بررسی استایل دنیل فاکس، بلاگر و ورزشکار محبوب اینستاگرامی

دنیل فاکس

دنیل فاکس مدل فشن و بلاگر محبوب در حوزه مد و فشن می باشد که محبوبیت اصلی اش را از طریق شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام بدست آورده است.
دنیل فاکس یا همان مجیک فاکس اهل کشور آلمان بوده و به دلیل داشتن اندام زیبا می توان او را گزینه خوبی برای مانکن بسیاری از برندها دانست .
علاوه بر داشتن اندامی زیبا او دارای چهره ای ملایم و همچنین مدل موهایی ساده و یکنواخت می باشد، او مدتی است که مدل موی خود را تغییر نداده است که از نظر برخی به دلیل عدم جلب توجه کاربران به مدل موی جدید اش می باشد و قصد این را دارد که تمام تمرکز مخاطب و بیننده را به سوی استایل پوشاک خود جلب کند.
او را در فضای مجازی به نام مجیک فاکس می شناسند و متولد ۲۲ جولای سال ۱۹۸۷ می باشد. در ادامه به بررسی بیشتر و دقیق تر استایل مجیک فاکس معروف خواهیم پرداخت، شما نیز اگر دوست دارید با استایل او آشنا شده و از آن الهام بگیرید تا انتهای مطلب همراه باشید.

استایل

دنیل فاکس صاحب بدنی ورزیده، عالی و همین طور استایلی ساده و شیک است که می تواند یکی از منابع الهام آقایان علاقه مند به سبک و استایل مینیمال باشد. اگر به صفحه اینستاگرام او مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد که او به عنوان یک مدل مردانه همیشه سرتاسر برندهای برتر نمی پوشد بلکه در برخی تصاویر از برندهای زارا، H&M و… استفاده می کند.

تیشترت های سفید دنیل فاکس

تیشرت های سفید همیشه جذابیت خاصی به افراد می دهد، تیشرت های سفید می توانند فوق العاده با همه چیز از شلوارهای جین گرفته تا کت و شلوارهای مشکی نیمه اسپرت، ست بشوند و استایل جذابی را به وجود بیاورند. بنابراین دنیل فاکس با استفاده از تی شرت های سفید هم جذاب به نظر می رسد و هم بسیار زودتر می تواند کفش و شلوار خود را انتخاب کند و همین گزینه باعث شده است که تیشرت سفید جزء گزینه های اول او باشد برای اطمینان می توانید به پیج اینستاگرام او سری بزنید و قطعا مشاهده خواهید کرد که از هر شش عکس او دو عکس با پیراهن یا تی شرت سفید رنگ پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید : طراحی لباس مردانه

کت ها و پالتوهای دنیل فاکس

دنیل از کت ها و پالتوهای شتری استفاده زیادی می کند. از استایل او می توان این نتیجه را گرفت که کت هایی با این رنگ می توانند ترکیب خوبی برای استایل های رسمی و خیابانی باشد.
البته کت های شتری می تواند به عنوان یکی از گزینه های همیشگی آقایان خوش پوش مورد استفاده قرار بگیرند و پوشش ساده و مینیمالی را ایجاد خواهد کرد. 
کت و یا پالتوهای شتری را می توان با چکمه های مخملی، لباس های سفید، استفاده کرد البته بهتر است که از شلوار جین استفاده شود زیرا شلوار های پارچه ای نمی توانند ترکیب خوبی با کت ها و پالتوهای شتری به حساب بیایند.

اکسسوری های محبوب و مورد استفاده دنیل فاکس

اکسسوری های نقش مهمی در زیبایی استایل و تکمیل جذابیت تان دارد.اکسسوری های محبوب مجیک فاکس که می توانید در بیشتر عکس های انتشار شده در صفحه اینستاگرام اش مشاهده کنید.
او علاقه زیادی به کیف های بزرگ دارد که بیشترین کاربردش را برای رفتن به باشگاه ها یا سفرهای کوتاه درون شهری دارد.
او از ساعت های خاصی برای تکمیل استایل اش استفاده نمی کند و برند خاصی را برای استفاده از ساعت ندارد.  او از اکسسوری های زمستانی نیز استفاده خوبی دارد و با آن ها تیپ های جذابی خلق می کند و از جمله اکسسوری های محبوب زمستانی اش می توان به شال گردن و کلاه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب کفش ورزشی مناسب

ژاکت چرم

ژاکت چرم که بیشتر در رنگ مشکی در میان مردان و البته دنیل محبوبیت دارد، یک آیتم مهم در کمد لباس آقایان می باشد. دنیل در بیشتر مواقع با استفاده از ژاکت چرم مشکی سایر آیتم ها را نیز مشکی و برخی را سفید و… انتخاب می کند.

شلوارهای محبوب دنیل فاکس

شلوار های محبوب او انواع جین ها مانند اسکینی، زاپ دار و… است. همین طور شلوار مشکی نیز در استایل های او جایگاه ویژه ای دارد.

شلوار در استایل مجیک فاکس

کفش در استایل دنیل فاکس

دنیل فاکس در بیشتر مواقع استایل رسمی خود را با انواع بوت های چلسی و… همراه می کند و در برخی استایل های خیابانی و ورزشی خود از اسنیکرها بهره می برد.

سخن آخر

اگر مجذوب استایل دنیل هستید و خواهان پیروی از استایل او، مینیمال گرا باشید؛ از پترن و طرح پارچه ها تا حدودی دوری کنید و همین طور رنگ بیشتر آیتم های استایل خود را در طیف خاکستری و نود قرار دهید حتما به کیفیت، دوخت و برش عالی و تمیز اجناس دقت بسیار کنید و هرگز وجود چند پیراهن و تی شرت سفید را در کمد خود فراموش نکنید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *