با اینکه چاق هستید می توانید خوش تیپ باشید

نوع انتخاب لباس همیشه در نشان دادن زیبایی اندام می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد. شما می توانید لاغر باشید و با انتخاب رنگ و مدل یک لباس بد هیکل بنظر برسید و برعکس آن، چاق باشید و با انتخاب یک مدل و رنگ مناسب، خوش اندام بنظر برسید.

مهم انتخاب های مناسب و درست شما در پوشیدن لباس است که در هرچه چشم نواز تر بنظر رسیدنتان می تواند نقش مهمی را ایفا می کند.

حالا اگر خیلی هم خوش اندام نیستید ما در این بخش برایتان راهکارهای مختلفی را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید در همه جا با اعتماد بنفس بدرخشید.

کمد خود را از این رنگ ها پر کنید

برای خوش اندام بنظر رسیدن باید شکل واقعی بدن تان را پنهان کنید برای این کار هم باید بروید سراغ رنگ های تیره چراکه سایه ها ورنگ های روشن تمایل عجیبی به نشان دادن شکل واقعی اندام دارند و این دقیقا چیزی است که شما باید از آن دوری کنید! بنابراین کمد لباس های شما باید بیشتر با لباس هایی با رنگ هایی مثل مشکی، آبی نیلی، بنفش، سبز تیره، زرشکی و… پر شود تا رنگ های روشنی مثل سفید، زرد لیمویی، آبی روشن، صورتی و …

شلوار راسته ممنوع

در انتخاب شلوار به این نکته توجه کنید که پوشیدن مدل های جین و راسته، پاها را چاق تر از آنچه هستند نشان می دهد پس شلوارهایی تهیه کنید که در قسمت ران تنگ تر و در پایین کمی گشاد باشند. همچنین شما نباید از شلوارهایی که در کناره‌هایشان جیب طراحی شده است استفاده کنید، به این دلیل که شما را پهن تر نشان خواهند داد. کمر شلوار تان باید متناسب با اندازه شما بوده و حالتی را ایجاد نکند که شکم از کمر شلوار بیرون بزند، زیرا در این صورت بالاتنه شما بلندتر از پایین تنه به نظر می رسد که خود یک نقص است. بلندی شلوار شما باید تا اندازه ای باشد که روی کفش تان را کاملا بپوشاند. اگر خط اتو هم داشته باشد که چه بهتر همه چیز تکمیل می شود.

دامن پلیسه بپوشید

اگر پهلو و پایین ‌تنه شما بسیار چاق است، به جای دامن‌های راسته از مدل های پلیسه کمک بگیرید. درصورتی که مچ و ساق پای‌ شما چاق است، دامن‌هایی بپوشید که ارتفاع آنها تا زیر قوزک پا باشد. در این حالت پاشنه کفش شما نباید بیش تر از ۶ سانتی متر ارتفاع داشته باشد. اشاره به این نکته هم ضرورت دارد که تا حد امکان هم از کفش های بی پاشنه استفاده نکنید.

پاشنه بلند بپوشید

اگر می خواهید لاغرتر به نظر بیایید سراغ کفش های پاشنه بلند بروید. کفشی که انتخاب می کنید حداقل باید ۶ سانتی متر ارتفاع داشته باشد تا تصویر لاغرتری از شما ارائه بدهد. اگر پای چاقی دارید بهتر است به کفش هایی فکر کنید که بندهای پهن دارند چون بند نازک کفش می توانداین چاقی را چند برابر نشان دهد!

انتخاب یقه در لاغرتر بنظر رسیدن

شما برای لاغرتر دیده شدن باید بروید سراغ لباس های یقه هفت( v شکل) و قلبی شکل. این مدل یقه ها گردن را کشیده تر نشان می دهند و با خطای دیدی که ایجاد می کنند تصویر ظریف تری از اندام شما به خصوص در قسمت بالاتنه ارائه می دهند.

هفت رنگ نپوشید

بهتر است به جای این که رنگ بلوز و شلوارتان خیلی متفاوت باشد، لباس های هم رنگ یا رنگ های نزدیک به هم انتخاب کنید.

اکسسوری ها

گردنبند شما هر قدر بلندتر بوده و رنگش روشن تر باشد، بیشتر جلب توجه کرده و یک خط عمودی فرضی روی اندام شما ترسیم می کند که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. در ضمن اگر گوشواره های تان بلند باشد، باعث می شود صورت تان لاغرتر نشان داده شود.

در میهمانی های  رسمی، پیراهن بپوشید

وقتی چاق هستید پیراهن های تک رنگ بیشتر از کت و دامن و حتی کت و شلوار به کارتان می آید. به طور کلی لباس های یکسره مثل پیراهن به شرط اینکه تک رنگ باشند یا ترکیب رنگی با برش های عمودی داشته باشند سایز واقعی شما را نشان نمی دهند و با خطای دیدی که ایجاد می کنند شما را لاغرتر نشان می دهند. این نوع پیراهن ها شکم و اندام های چاق شما را در خودپنهان می کنند.

درباره ی م سالاری

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *