ازدواج های عجیب و غریب بازیگران هالیوود

ازدواج ستاره های هالیوودی بسیار عجیب و غریب می باشند این ستاره های هالیوود در زمان های مختلف ازدواج های عجیبی را انجام داده اند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر ازدواجهای عجیب و غریب بازیگران هالیوود را به شما عزیزان می گوییم.

همه کارشناسان و مردم به این موضوع واقف هستند که هالیوود، قلب تپنده صنعت سینمای جهان است و هیچ نمونه مشابه دیگری در این رابطه وجود ندارد. به همین دلیل، تمام عوامل حرفه ای و دست اندر کاران صنعت فیلم سازی، تلاش می کنند که خود را به سرزمین پر حاشیه آمریکا برسانند. یکی از قشرهایی که برای رسیدن به هالیوود هر کاری  می کنند، بدون شک بازیگران هستند.

همواره حواشی زیادی پیرامون هنرپیشه های فعال در این عرصه وجود دارد. دنیای هالیوود به قدری پر زرق و برق هست که بازیگران را نیز درگیر خود می کند و رفتار آن ها را تغییر می دهد. یکی از شایع ترین کار ها و رفتار ها، نامزد کردن و یا جدا شدن چهره های سرشناس سینمای آمریکاست. همه می دانند که آمار طلاق در هالیوود سر به فلک می کشد و  بازیگران هر روز با فردی جدید ازدواج نموده و یا نامزد می کنند.

یکی از کارهایی که میان افراد مشهور رواج دارد، امضای قراردادهایی قبل از ازدواج است. افراد ثروتمند معمولا در این توافق نامه (Prenup) ذکر می کنند که بعد از طلاق، اموال هیچ یک از طرفین به دیگری نمی رسد، و یا آن که برای ثروت خود تعیین تکلیف می نمایند.

۱تایگر وودز و همسر سابقش الین نوردگرن

تایگر وودز و همسر سابقش الین نوردگرن که یک مدل بود در سال ۲۰۱۰ به دلیل خیانت وودز و پس از ۶ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند و این خبر به تیتر اول رسانه ها تبدیل شد. اگر چه بسیاری واقعیت ماجرای جدایی آن ها را می دانستند اما گزارش ها در مورد مبلغ سازش این دو متفاوت بود. گزارش های اولیه ادعا می کردند که نوردگرن حدود ۷۵۰ میلیون دلار دریافت خواهد کرد که در آن زمان ۱۵۰ میلیون دلار بیشتر از آن چیزی بود که وودز در تملک داشت. برخی دیگر ادعا می کردند که نوردگرن تنها ۱۰۰ میلیون دلار دریافت کرده است. بر اساس ادعاها در فوریه ۲۰۱۵، وودز هنوز ۵۴ میلیون دلار از این مبلغ را به همسر سابقش نپرداخته بود

۲- کلزی گرامر و کامیل دوناتاچی

آنها نیز جدایی پرآشوبی داشتند. وقتی که زندگی مشترک ۱۴ ساله این دو در سال ۲۰۱۱ به پایان رسید این دو از اظهار کردن احساسات تندشان نسبت به یکدیگر هیچ ابایی نداشتند. دوناتاچی در مصاحبه ای گرامر را مایه بی آبرویی و تحقیر مردان دانست. گرامر نیز در مصاحبه با اپرا وینفری از به زبان آوردن نام دوناتاچی خودداری کرده و گفت که زندگی آن ها از همان روزهای اول ازدواج به پایان رسیده بود. وقتی که طلاق این دو در سال ۲۰۱۲ قطعی شد گرامر چاره ای جز پرداخت۳۰ میلیون دلار به دوناتاچی نداشت.

۳-مایکل جوردن، ستاره سابق تیم بسکتبال شیکاگو بولز، و خوانیتا وانوی

حدود سال ۱۹۸۵ با هم آشنا شده و ۴ سال بعد در لاس وگاس با هم ازدواج کردند. در ادامه آن ها ۱۷ سال در کنار هم زندگی کردند تا این که در دسامبر سال ۲۰۰۶ برای جدایی اقدام نمودند. غیر از «تفاوت های غیرقابل تطبیق» چیز دیگری برای جدایی این دو عنوان نشد، هر چند شایعات زیادی در مورد خیانت های جوردن به همسرش شنیده می شد. در نهایت این دو با یک روش دوستانه و بدور از حاشیه به رابطه ی زناشویی خود پایان دادند.

با این وجود این جدایی نیز همانند دیگر جدایی ها در دنیای سلبریتی ها تنها با لبخند طرفین به پایان نرسید زیرا این جدایی به اندازه ۱۶۸ میلیون دلار و یک عمارت در شیکاگو برای جوردن خیره سر هزینه داشت. جوردن از این موضوع عبرت گرفته و در قرارداد ازدواج دوم خود با زن جدیدش، ایوت پریِتو، بندی گذاشته که هیچکدام از طرفین در صورت جدایی یا مرگ حق ادعای مالی از طرف مقابل را نداشته باشند.

۴– وقتی که پل مک کارتنی عضو گروه بیتلز با یک کارآفرین و فعال محیط زیست به نام هیثر مایلز در سال ۲۰۰۲ ازدواج کرد بسیاری از طرفدارانش اعتقادی به دوام طولانی این رابطه نداشتند و به زودی مشخص شد که این طرفداران بی دلیل به این موضوع مشکوک نبوده اند. تنها ۴ سال بعد این دو در یک ماراتن نفسگیر و جنجالی طلاقی تلخ را تجربه کردند. بر اساس این طلاق توافقی، مایلز ۴۸٫۶ میلیون از ثروت همسرش را دریافت می کرد که تنها بخش کمی از ۲۵۰ میلیون دلاری بود که وی در هنگام ثبت درخواست طلاق طلب کرده بود. وقتی که از مک کارتنی در مورد ازدواج با میلز از مک کارتنی سوال شد وی آن را بدترین تصمیم خود در ده سال اخیر عنوان کرد.


۵- ماریا کری و نیک کانن

وجود قرارداد میان آن ها هنوز به اثبات نرسیده و به نظر می رسد این زوج توافق کرده اند که همه چیز محرمانه باشد و به رسانه ها درز نکند. بر این اساس، هیچ یک از آن ها نمی توانند بعد از جدایی، درباره زندگی مشترکشان اطلاعات بدهند. اگر هر یک از طرفین این قانون را نقض کنند، باید جریمه بپردازند. این مبلغ برای کانن ۲۵۰ هزار و برای خانم کری ۵۰۰ هزار دلار ذکر شده است.

۶- هریسون فورد،

ستاره فیلم های جنگ ستارگان و ایندیانا جونز، و همسر دومش، ملیسا متیسون، یکی از پایدارترین و مستحکم تری ازدواج های دنیای هالیوود را داشتند. این دو در مارس ۱۹۸۳ با هم ازدواج کردند اما در ۲۳ آگوست سال ۲۰۰۱ ماتیسون درخواست طلاق داد و علت این کار را تفاوت های غیر قابل حل عنوان کرد. این طلاق کاملاً توافقی بوده و در سال ۲۰۰۴ قطعی شد. بر اساس گزارش ها، هریسون فورد مبلغی بین ۸۵ تا ۱۱۸ میلیون دلار را به عنوان وجه المصالحه به همسر سابقش پرداخت کرد. علت مشخص نشدن هزینه دقیق این جدایی نیز این بود که فورد همواره زندگی خصوصی اش را دور از دسترس رسانه ها نگه می داشت.

۸- کریس راک و ملک کامپتون راک

قبل از ازدواج رابطه ی پیچیده ای داشتند زیرا آرنولد به شدت با مشکل اعتیاد دست و پنجه نرم می کرد. زمانی که وی اعتیادش را ترک کرد ان دو در سال ۱۹۹۰ با هم ازدواج کردند اما در سال ۱۹۹۴ خبر رسید که آن ها از هم جدا شده اند. وقتی که نبرد تلخ این دو در رسانه ها به پایان رسید، آرنولد حدود ۵۰ میلیون دلار از ثروت همسرش را دریافت کرد. در ۱۸ سال آینده این دو نه با هم صحبت کرده و نه در مورد همدیگر در رسانه ها حرف می زنند و کاملاً از هم دوری کرده اند. تا این که این دو در نهایت با هم آشتی کرده و از آن پس همواره در رسانه های اجتماعی از همدیگر تمجید می کنند.

هیچ گونه اطلاعاتی درباره توافق میان این دو نفر وجود ندارد، اما به نظر می رسد سود زیادی عاید خانم کامپتون خواهد شد. این قرارداد تاریخ انقضا داشت و در هجدهمین سالروز ازدواج آن ها به پایان می رسید. آن ها بعد از ۲۰ سال خواهان جدایی از یکدیگر شدند.

۹-مل گیبسون و رابین مور

زمانی که مل گیبسون و همسرش رابین مور که یک پرستار بوده و برای بیش از ۳۱ سال با او زندگی کرده بود تصمیم به جدایی گرفتند، گیبسون مجبور شد سر کیسه را خیلی بیشتر از آن چه که فکر می کرد شل کند. مور در سال ۲۰۰۹ و بعد از این که مل گیبسون اعتراف کرد که از یک زن دیگر به نام اوکسانا گریگوریوا یک بچه دارد درخواست طلاق داد. وقتی که طلاق این دو در دسامبر ۲۰۱۱ قطعی و رسمی شد، مور که مادر ۷ فرزند گیبسون بود نیمی از ثروت شوهرش معادل ۴۲۵ میلیون دلار را دریافت نمود. علاوه بر این در سال ۲۰۱۲ دادگاه حکم کرد که نیمی از حقوق بازنشستگی گیبسون نیز به همسر سابقش تعلق خواهد گرفت.

البته خوشبختانه این موضوع در هنگام طلاق وی از گریگوریوا کمی سبک تر بود و گیبسون تنها مجبور شد مبلغ ۷۵۰٫۰۰۰ دلار را در چندین قسط به همسر دومش بپردازد. با این وجود وقتی که گریگوریوا در مصاحبه با هاوارد استرن در مورد رابطه اش با گیبسون صحبت کرد ۳۷۵٫۰۰۰ دلار از این مبلغ را به دلیل شکایت گیبسون از دست داد.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *