شیک ترین ساعت های نامزدی ۲۰۱۹

ساعت، سالهاست که تبدیل به وسیله ای لوکس و تزئینی شده است که کاربردهای آن در مجالس مختلف، تغییر می کند.خرید ساعت از جمله خریدهای مهم عروس و داماد هاست.

نکته ای که در خرید ساعت عروسی باید به آن توجه کرد، ظاهر شیک و جذاب، ست بودن، مارک معتبر و قیمت آن است.

عروس و دامادهای بسیاری ترجیح می دهند که ساعت هایشان ست باشد، ساعت هایی که صفحه ی گرد و بیضی شکل کوچکی دارد، برای دستان ظریف عروس خانم ها مناسب تر است. اما برخی از خانم ها انتخاب دیگری دارند و ترجیح می دهند ساعتی با بند نقره داشته باشند که زینتی تر است و برای مجالس و مهمانی ها کاربرد بیشتری دارد. ساعت های دایره ای و مربعی بزرگ هم برای دستان استخوانی و بزرگ آقایان مناسب تر است.

برای خرید ساعت های مارکدار، حتما باید نمایندگی های معتبر آن را شناسایی کرد، اطلاعات لازم درخصوص ساعت مورد نظر را از سایت مربوطه استخراج کرد و با بررسی های لازم برای خرید اقدام نمود.

مقاومت ساعت در آب هم از فاکتورهای مهم خرید ساعت است. که میزان این مقاومت در شناسنامه ی ساعت حتما ذکر می شود.

حتما به این نکته ی مهم توجه کنید که ساعت عروسی را برای استفاده در چه مکان هایی می خرید. این مورد تا حد زیادی می تواند انتخاب را بریتان راحت تر بکند. چرا که مدل های مخصوص مکان های اداری، با مدل های مخصوص جمع های دوستانه، یا مهمانی ها و مجالس رسمی قطعا متفاوت است.

آقایان که معمولا دست هایی با استخوان بندی درشت دارند، بهتر است از ساعت هایی با قاب های مربع و دایره ی بزرگ استفاده کنند. چرا که هماهنگی بین ساعت و دست یکی از اصول مهم زیبایی شناختی در انتخاب ساعت است.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *