ایده هایی برای ست کردن دامن چرم

لباس‌های چرم از محبوب‌ترین لباس‌ها هستند که در پوشاک مردانه و زنانه کاربرد دارند. لباس‌های چرم زنانه را می‌توان به چند دسته  کلی تقسیم کرد که دو نوع ژاکت چرم و دامن چرم جزو پرکاربردترین آن‌ها در کنار اکسسوری‌های چرم یعنی کیف و کفش هستند.لباس های چرم زنانه از نظر استایل و رنگ تنوع بالایی دارند اما مشکل اصلی در ارتباط با آن‌ها ترکیب درست این لباس‌ها با  لباس‌های دیگر برای داشتن تیپی متعادل و سطح بالا است. در پوشیدن لباس‌های چرم زنانه همیشه این خطر وجود دارد که تیپ شما بیش از حد جسورانه یا حتی خسته کننده شود اما اگر اصول ترکیب لباس را رعایت کنید این اتفاق نخواهد افتاد. در این مقاله به شما می‌گوییم که دامن چرم و ژاکت چرم زنانه را چطور بپوشید.

حال سراغ دامن‌های چرم به عنوان یکی از لباس‌های چرم زنانه پرکاربرد می‌رویم. دامن چرم را تنها به عنوان لباس نیمه رسمی و در مهمانی‌ها و در منزل می‌توان پوشید اما این دامن‌ها مدل‌های مختلفی دارند و هر مدل را به شکلی متفاوت می‌توان پوشید مثلا دامن چرم قرمز بلند را با بلوزی بپوشید که طرح‌دار باشد و رنگ قرمز جزو رنگ‌های طرح آن باشد. این حرکت، جسورانه و در عین حال کلاسیک است.

همیشه انتخاب مانتوی چرم احساس امنیت بیشتری می دهد چرا که می توان آن را به راحتی با همه چیز پوشید. اما اگر بخواهید کمی قدم در حوضه فشن فراتر بکذارید و از محدودیتی که دور خود کشیده اید دور شوید می توانید از مانتوی چرم شتری استفاده کنید. این مانتو را با شلوار جین ست کنید. نیم بوت با پاشنه متوسط می تواند این ست شما را تکمیل کند.

ترکیب رنگهای مشکی با بیشتر رنگ ها انتخابی محتاط و در عین حال شیک است و زمانیکه مشکی انتخابی شما در جنس چرم ارائه می شود جذابیت این ترکیب را بیشتر می کند. دامن کوتاه باعث می شود کت چرم بیشتر حالت دخترانه به خود بگیرد. نیم بوت این ترکیب را تکمیل می کند. اگر هوا کاملا سرد است از جوراب شلواری کلفت یا جوراب شلواری تور ماهی استفاده کنید. اگر پاهای لاغری دارید به جای این دو از جوراب کلفت تا بالای زانو استفاده کنید.

دامن کوتاه چرم رنگی (از جنس چرم مصنوعی) از ترندهای غالی این فصل است که برای خانم‌هایی که جسارت زیادی در انتخاب لباس دارند توصیه می‌شود. این مدل دامن زیبا را می‌توانید با یک پیراهن دکمه‌دار ساده بپوشید تا استایل جسورانه دامن متعادل‌تر شود و شما راحت‌تر بتوانید از کفش پاشنه بلند یا صندل برای کامل کردن آن استفاده کنید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *