شال و روسری در استایل آقایان

۴ روش برای استفاده از شال و روسری در استایل آقایان

یک شال یا روسری را تصور کن. یک تکه پارچه چهار گوش! مگر اکسسوری از این ساده تر هم می شود با این وجود خیلی از آقایان به کمک آن استایل های جذاب و شیکی می زنند.
با این که لازم است اعتراف کنم این اکسسوری اصالتاً مردانه نیست ولی در تیپ های آقایان به ویژه استایل های زمستانی غوغا می کند و علاوه بر جذابیت افراد را گرم نگه می دارد.
اگر کنجکاو شدید که چطور روسری یا شال های مردانه را در تیپ هایت استفاده کنید با مد و پوشاک تا پایان این مقاله همراه باشید.

ترکیب شال با کت و شلوار

ترکیب روسری و شال با کت و شلوار یک تیپ کلاسیک و همیشه شیک بوده که مناسب فصل های سرد سال است. برای استفاده از شال با کت و شلوار نیاز به کار خاصی نیست فقط کافی است که آن را از کمدت خارج کنی و دور گردنت انداخته و زیر کت خود جای دهی.
تنها نکته ای که لازم است در این ترکیب رعایت کنی این است: شال را گره نزن؛ بهتر بوده پیراهن تو از زیر کت دیده شود.
می توانی از هر بافت، رنگ، طرح یا مدل شالی برای هماهنگی با کت و شلوارت خود با توجه به سلیقه ات بهره ببری.

شال و روسری با شلوار جین

یکی از جذاب ترین استایل های زمستانی کژوال برای آقایان ترکیب شال و روسری با شلوار جین و یک کت چرمی یا کتان است.
در این استایل است که می توانید بیش ترین مانور را در نحو بستن شال یا روسری بدهید آن را ساده دور گردنتان بیندازید، دو دور دور گردن پیچانده و دنباله های آن را جلوی کت بیاورید، شال را گره بزنید یا به طور کامل دور گردن مانند یک حلقه پارچه ای بپیچید.

شال و روسری با ژاکت یا کاپشن

شال یا روسری با ژاکت بافت را ممکن است کم تر مردی بپسندد ولی وقتی پای ژاکت چرم، کتان یا کاپشن به میان می آید قضیه به کل عوض می شود.
سعی کند در این استایل از روسری یا شالی استفاده کنید که در تضاد با کل تیپ شما باشد. این تضاد می تواند در رنگ، طرح یا حتی بافت آن خود را نشان دهد.

شال و روسری با سیوشرت

ترکیب شال یا روسری با سیوشرت ممکن است نتواند مانند سه استایل قبلی شما را در فصل های سرد سال گرم نگه دارد و بی شک جزو خوش استایل ترین ها قرار می دهد.
شال یا روسری به عنوان یک اکسسوری شیکی که این تیپ تو نیاز دارد را به آن ارائه می کند.
شال یا روسری را با سیوشرت خود هماهنگ کند و بپوشید که با رنگ یا طرح خود حسابی خود نمایی کرده یا با سایر اکسسوری هایتان مانند کلاهی که بر سر می گذارید یا عینک افتابی تان همخوانی داشته باشد.
توجه به همین ریزه کاری ها است که استایل تو را از بقیه افراد متمایز می کند.

جذاب ترین روش های بستن شال برای آقایان

اگر در انجام این مراحل مشکل دارید، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. در اینجا محبوب‌ترین و به روزترین مدل‌های بستن شال گردن برای آقایان و روش‌های گره زدن آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا در صورت علاقه از آن‌ها ایده بگیرید. 
۱- روش چرخشی:
شال را به دور گردن خود بیندازید طوری یک طرف آن بلندتر از طرف دیگر باشد، سپس طرف بلندتر را یک دور به دور گردنتان بیندازید و در قسمت جلوی گردن صاف کنید. سعی کنید دو طرف شال در قسمت جلوی گردن تان به یک اندازه باشد.

مدل های بستن شال , آموزش بستن شال


۲- گره ساده:
می توانید شال گردن تان را با یک گره ساده در قسمت جلو یا کنار گردنتان ببندید.

مدل های بستن شال , آموزش بستن شال


۳- گره محکم:
شال گردن را از وسط تا کنید و از پشت دور گردنتان بیندازید، سپس دو طرف آزاد شال را داخل قسمت حلقه بسته شده‌ی شال کنید و تا جایی که راحت هستید گره را محکم نمایید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *