آموزش ست کردن لباس زنانه با بهترین ایده ها

ترکیب رنگ ها در لباس پوشیدن می تواند استایل شما را بی اندازه شیک و زیبا جلوه دهد کافیست رنگ ها را به درستی با هم بیامیزید. شاید کمد لباس هایتان مملو از رنگ های متنوع و هیجان انگیز باشد اما ندانید کدام رنگ ها ترکیب زیبایی در کنار هم خواهند داشت.

ست کردن رنگ لباس به مهارت و دقت نیاز دارد. اگر بهترین لباس ها را از برترین برندها نیز خریداری کنید ولی آن ها را به درستی ست نکنید تیپ خود را خراب کرده اید، اگر جزو آن دسته از خانم هایی هستید که کمد لباس شما از لباس های مشکی، خاکستری و سایر رنگ های تیره پر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

طبق آخرین تحقیقات دانشمندان، رنگ ها تاثیرات روانی بسیاری دارند. وقتی ما به رنگ خاصی نگاه می کنیم در واقع پیامی به مغز ما ارسال می شود و باعث می شود هیپوتالاموس هورمونی را ترشح کند. برای مثال نگاه کردن به رنگ های گرم و روشن مانند قرمز یا صورتی، هورمون دوپامین که به هورمون احساسات خوب معروف است در مغز ترشح می شود و باعث تقویت روحیه و نشاط می شود. از سوی دیگر نگاه کردن به رنگ های سرد منجر به ترشح هورمون اکسی توسین می شود که باعث ایجاد آرامش و خونسردی می گردد.

 رنگ صورتی کمرنگ هم همانند رنگ سرخابی رنگی شاد و جوان پسند است و نسبت به رنگ سرخابی بیشتر قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارد و اضافه شدن شال، کمربند و زینت آلات شرابی رنگ، آن را بسیار موقر و زیبا جلوه می دهد. این ترکیب را افراد تا سن ۶۰ سال هم به خوبی می توانند استفاده کنند.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *