برترین برندهای عینک آفتابی زنانه ۲۰۱۹

عینک آفتابی٬ همواره در فهرست ملزوماتی است که بانوان علاقمند به مراقبت های پوستی  (SKIN CARE) باید حتما در کیف دستی خود داشته و از آن ها در طول روز استفاده کنند. عینک آفتابی  بخش جدایی ناپذیر از مد و لباس بانوان و آقایان است و ارتباطی هم به برفی یا بارانی بودن هوا ندارد. در هر هوایی٬ استفاده از عینک آفتابی و ضد آفتاب نوصیه شده است.

خرید عینک آفتابی٬ مثل  خرید عطر و جواهرات و اکسسوری و و پابند و کیف و کفش٬ نیازمند اطلاعات و توجه به نکات مهم در خرید از برندهای گوناگون است و چون با سلامت چشم شما ارتباط مستقیم دارد٬ لذا توصیه  می شود که در خرید عینک آفتابی ٬ از متخصص این کار مشورت کنید و از خرید عینک های آفتابی دستفروش ها جدا خودداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید با معرفی برترین برندهای عینک آفتابی زنانه ۲۰۱۹٫

نکاتی برای خرید عینک آفتابی استاندارد

عینک های آفتابی ، پوششی هستند که برای محافظت از چشم در برابر  نور خورشید استفاده شده و معمولا جنس آن از شیشه و لایه های مختلف تشکیل شده است. عینک آفتابی دارای یک لایه  رنگی بوده که بخشی از نور خورشید که حاوی UVA و UVB مضر برای چشم است را جذب می کند. فیلتر پولاریزه٬ جذب کننده امواج افقی نور خورشید و انعکاس نور از سطوح مختلف به چشم است و لایه های مختلف فتوکرومیک٬ آینه ای٬ ضد خش و ضد انعکاس نور دارد.

اشعه ماورا بنفش (UV)  از سه طول موج تشکیل شده که بخشی از طیف نور خورشید است که عینک آفتابی باید برای مقابله با این اشعه های مضر٬ کیفیت خاصی داشته باشد. تابش اشعه یو وی به چشم و قرنیه صدمه می زند و عوراضی چوب آب مروارید٬ سرطان پوستی و ناخنک چشم را سبب می شود که متاسفانه بسیاری از بانوانی که در مراکز مرکزی ایران سکونت داشته یا دارند، با این چالش روبرو هستند. البته عمل چشم این روزها کم تر از یک ساعت زمان می برد.

عینک خوب باید بتواند اشعه ماورا بنفش نور خورشید را به میزان نود و هشصت درصد به بالا جذب کند. دستگاه یو وی سنج که عدد UV۴۰۰ را نشان دهد نشان دهنده محصول با کیفیت است. همواره قبل از خرید این محصولات٬ درخواست تست جذب اشعه از فروشنده مجاز و متخصص را داشته باشبد.

محصولات های رنگی که دارای املاح نقره هستند تا نور خورشید و هم اشعه ماورا بنفش را جذب کند برای خرید توسط چشم پزشکان توصیه می شود. حتما فاکتور خرید را نزد خود نگهدارید که اگر نیاز به تعویض یا شکایت علیه فروشنده به خاطر گران فروشی پیدا کردید، مستندات در اختیار شما باشد. این مشکل معمولا برای فروشنده و خریدار چنین محصولاتی، پیش می آید.

هر  چقدر شیشه  های عینک آفتابی برای حفاظت از چشم در برابر اشعه های مضر ٬ بزرگ تر باشد بهتر است. نور آبی  یکی از قسمت های مضر نور خورشید است و به شبکیه آسیب می رساند. برای جلوگیری  از آسیب های ناشی از آن٬ عینک با رنگ زرد یا متمایل به رنگ قهوه  ای استفاده کنید.

عینک های تیره و خاکستری٬ نور ورودی به چشم را کاهش داده اما چون مردمک فرد نیز در این حالت باز تر می شود٬ ورود امواج آسیب رسان به ساختمان داخلی چشم افزایش می یابد. این عینک های باید جذب کننده  نور آبی باشد.

عینک آفتابی برند بربری

عینک آفتابی جدید برند بربری

همان طور که می دانید٬ عینک آفتابی یک اکسسوری است و بر خلاف سایر اکسسوری ها که وجودش تنها تکمیل کننده تیپ و استایل است و ضررورتی ندارد٬ محصولی ضرورری است که باید برای سلامت چشم و حفظ پوست ناحیه چشم از آن استفاده کرد. اگر می خواهید با چین های پنجه کلاغی مواجه نشوید٬ توصیه می کنیم که از عینک آفتابی خوب و با کیفیت از برندهای مطرح که در فروشگاه های مجاز عرضه می شود استفاده کنید. الزاما قیمت بالا٬ نشان دهنده اصل بودن جنس نیست.

یکی از برند هایی که در سال های اخیر محبوب سلبریتی های موسیقی و سینما شده است و شاهد فروش قابل توجه آن در حراجی ها و فروشگاه های معروف و اینترنتی هستیم٬ کالکشن عینک های برند لاکچری بربری انگلستان است. برندی که در سال گذشته با همکاری یکی از پسرهای دیوید بکهام مواجه شد و نشان داد که به  نسل آینده توجه زیادی دارد. عینک آفتابی بربری تنوع خوبی دارد .

این برند لوکس٬ کیفیت عالی برای عینک های آفتابی زنانه  ارائه کرده و تنوع طرح و رنگ آن سبب می شود تا برای استایل های کژوال  و مجلسی بانوان مشکل پسند٬ گزینه های قابل  توجهی را ارائه کند. بخشی از محصولات بربری را می توان در اینستاگرامش هم جست و جو کرد.

 

 

بربری کیفیت عالی برای عینک های آفتابی

 

 

حتما بخوانید: تاریخچه برند ژیوانشی

عینک آفتابی زنانه برند الیور پیپلز

عینک آفتابی زنانه برند الیور پیپلز

برند اولیور پیپلز برای کاربران ایرانی عاشق مد و لباس به خصوص لاکچری گرد ها٬ نامی شناخته شده نیست. اما کالکشن sunglass های الیور پیپلز به قدری محسور کننده و خوش ساخت است که توانسته در فهرست بهترین برندهای محبوب بانوان در  سال ۲۰۱۹ میلادی قرار بگیرد. این برند لوکس آمریکایی٬ طرح های مختلفی را در سال ۲۰۱۸ عرضه  کرد که با استقبال نسبتا خوبی مواجه شد. نشانه هایی از نوستالژی را روی این برند زنانه  می توان مشاهده کرد که برای عاشقان مد٬ یک انتخاب هوشمندانه محسوب می شود.

 

عینک آفتابی رنگی جدید اولیور پیوپلز

حتما بخوانید: برند الکساندر ووتیه

برند عینک بولگاری

برند عینک بولگاری

از هتل تا جواهرات٬ از اکسسوری تا کیف و کفش و عینک ٬ این ها بخشی از تاریخ  بولگاری ایتالیا است که انقلابی در طراحی مد و لباس فاخر و لوکس در اختیار ثروتمندان قرار داده و میراث بولگاری٬ هنوز پس از گذشت یک صد سال از تاسیس آن در میلان٬ مشتریان و مخاطبان بسیاری در سراسر جهان دارد.  بولگاری در صنعت گردشگری و صنعت مد و لباس٬ یک برند لوکس موفق است و راز کسب و کار بولگاری در این حوزه ها می تواند case study دانشجویان مد و لباس و مدیریت و گردشگری باشد.

آفتابی های بولگاری از جمله محصولات محبوبی است که سلبریتی ها به خصوص ورزشگاران و سینماگران از آن استفاده کرده و معمولا در استایل  های کژوال آنان مشاهده می شود. برندی لوکس و درخشان که محصول آن از شیشه هایی با خلوص بالا ساخته شده و لبه برجسته آن٬ نشان بولگاری است. طرح های آفتابی زنانه و مردانه بولگاری٬ درخشان است و تنوع خوبی دارد. چه مدل  کلاسیک خلبانی و چه مدل چشم گربه ای آن را انتخاب کنید٬ درهر حالت٬ تیپ شما را دگرگون خواهد کرد.

طرح های آفتابی زنانه و مردانه بولگاری

 

عینک آفتابی مدل کلاسیک خلبانی

حتما بخوانید:برندهای محبوب بازیگران ایرانی

عینک آفتابی کریستین دیور

عینک آفتابی کریستین دیور

کسی نیست که عاشق مد و لباس  و استایل های انچنانی باشد اما با محبوب لاکچری گردهای جهان یعنی کریستین دیور آشنا نباشد. از سلبریتی های هالیوود تا فرشتگان ویکتوریا سکرت تا هنرپیشه های سریال فرشتگان چارلی تا بسیاری از چهره های سیاسی و هنری جهان٬ مشتری پر و پاقرص خانه مد dior هستند و این برند فرانسوی موفق توانسته با اوت کوتور های خود٬ انقلابی به پا کند که او را در فهرست تاریخ سازان دنیای مد قرار دهد.

 

کریستین دیور٬ محصولی معروف برای علاقمندان عینک های آفتابی خوش طرح و رنگ و با کیفیت و البته با اصالت است. برند افسانه های فرانسوی ها در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز هم چنان در فهرست تولید کنندگان لوازم آرایش با کیفیت و لباس های فاخر قرار دارد. مجموعه محصولات دیور، از رقص هیجان انگیز طرح های هندسی و رنگ های منحصر به فرد برخوردار بوده و برای در اختیار داشتن یک عینک با طرح  پیچیده زیبا٬ گزینه خوبی برای خاص پسندها به نظر می رسد.

طرح های آفتابی برند کریستین دیور را باید مسبب انقلابی در طراحی مد بانوان در سال های اخیر دانست که همواره جریان ساز بوده  است. عینک SO REAL برند DIOR را باید واقعا SO REAL دانست! محصولات دیور را در سایت و اینستاگرام آن دنبال کنید. ریحانا٬ خواننده مطرح٬ سفیر عینک دیور است.

 

 

 

عینک آفتابی برند فندی

عینک آفتابی برند فندی

فندی  یا FENDI هم در عرصه  طراحی لباس و لوازم آرایش و بهداشتی با کیفیت موفق بوده است و هم اکسسوری و کیف و کفش و عینک آفتابی٬ توانسته محبوب بانوان مشکی پسند شیک پوش باشد. برندی لوکس و فرا ملیتی که با پالتوهای خز٬ محبوب ثروتمندهای جهان است. این خانه مد ایتالیایی٬ عینک های آفتابی سبک دارد. اکثرا ویفری و چشم گربه ای و خلبانی بوده و  نشانه کیفیت و مد روز بوده و با ترند های سال ۲۰۱۹ به خصوص برای بانوانی که به دنبال ست کردن لباس خود با رنگ سال ۲۰۱۹ (مرجانی زنده) هستند٬‌ گزینه شایسته ای به نظر می رسد.

حتما بخوانید :   تاریخچه برند ایو سن لورن

عینک آفتابی شانل

عینک آفتابی شانل

لیستی در دنیا وجود ندارد که به معرفی ۲۰ برند مطرح محصولات لباس و آرایش بانوان بپردازد و در آن٬ نام و نشانی از محبوب لاکچری گردهای نوستالژیک جهان یعنی CHANEL نباشد. این  میراث بزرگ بانو گابریل کوکوشانل فقید٬ در نوزدهمین سال قرن بیست و یکم میلادی هم  چنان بر تارک صنعت فشن جهان می درخشد و طرح های خلاقانه ای را که زیر نظر تئوریسین خانه مد شانل (کارل  لاگرفلد آلمانی) تولید می شود را در فشن ویک ها و فروشگاه های خود در سراسر  جهان عرضه  می کند. امکان خرید آنلاین محصولات شانل ۲۰۱۹ برای علاقمندان وجود دارد.

 

اگر به دنبال محصولات زیبا و خوش طرح و رنگ عینک آفتابی زنانه برای ست کردن با انواع و اقسام تیپ های خیابانی و شیک هستید٬ محصولات شانل را توصیه  می کنیم که در عین سادگی٬ با شکوه و شیک است.

عینک آفتابی برند کاوالی

روبرتو کاوالی مثل دولچه و گابانا و استلا مک کارتنی و جورجیو آرمانی و رالف لارن٬ از بزرگان صنعت مد جهان در قرن بیستم بود. محصولاتش٬ هم  چنان محبوب سلبریتی ها بوده و به نظر می رسد که باید بیش  از شانل و فندی به آن توجه کرد. بعضا قیمت محصولات روبرو کاوالی به انداز بولگاری٬ گران نیست. برای بانوان شیک پوش جسور٬ روبرتو کاوالی با میراث ایتالیایی٬ محصولات خوبی را ارائه کرده است که تلفیق سنت و مدرنیته را در طراحی استایل قرن بیست و یکمی به نمایش می گذارد.

نوشته های عجیب و غریب و رنگ درخشان آن در کنار سبک های کلاسیک با رگه های دراماتیک٬ همه نشان دهنده شکوه کاوالی در صنعت مد است. انواع و اقسام فریم ها را عرضه می کند که خلبانی٬ چشم گربه ای٬ هندسی و بزرگ را شامل می شود. هر سبکی از عینک های آفتابی  زنانه روبرتو کاوالی٬ طراحی منحصر به فرد داشته و برای بانوانی که می خواهد طعم متفاوت بودن را حس کنند٬ گزینه ای هوشمندانه برای همراهی با ترند های سال ۲۰۱۹ محسوب می شود.

عینک آفتابی برند کاوالی

 

 

برند عینک آفتابی بوله

برند عینک آفتابی بوله

برند عینک آفتابی بوله٬ محبوب لاکچری گرد های غرب  است. ترکیبی از راحت و سبکی و قیمت های مقرون به صرفه  و وسوسه کننده برای همه اقشار جامعه. این برند فرانسوی را می توان آمیزه ای از مد و کارایی در انواع قاب ها دانست. از خلبانی تا ویفری و شیشه  بزرگ و حتی چشم گربه ای.

محصولات عینک آفتابی تیفانی

محصولات عینک تیفانی

از صبحانه در تیفانی با بازی نوستالژیک آدری هپبورن تا کافه رنگارنگ تیفانی در خیابان پنجم نیویورک و محصولاتی که بر تن سلبریتی ها روی فرش قرمز اسکار و گلدن گلوب و امی و بفتا خودنمایی می کند٬ شاهد انقلاب TIFFANY &  CO در عرصه  مد و لباس و صنعت لاکچری هستیم. اگر فکر می کنید این برند محبوب٬ فقط جواهرات دارد اشتباه می کنید! نماد پیچیدگی و منزلت و مد روز٬ طرح های عینک آفتابی متنوعی را با انواع قاب ها در  اختیار لاکچری گردها قرار می دهد. این رقیب همیشگی بولگاری٬ محصولات عینک خیلی گران ندارد.

 

 

 

 

 

 

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *