رنگ آبی کلاسیک به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ انتخاب شد

اگر شما هم طرفدار مد هستید می دانید که هر ساله یک رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب می شود و باعث می شود تا در انتخاب رنگ لباس و رنگ دکوراسیون و… به آن توجه ویژه ای شود.

دنیای مد ولباس: سال ۲۰۲۰ هم در حال رسیدن است و دنیای مد هم بی صبرانه منتظر معرفی رنگ سال ۲۰۲۰ هستند.

بالاخره موسسه پنتون رنگ سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد.

رنگ آبی کلاسیک که در عکس بالا مشاهده می کنید را به عنوان رنگ سال انتخاب کرد.

دنیای مد و لباس تولید کننده انواع مانتو شلوار اداری، مقنعه اداری حجاب ، کلاه مهمانداری ، کراوات و اولین فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین لباس اداری در ایران.

در ادامه عکس هایی از رنگ سال ۹۹ و ۲۰۲۰ ببینید :


پیشنهاد های رنگ سال ۲۰۲۰ و رنگ سال ۱۳۹۹
رنگ سال یک قانون نانوشته است که اولین بار از سال ۲۰۰۰ به عمل آمد و تمام مردم دنیا هم از آن استقبال کردند.

این قانون نانوشته به صورت ناخودآگاه تمام زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

هر ساله با آغاز سال نو میلادی این رنگ به صورت رسمی معرفی می شود و تقریبا هر ساله برای انتخاب آن رنگ هم دلایلی وجود دارد.

به این ترتیب در دنیای مد و لباس، دکوراسیون و… این اتقلاب رخ می دهد و لباس ها و وسایل منزل و… به رنگ معرفی شده تهیه و به بازار عرضه می شوند و پیگیران مد هم آن رنگ را به تنهایی یا با رنگ های ست کرده و مورد استفاده قرار می دهند.

در ماههای پایانی سال ۲۰۱۹ قرار داریم و دنیای مد بی صبرانه منتظر معرفی رنگ سال ۲۰۲۰ است.

اما قبل از این که رنگ سال ۲۰۲۰ و رنگ سال ۹۹ را مورد معرفی قرار دهیم باید بدانید که موسسه پنتون هر ساله یک رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب و معرفی می کند.

دنیای مد و لباس ، ما را در اینستاگرام همراهی کنید: https://www.instagram.com/fashion4iranian/

در مورد این شرکت هم باید بدانید که یک شرکتی است که در شهر کارلستات نیو جرسی واقع شده و علت مشهور شدن آن هم دارا بودن سیستم رنگ پنتون است که در بر دارنده فضایی رنگی و اختصاصی است و در صنایع بخصوص در صنعت چاپ استفاده دارد. برخی اوقات از این سیستم در تولید رنگ برای پارچه و پلاستیک و.. هم استفاده می ‌شود.

این شرکت مشهور در زمینه رنگ، برای سال ۲۰۱۹ رنگ مرجانی را معرفی کرد. در مورد رنگ مرجانی باید بدانید که یک رنگی مابین نارنجی و صورتی است.

در مورد علت انتخاب این رنگ برای سال ۲۰۱۹ هم گفته شده است که انتخاب این رنگ برای جلب نظر مردم به حیات دریایی، به خصوص توجه به مرجان‌ های دریایی و حذف خطراتی است که حیات این موجودات را تهدید می‌کند.

در مورد اهمیت به مرجان های دریایی باید بدانید که بیش از ۴۵ درصد از مرجان ‌های دیواره بزرگ مرجانی از بین رفته اند.

این دیواره ها مجموعه بسیار بزرگی از آبسنگ‌ های مرجانی هستند و در شرق کشور استرالیا و در اقیانوس آرام قرار دارند و بزرگ‌ ترین مجموعه صخره‌ های مرجانی در دنیا محسوب می شوند.

متاسفانه در طول سه سال اخیر این مرجان ها از بین رفته ‌اند. به همین دلیل نیز پیشنهاد شده که رنگ سال ۲۰۲۰ رنگ مرجانی سفید در نظر گرفته شود تا به نوعی ضمن این که همه مردم به دنبال استفاده از رنگ سال ۲۰۲۰ در زندگی روزمره خود هستند و یا مشغول ست کردن رنگ سفید مرجانی با سایر رنگ ‌ها هستند، با خطرات موجود پیرامون مرجان‌های سفید شده نیز بیشتر آشنا پیدا کنند؛ این موسسه گفته است که فرایند از بین رفتن صخره‌ های مرجانی روز به روز در حال افزایش است و چنانچه در مورد این وضعیت تاسف بار طبیعی سهل انگاری کنیم، نابودی این موجودات دریایی حتمی خواهد بود.

پیشتر در مورد علت انتخاب این رنگ به عنوان رنگ سال ۹۹ یا رنگ سال ۲۰۲۰ صحبت کردیم اما در ادامه این مقاله از پارسی نو به صورت مبسوط تر به آن می پردازیم. علت نامگذاری رنگ سفید مرجانی یا Bleached Coral آن است که مرجان ‌های دریایی بعد از مرگ تغییر رنگ می دهند و رنگ‌ شان سفید می‌شود. شرکت پنتون مسئول معرفی رنگ سال معتقد است که اگر رنگ مرجانی سفید را به عنوان رنگ سال در ۲۰۲۰ انتخاب کند این مزیت را دارد که توجهات بیشتری را به سمت زندگی دریایی و خطرات پیرامون آن هدایت می کند و اقدامات لازم برای ادامه حیات دریایی انجام می گیرد.

به این ترتیب شرکت پنتون اعلام کرده است در انتخاب رنگ سال سعی در بازگشت به طبیعت داشته است.

گمانه زنی هایی در مورد رنگ سال ۲۰۲۰ یا رنگ سال ۹۹
برخی گمانه زنی ها در مورد رنگ سال ۲۰۲۰ گفته اند که شاید هم این شرکت رنگ سبز را به عنوان رنگ این سال معرفی کند. در مورد این رنگ هم گفته اند رنگ سبزی است برگرفته از رنگ مراتع که شاید انتخاب پنتون برای سال ۹۹ یا همان سال ۲۰۲۰ باشد.

گمانه زنی های دیگر هم گفته اند رنگ سال ۹۹ یا رنگ سال ۲۰۲۰ یک رنگ خنثی برگرفته از طبیعت خواهد بود. در این مورد برخی تصور می کنند رنگ این سال رنگی بین شیری و خاکی است. برخی از هم از انتخاب رنگ آبی ملایم خبر داده اند.

در نهایت باید منتظر ماند و دید که این شرکت چه رنگی را و به چه علت برای سال ۲۰۲۰ انتخاب می کند.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *