جدیدترین و شیک ترین مدل های زیورآلات و جواهرات زنانه و دخترانه

همه خانم ها می خواهند که جواهراتی که خریداری می کنند از بهترین مدل ها با طراحی خاص و زیبا  باشد، ماهیت خرید جواهرات و زیورآلات هم همین است، یعنی خاص بودن و زیباتر جلوه کردن، امروز ما به شما سلیقه خانم هایی را نشان می دهیم که نسبت به بقیه یک سر و گردن بالاتر هستند و برای زیورآلات و جواهراتشان مدل های خاص و لاکچری را انتخاب کرده اند، مطمئنا شما هم با دیدن این مدل ها ، سلیقه این خانم ها را تحسین می کنید. با هم کالکشن جواهرات زیر را ببینیم 

در زمان نه چندان دورجواهرات زمخت و سنگین بیشترین طرفدار را داشتند زیرا مردم معتقد بودند  طلا هر چقدر سنگین تر و بزرگ‌تر دیده شود با ارزش تر معلوم میشود، البته حالا هم خیلی ها این اعتقاد را دارند، اما امروزه زیور آلات طرح دار و سبک و خاص بیشترین مشتری ها را دارند.

مدل پابند شیک زنانه و دخترانه

پابندها همان اکسسوری های زنانه مخصوص مچ پا هستند که در سال های گذشته فقط در مهمانی ها و جشن ها از آن استفاده میکردند اما امروزه با استایل های روزمره و اسپرت هم مورد استفاده قرار میگیرد. مشتری اصلی پابندها دختران جوان هستند که دوست دارند انواع زیورآلات و اکسسوری ها را استفاده کنند.

پابندها انواع مختلفی دارند از جمله طلا, نقره, چرم, مهره ای که با توجه به استایل و سلیقه تان انتخاب میکنید. پابندهای دخترانه معمولا طرح های فانتزی دارند مثل طرح میوه ها و حیوانات . 

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *