الناز گلرخ، فشن بلاگر معروف ایرانی

الناز گلرخ کیست

الناز گلرخ ، دختر  ۱۷۴ سانتیمتری معروف ایرانی حوزه مد و لباس در اینستاگرام، یکی از مطرح ترین فشن بلاگرهای ایرانی است که حدود ۲ میلیون فالور در شبکه اجتماعی محبوب عکس محور این روزها دارد. او توانسته با جادوی رنگ و استایل ها، پیشنهادات جذاب و هیجان انگیزی در اختیار بانوان جوان قرار دهد و از این راه، کلاس های اموزشی هم در کشور های مختلف برگزار کند که مخاطبان فراوانی داشته است.

با دنیای مد و پوشاک همراه باشید.

الناز گلرخ، دختر ۱۷۴ سانتیمتری معروف ایرانی

 الناز گلرخ کیست ؟

الناز گلرخ ، مدل و میکاپ آرتیست ایرانی است. او بیش از آن که به معرفی استایل های خود بپردازد و یک مدل باشد، تلاش کرده تا قابلیت های خود را در گریم، در اختیار بانوان جوان قرار دهد. اگر چه طیف مخاطبانش، از مردان و زنان در گروه های مختلف سنی از کشورهای مختلف  جهان است، اما بیش تر دنبال کننده های وی را دختران ایرانی تشکیل می دهند. این را می توان از استقبالی که از کلاس هایش در ترکیه شده است، فهمید.

مدل خوش چهره ایرانی، اسفند سال شصت و چهار در تهران متولد شد و احتمالا همان طور که متوجه شدید، ته چهره ای شبیه آریانا گرانده، ملکه این روزهای دنیای پاپ تینجرهای آمریکا و جهان دارد. البته  شباهت چهره الناز گلرخ به آریانا و تشابه هیکل و استایلش، تنها عامل موفقیت و کسب  فالور میلیونی نبود. او ظرف ۴ سال اخیر، بیش از ۱۷۰۰ تصویر از فعالیت های خود در حوزه  مد و لباس و سبک زندگی منتشر کرده که تاثیر زیادی در همراهی مخاطب با وی داشته است.

بیشتر بخوانید: حمید فدایی، مدل سرشناس ایرانی در پاریس

الناز گلرخ ، دانش آموخته رشته  کارشناسی گرافیک از دانشگاه علامه امینی تهران بوده و دو خواهر دارد. البته کم تر از زندگی  خصوصی  وی و خانواده اش در  اینستاگرام، اطلاعاتی  در  دسترس است. الناز گلرخ  را می توان تا حدی یک آرایشگر نیمه حرفه ای دانست که خلاقیت خوبی در طراحی صورت دارد. خودآرایی های وی، یادآور رفتار  سازمانی فشن بلاگرهای معروف است. الناز گلرخ ، عنوان بهترین میکاپ آرتیست رقابت COSMOPOLITAN در سال ۲۰۱۷ میلادی را کسب کرد و خود را به عنوان فعال مد و لباس و آرایش و هم چنین ایفلوئنسر سبک زندگی معرفی می کند.

الناز گلرخ، مدل و میکاپ آرتیست ایرانی است
الناز گلرخ و همسرش حمید فدایی

بیشتر بخوانید: شکیرا و پیکه، زوج هنری_فوتبالی دنیای مد

تصویری از تولد الناز گلرخ
الناز گلرخ در استایل تولدش

الناز از یک دهه پیش، سالن زیبایی خود را در یکی از مناطق شهر تهران راه اندازی کرده و از شخصیت هایی چون مهناز افشار، سحر دولتشاهی و بهنوش طباطبایی به عنوان مدل آرایشی بهره برد.

استایل الناز گلرخ

در هزار و اندی عکس که الناز گلرخ در صفحه اینستاگرام خود در چهار سال اخیر به اشتراک گذاشته است، تمرکز روی آرایش چهره بوده اما او تلاش کرده با همکاری برند های پوشاک بانوان، استایل های فصلی را نیز با توجه به رنگ سال، در اختیار مخاطبانش قرار دهد. با وجود این که رنگ مرجانی زنده  (LIVING CORAL) رنگ  سال ۲۰۱۹ میلادی است، اما این رنگ هنوز به رنگ محبوب الناز در فوتوشوت های ۲۰۱۹ تبدیل نشده است.  او احتمالا درک خوبی از روانشناسی رنگ داشته و انتخاب تنالیته های گوناگون در طراحی لباس، نشان دهنده ذکاوت وی در مختصات توازن، تعادل و تناسب است

کالکشن لباس های شیک و مجلسی الناز گلرخ
استایل مجلسی الناز گلرخ
حضور الناز گلرخ در فشن شو اوت کوتور
الناز گلرخ در فشن شو کریستین دیور
 ست بهاری رنگارنگ الناز گلرخ
استایل کژوال بهاری الناز گلرخ
استایل گلرخ شبیه استایل های آریا گرانده
لباس شب چاک دار سفید در استایل الناز گلرخ
استایل بهاری سفید رنگ الناز گلرخ
استایل بهاری سفید الناز گلرخ

بیشتر بخوانید: استایل بردپیت

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *