حتما بخوانید: معرفی برند مطرح حجاب در دنیای مد ؛ برند نیسما
حمل و نقل بیودیزلی
بیودیزل یک سوخت گازوئیلی پاک است که از منابع طبیعی و قابلتجدید مانند روغنهای گیاهی ساخته میشود. ناوگان باربری برشکا هرسال برای جابجایی بیش از ۲۰۰ میلیون پوشاک، ۵ درصد سوخت بیودیزل مصرف میکند؛ که استفاده از این مقدار سوخت بیودیزل باعث کاهش بیش از ۵۰۰ تن دیاکسید کربن به اتمسفر میشود.
پوشاک ارگانیک برشکا
برشکا با حمایت از کشاورزی ارگانیک، در محصولات خود از پنبه ارگانیک، بدون آفتکش، مواد شیمیایی و سفیدکننده، استفاده میکند. پیدا کردن این محصولات در فروشگاههای برشکا با برچسبهای متمایز آسان خواهد بود.
حتما بخوانید: برند ایتالیایی دیزل
مهربانی با محیط زیست
برشکا با هدف سازگاری با محیط زیست، در حال کاهش ۲۰ درصدی مصرف انرژی در تمام مراحل است؛ که اجرای آن از طراحی فروشگاه، نصب روشنایی یا دستگاههای گرمایش و سرمایش، تا بازیافت وسایل و تزیینات فروشگاه را شامل میشود.
این شرکت جهت کاهش تولید زباله، هرسال میلیونها چوبلباسی و مگنت هشداردهنده را از فروشگاهها جمعآوری میکند تا به دیگر اقلام پلاستیکی تبدیل شوند؛ علاوه بر این، هر دو بستهبندی مقوایی و پلاستیکی محصولات بازیافت شده هستند.
برشکا همچنین دیگر در تولید کفشهای خود از پیویسی (PVC) استفاده نمیکند. محصولات پیویسی یکی از بیشترین مواد سمی شیمیایی بهنام دی اوکسین را منتشر میکنند. سوزاندن این محصولات باعث آزادسازی مقدار زیادی دی اوکسین میشود که علاوه بر نفوذ سم به محصول، محیط زیست را نیز آلوده میکند.
حتما بخوانید: برند گس
فروشگاههای جذاب برشکا
معماری دقیق و موقعیت مکانی فروشگاههای برشکا در سراسر جهان متمایز هستند. برشکا بهترین مناطق تجاری هر شهر و قابل توجهترین نقاط مراکز خرید را برای خود انتخاب کرده است. ساختمانهای منحصربهفردی که توسط استودیو معماری برشکا بازسازیشده و با هدف و فلسفه این برند انطباق داده میشوند.
موسیقی، عکسهای دیواری، رنگها، گرافیک مدرن، طراحیهای بهروز، دکور معاصر، نورپردازی هنرمندانه و … همه ویژگیهایی هستند که تجربه یک خرید را در ذهن مشتری برشکا حفظ کنند.
فروشگاههای برشکا با بیشترین تأکید بر نمایش مد، طراحیشدهاند. دقت بسیاری در نحوه چیدمان، انتخاب موسیقی و نور برای راحتی بیشتر مشتریان هنگام کشف آخرین مد به کار گرفتهشده است. همه عناصر فروشگاهها توسط تیم برشکا طراحیشدهاند و هر فصل بهروز میشوند.
برشکا اهمیت زیادی برای ویترینهای خود قائل است و در آن بهترین و مهمترین کالاهای مجموعه جدیدش را به نمایش میگذارد. طراحی ویترین هر فصل کاملاً تغییر کرده و بهروز میشود.
چیدمان محصولات نیز هماهنگ با طراحی داخلی فروشگاه و استایل آن فصل انجام میشود. هدف جدید طراحی ویترین برشکا نمایش خلاصهای از همه محصولات موجود در فروشگاه است. با طراحی ویترین های بزرگ شیشهای، کل فروشگاه و مجموعه محصولات از پشت شیشه دیده میشوند.
یک دنیا محصول
در فروشگاههای برشکا چند فضا جداگانه برای سری محصولات مختلف، در نظر گرفتهشده است که شامل Bershka، BSK و Man میشود. محصولات در هر بخش با توجه به سبک خود قرار دادهشدهاند، که هرکدام طیف گستردهای از پوشاک ساده، روزمره، ورزشی و شیک و بهروز را ارائه میدهند. برشکا همچنین علاوه بر پوشاک به تولید طیف گستردهای از کفش، کیف و اکسسوریها میپردازد.
مهمترین بخش فروشگاههای بر شکا به پوشاک زنان اختصاص دادهشده، که دارای دو سری محصول Bershka و BSK است. سری اول بر جدیدترین مد سال تأکید دارد و شامل مجموعه متنوعی از شلوار جین، لباس عصر، پوشاک روزمره و آخرین مد است. BSK برای افراد جوانتر طراحیشده و همیشه به نیازها، خواستهها و علایق آنها در زمینههایی چون موسیقی، شخصیتهای محبوب، ستارههای موسیقی راک و … توجه دارد.
بخش مردانه برشکا (Man) فراتر از سلیقه جوانان را ارائه میدهد و علاوه بر محصولات گسترده جین، در این سری پوشاک روزمره، ورزشی و مد روز تولید میشوند.