باشکوه و لوکس با استایل سیاه و سفید

استایل سیاه سفید

دردنیای مد با رنگ مشکی همیشه با احترام برخورد می‌شود.
حتی یک اصطلاح برای برندهای جدید که مشکی ارائه می‌دهند همیشه وجود دارد: «سیاه جدید»؛ این عبارت، شایستگی طرح لباس را نشان می‌دهد. رنگ مشکی و سفید ، به خصوص ترکیب این دو رنگ، همیشه محبوب و دوست داشتنی بوده است. چون رنگی است که خیلی راحت با بقیه رنگ‌ها و کفش ست می‌شود.

سیاه، رنگ اقتدار و قدرت است و معمولاً آدم‌هایی که سیاه می‌پوشند از ابهت خاصی برخوردارند.

ترکیب سیاه و سفید از بهترین ترکیبهای دنیاست چون کسانی که از این ترکیب رنگ در لباس‌های‌شان استفاده می‌کنند به خصوص سلبریتی‌ها همیشه از خوشپوش‌ترین‌ها به حساب می‌آیند.

مونوکروم چیست ؟

مونوکروم به ترکیب سفید و سیاه گفته می‌شود. این ترکیب، هیچگاه از مد نمی‌افتد وهمیشه جذاب است. اگه شما هم دوست دارید مونوکروم بپوشید می‌توانید از عکس‌هایی که در زیربه نمایش گذارده شده الهام بگیرید.

۸۱۰ (۳)
۸۱۰ (۷)
۸۱۰

ست کردن لباس سفید و مشکی – ایده هایی برای داشتن یک استایل خاص

ست کردن لباس سفید و مشکی

آیا چیزی شیک تر از یک استایل سیاه و سفید هم وجود دارد؟ علیرغم این که بعضی افراد معتقدند برای جذاب بودن حتما باید از رنگ ها استفاده کنید، کنتراست برجسته میان این دو رنگ بسیار هم هیجان انگیز است.
لباس های سفید و مشکی بسیار چشم گیرند و در عین حال در چشم نیستند. این لباس ها ساده گرایی را در نهایت خود به نمایش می گذارند و می توان آنها را برای سرکار و یا قرارهای ملاقات استفاده کرد.
لباس های سفید و مشکی می توانند شما را همه جا همراهی کنند. همه آنچه نیاز دارید انجام دهید، این است که ظاهر بی رنگ خود را از بی حال شدن حفظ کنید و این کار را می توانید از طریق کاربرد روش های امروزی در ست کردن لباس سفید و مشکی انجام دهید.

نکات ست کردن لباس سفید و مشکی

کت راه راه سفید و مشکی


راه راه های سفید و مشکی ظاهری جلب توجه کننده و شیک در لباس ایجاد می کنند. برای نشان دادن ظاهر برجسته این لباس ها، از لباس های خوش فرم، مثل کت بلیزر کمک بگیرید.
ترکیب راه راه سفید و مشکی با کت بلیزر، بسیار شیک و جذاب است. برای داشتن جذاب ترین ظاهر، راه راه عمودی را انتخاب کنید تا بدن شما را کشیده تر جلوه دهد.
همچنین دقت کنید چطور ضخامت راه راه ها بر جذابیت کلی ظاهر لباس تاثیر می گذارد. وقتی نوبت به بقیه اجزای لباس می رسد، ست کردن یک کت بلیزر راه راه سفید و مشکی، با شلواری که طرح مشابه آن دارد، انتخاب شجاعانه ای است. اگر ظاهری آراسته تر بخواهید می توانید شلوار مشکی ساده را جایگزین کنید.

شلوار جین مشکی


هر خانمی باید یک شلوار جین مشکی در کمد لباس های خود داشته باشد. شلوار مشکی نه تنها یک لباس کلاسیک ضروری برای آخر هفته محسوب می شود، بلکه برای استایل روزمره نیز انتخابی عالی است.
برای شیک تر کردن شلوار جین، آن را با لباسی سرتاپا سفید و مشکی بپوشید. رنگ سفید درخشان در برابر شلوار چسبان مشکیِ شما، ظاهری تمیز و امروزی ایجاد می کند.
در کنار این ها سعی کنید کمی استایل تان را هیجان انگیز کنید تا شبیه یونیفرم به نظر نرسد! اگرچه یک پیراهن سفید به اندازه کافی جذاب است، اما با پوشیدن چکمه های مشکی و یک پالتو یا کت، استایل تان هنری و هیجان انگیزتر هم خواهد شد.

شلوار سفید


با اینکه ست کردن لباس با شلوار سفید سخت تر از شلوار مشکی است، اما شلوار سفید انتخابی فوق العاده به شمار می رود.
شلوار سفید بدون تردید شیک است و زمانی که به روش درستی پوشیده شود، نوعی حس لاکچری و فشن را با خود به همراه دارد. به جای شلوار سفید معمولی روزمره خود، به فکر امتحان شلوار سفید کوتاه دم پا گشاد باشید؛ درست مثل یک مدل جذاب استریت استایل.
شلوار سفید ممکن است شما را درشت نشان دهد. بنابراین برای ایجاد تعادل در ظاهر خود، کاری کنید که بقیه قسمت های اندام تان لاغرتر به نظر برسد. لذا تیشرت سفید آستین بلند فیت و یا کت بلیزر همراه با کفش پاشنه بلند مشکی، لباس های تکمیلی عالی برای ست شدن با این نوع شلوار هستند.

پیراهن سفید و مشکی


پوشیدن پیراهن، راهی عالی برای استفاده از لباس سفید و مشکی است. از آنجا که پیراهن ها معمولا به رنگ سفید یا مشکی هستند به نظر نمی رسد مشکلی برای پیدا کردن پیراهن مورد علاقه خود داشته باشید.
در جایی که رنگ سفید ظاهری کلاسیک به وجود می آورد، پیراهن های مشکی حس هیجان انگیزتری دارند. برای اینکه چیزی مابین این ها داشته باشید می توانید پیراهنی با ترکیب رنگ سفید و مشکی را انتخاب کنید. مثلا خال خال، یا حتی چند لباس را روی هم بپوشید! فارغ از این که چه رنگ پیراهنی را انتخاب می کنید درمی یابید که رنگ خنثی آن با شلوار دم پا گشاد مشکی و کفش های پاشنه بلند تا چه اندازه به هم می آیند.

کت و شلوار طرح دار سفید و مشکی


اگر دنبال یک لباس شیک و امروزی هستید که در محل کار هم استفاده کنید، نظرتان راجع به کت و شلوار سفید و مشکی چیست؟
با اینکه یک کت و شلوار مشکی کلاسیک به اندازه کافی برای لباس فرم مناسب است، انتخاب کت و شلواری به رنگ سفید و مشکی که دو رنگ متضاد هستند، استایل شما را کاملا به روز نگه خواهد داشت.
هرچند که ترکیب پیراهن سفید با کفش مشکی ساده، معمولا برای ادارات مناسب است، سعی کنید این استایل را برای بیرون رفتن بعد از کار استفاده نکنید. یک جفت کفش چرم لژدار و یک تاپ شیک مشکی جذابیت بیشتری به این ظاهر سفید و مشکی تان خواهد داد.

لباس مجلسی سفید و مشکی

یک لباس مجلسی سفید و مشکی می تواند انتخاب بسیار جذابی باشد. یک لباس مجلسی، فارغ از طرحی که دارد، می تواند ویژگی منحصر به فرد استایل شما باشد. بدین ترتیب، بهترین کار برای ست کردن لباس هایی از این نوع، این است که آیتم های دیگر را کلاسیک نگه دارید. برای داشتن ظاهری معمولی، از یک کت مشکی چرم استفاده کنید. از سوی دیگر، برای استایلی رسمی تر، کت بلیزر مشکی گزینه بهتری خواهد بود. نوبت به کفش پاشنه بلند که می رسد، کفش مشکی برای پیراهن های سرتاسر سفید و یا مشکی بهترین گزینه خواهد بود، اما کفش های بی رنگ یا کرم هم می توانند جزو گزینه های شما باشد.

کت بلیزر سفید و مشکی


کمد لباس هیچ خانمی بدون یک کت بلیزر مشکی و سفید کامل نیست. بلیزرها شیک، حرفه ای، و مد روز بوده و انتخابی ایده آل برای تبدیل استایل از حالت معمولی به شیک هستند.
در حالی که می توانید کت بلیزر خود را با شلوار جین یا شلوار معمولی بپوشید، ست کردن آن با پیراهن، ترکیب مدرنی خلق می کند. این ترکیب هم مناسب کار، و هم مهمانی است. یک بلیزر خوش دوخت ویک پیراهن ساتن مشکی نیز ست خیلی خوبی به شمار می رود.
پس از آن برای ایجاد یک استایل تازه با این رنگ های کلاسیک، از کتانی سفید استفاده کرده و تصویری اسپرت تر از استایل خود به نمایش بگذارید.

دامن سفید و مشکی


حالا که طریقه ست کردن لباس و شلوار سفید و مشکی را دریافتید، زمان آن رسیده که ببینید چطور دامن های خود را به بهترین نحو استفاده کنید.
احتمالا مدل های مختلفی از انواع دامن در کمدتان دارید؛ کوتاه، متوسط، تنگ یا ماکسی. آن ها را بیرون بیاورید و با یک ظاهر سفید و مشکی استایلی خاص را برای خود رقم بزنید.
به عنوان یک گزینه سریع و آسان، دامن مشکی تان را با بلوز سفید، پلیور یا کت مشکی و چکمه های کوتاه ست کنید. البته دامن سفید بیشتر با تاپ سفید و زیورآلات مشکی ست می شوند.

تیشرت سفید


تیشرت سفید هم یکی از ضروریات کمد لباس است که به راحتی می تواند تبدیل به یک ست لباس سفید و مشکی شیک برای استایل روزمره شود.
بااینکه تیشرت سفیدتان را می توانید به روش های بیشماری بپوشید، هیچوقت از انتخاب آن با آیتم های ساده دیگری که یک یا دو ویژگی دارند که به استایل تان برتری می دهد، ناامید نشوید.
یک راه کم اشتباه برای این منظور، ست کردن تیشرت سفید با شلوار مشکی، کفش پاشنه بلند مشکی و کت مشکی و کاپشن کوتاه سنگدوزی شده است.

کفش سفید


درحالی که کفش های مشکی با همه چیز ست می شوند، ست کردن لباس با کفش های سفید بسیار سخت می باشد. اما همین که یک بار آن را امتحان کنید، دل تان می خواهد همیشه آن ها را بپوشید. اگر به دنبال راهی برای پوشیدن کتانی، کفش های پاشنه کوتاه، کفش های پاشنه تیز یا صندل های راحتی سفیدتان هستید، بدانید که می توانید این کفش ها را به راحتی با لباس های سفید و مشکی خود ست کنید.
برای برقراری تعادل بین کفش های سفید و لباس تان، لباسی را انتخاب کنید که سفید و مشکی بوده و در آن رنگ مشکی چشمگیر تر است.
با افزودن رنگ مشکی بیشتر، ظاهری متعادل ایجاد کنید که حرفه ای تر و مدرن تر به نظر برسد. و اگر قصد ست کردن لباس سفید با کفش های سفید را دارید، مطمئن شوید کفش هایتان بیش از اندازه توی ذوق نمی زنند.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *