هارمونی بنفش در استایل بانوان


رنگ بنفش نماد ی از لاکچری و شیک بودن است.  بنابراین در زمینه مد می توان این رنگ را در ست های شیک و لوکس زنانه به کار برد.  اگر کمی با رنگ شناسی آشنا باشید به خوبی می دانید  که هر رنگی چندین مکمل دارد که اگر در کنار آن ها قرار بگیرد بهترین هارمونی را در ظاهر افراد ابجاد می کند.
حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید و تمام رنگهای متناسب با بنفش و کلیه روشهای پوشیدن رنگ بنفش را بشناسید و از این به بعد با ترکیب رنگ بنفش استایلهای بهاری و تابستانه مناسب فصل بسازید و خلاقیت خودتان را در طرز لباس پوشیدنتان نیز آشکار کنید.

بنفش و زرد :

مکمل رنگ بنفش رنگ پرانرژی زرد می باشد پس بهتر است قبل از هر رنگ دیگری سراغ ست های بنفش با رنگ زرد برویم که ترکیبی رویایی و پرازرمز و راز است. 
این دو رنگ یک کنتراست زیبا و مدرن را در کتار هم ایجاد می کنند. در ترکیب زرد و بنفش همه چیز بسته به انتخاب شماست, اینکه چه میزان از کدام رنگ زرد را استفاده کنید سلیقه و سبک شما را میسازد. 
یک اکسسوری کوچک یا شاید ست کیف و کفش شما کاملا زرد باشد، پس خوب فکر کنید و ست لباسی را طراحی کنید که دقیقا مطابق با سلیقه شماست.
از اکسسوری‌های ساده و ظریف استفاده کنید. زیورآلات مروارید، انتخاب‌های خوبی هستند.

بنفش و نارنجی :

رنگ نارنجی در تابستان بسیار پراستفاده است ، با استفاده از تناژهای مختلف نارنجی می توانید ست های پرانرژی یا عادی را طراحی کنید و این کاملا بستگی به محل استفاده از آن تیپ خواهد داشت.

بنفش و قرمز :

یکی از مکمل های جذاب رنگ بنفش , قرمز می باشد که  شما می توانید استایل های جسورانه ای را با ترکیب این رنگ ها طراحی کنید.
قرمز، یکی از رنگ‌هایی است که می‌تواند با بنفش ترکیب قدرتمندی را به وجود آورد. یک قرمز روشن را می‌توانید با بنفش تیره یا همان violet ترکیب کنید و بعد این استایل را با چند تکه و اکسسوری به رنگ‌های طبیعی قهوه‌ای یا کرم کامل کنید  و از آن نهایت لذت  را ببرید. 

بنفش و آبی

اگر می خواهید استایل رسمی تر داشته باشید می توانید سراغ ست بنفش و آبی بروید. پیشنهاد ما به شما از میان طیف های رنگ آبی ، کاربنی است که پرانرژی ترین طیف برای ست با بنفش است. هر چه رنگ آبی تیره تر باشد تیپ شما رسمی تر خواهد بود.
بنفش، رنگی است که از ترکیب آبی و قرمز به دست می‌آید، با این حال violet غلیظ‌ تر از بنفش معمول، است. پس یک ترکیب ساده از رنگ‌های بنفش و آبی در کنار هم می‌تواند یک ست ساده و گیرا به وجود آورد. یک شلوار جین بنفش، یک بلوز زنانه حریر با رنگی روشن‌تر از شلوار و بوت‌های قهوه‌ای پاشنه بلند می‌توانند یک ترکیب جذاب زنانه را تشکیل دهند. سایه‌های گوناگون از رنگ آبی می‌توانند استایل شما را کامل کنند.

بنفش و طوسی

ست رنگ بنفش و رنگ های خنثی مثل طوسی بسیار پرکاربرد است. این رنگ از تیپ ها ی مورد علاقه عموم مردم هستند به طوریکه تقریبا هر آقا یا خانمی در کمد لباس یک لباس رنگ طوسی یا خاکستری دارد.

بنفش و کرم

طیف های رنگ کرم در زمینه رنگ های گرم و خنثی قرار می گیرند که از سه رنگ زرد ، سرخ و آبی به دست می آید. کرم در کنار بنفش استایل بسیار شیک خلق می کند.

بنفش ، سفید و مشکی

سفید و مشکی پادشاهان دنیای رنگ هستند و به کار بردن آن ها در کنار بنفش می تواند بهترین پیشنهاد برای استایل بهار و تابستان باشد،
ترکیب پیراهن سفید یا مشکی و دامن یا شلوار بنفش در مراسم و مهمانی ها می تواند استایل زیبایی را برایتان به ارمغان آورد.

رنگ‌های طبیعی در زمینه یک ظاهر کلاسیک

رنگ‌های طبیعی و ساده را به عنوان انتخاب‌های اساسی، برای ست کردن با رنگ بنفش داشته باشید. هر گاه نمی‌دانستید با یک تکه لباس یا اکسسوری بنفش خود چه چیزهایی را ست کنید، می‌توانید از رنگ‌های طبیعی مثل خاکی، سفید و کرم استفاده کنید.

در این ترکیب، تکه بنفش لباس‌ها، در استایل شما بیشتر دیده می‌شود و تاکید بیشتری روی این رنگ می‌گذارید. با چند اکسسوری طلایی و تکه‌های چرمی مثل کیف و کفش چرم ، استایل ساده شما، متفاوت می‌شود

نقره‌ای و طلایی برای استایلی گرم و پاییزی

سایه‌های گوناگون از بنفش تیره گرفته تا یاسی، در ترکیب با رنگ‌های نقره‌ای و طلایی، ظاهری گرم، درست می‌کنند که برای پاییز و زمستان، یک استایل ایده‌آل است. این ترکیب از رنگ بنفش با نقره‌ای یا طلایی، ایده‌ای زیبا و منحصربه‌فرد برای استایل مجلسی زنانه است. این استایل را می‌توانید با کیف و کفش مشکی چرم کامل کنید، سعی کنید اکسسوری‌هایتان را ساده نگه دارید. در ترکیب رنگ‌ها یا از طلایی استفاده کنید یا از نقره‌ای. جواهرات مرواریددار با جنبه تجملاتی رنگ بنفش خیلی خوب، جور می‌شود

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *