترین طرح کفش های مجلسی بانوان را میتوان در سه طرح بالا شاهد بود که همه ۱۶۰ دلار قیمت گذاری شده اند و در سایز های مختلف قابل خریداری خواهد بود. سه طرح از مدل های: NATASHAA, VENEZIA LEATHER و KIMMIE SWIRL CAGE که برای ست کردن با لباس های بلند و کوتاه مجلسی، گزینه خوبی برای کفش های پاشنه بلند طرح دار چرمی است)

کفش های پاشنه بلند BEBE

(کفش های پاشنه بلند BEBE ، از پر فروش های این برنددر سال های اخیر بوده و نظرات زیادی توسط مشتریان برای خرید این محصولات که طرحی خلاقانه و رنگ بندی متنوع را در اختیار بانوان مشکل پسند لاکچری باز قرار می دهد، دریافت کرده است. در این سه طرحی قرمز و آبی و مشکی با خال های طلایی، شاهد مدل هایی شامل: CLAUDIAH STUDDED, ELLE SATIN RUFFLE و SELINA FAUX SUEDE هستیم که از راست به چپ: ۱۴۰ دلار، ۱۳۰ دلار و ۱۷۰ دلار قیمت گذاری شده است)

 کالکشن اکسسوری های برند BEBE

(از کالکشن اکسسوری های برند BEBE که کیف و شال متالیک را شاهد هستید)

 اکسسوری های برند BEBE

(در این طرح اکسسوری ها، ساعت کریستال ارزان و گوشواره و کمربند کریستال را شاهد هستید که زیر ۶۰ دلار قیمت گذاری شده اند)

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *