با لباس های ساده شیک بپوشیم

سبک شما برای لباس پوشیدن چیست؟ آیا همیشه یک دست لباس با رنگ های مرده و بدون تنوع میپوشید؟ چرا مقداری خودتان را با نشاط تر و جوانتر از همیشه نشان نمیدهید؟

بلوز زنانه مجلسی یکی از آیتم‌های محبوب زنانه است که شما می‌توانید با کمی زیرکی و البته آگاهی، با صرف هزینه کم ظاهری شیک و جذاب داشته باشید.

جسور باشید

به نظر می‌رسد که وسواس ناشی از موقر بودن گاهی ما را به سوی کسل‌کنندگی و سبک‌های از مد افتاده هدایت می‌کند. در هر سن و سالی که هستید، همیشه می‌توانید با استفاده از وسایل تزئینی کمی جسارت به خرج دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک وسیله هیجان‌انگیز یا غیرمنتظره به لباس‌های معمول خود بیافزائید. این وسیله تزئینی می‌تواند یک  دامن یا بلوزی با چاپی غیرمتعارف روی لباس ساده شما باشد.

شما باید لباس های سفید خود را بشویید اما نه در خشک شویی. زیرا مواد شیمیایی ممکن است سبب زردی شود.بهترین شیوه عملکرد این است که آنها را در خانه و با آب  سرد شسته وآویزان کنید تا خشک شوند.آگر به جای اتو کردن در منزل از پرس خشکشویی استفاده کنید میتوانید برای همیشه آنها را داشته باشید. فرقی ندارد که چقدر مراقب هستید، اما ضد عفونی کننده ، خوشبو کننده و ضد تعریق به مرور زمان منجر  به تغییر رنگ بلوز میشود.اگربلوز سفید شما ختی کمی چرک مرد شده بهتر است با آن خداخافظی کنید پس اگرهنگام  خرید بلوزی  یافتید که خیلی دوستش دارید بهتر است دو تا بخرید.

لباس‌هایی از جنس طبیعی با سطحی صاف و اتوکشیده انتخاب کنید. لباس‌های چروک یا تنگ، چین و چروک صورت را  نمایان‌تر می‌سازد، به ویژه اگر بلوز، ژاکت، روسری و یا لباس‌هایی که به صورت نزدیک‌ترند، چروک باشند. لباس‌هایی از جنس پشمی و نخ موسوم به فاستونی شما را پیرتر نشان می‌دهند.

از ست کردن لباس‌هایتان همچون پوشیدن تاب با دامن یا شلواراز جنس مشابه، اجتناب کنید. تنها مکانی که این  سبک موثر واقع می‌شود در محل کار است. در موارد دیگر، لباس‌هایی را انتخاب کنید که با هم هماهنگ باشند اما از نظر جنس و رنگ یکسان نباشند.

تیشرت سفید با دامن زنانه و دستمال گردن:

یکی از روش‌های عالی برای پوشیدن تیشرت سفید استفاده از دامن همراه با آن است. چون دامن سفید ساده طرح و رنگی ندارد شما می‌توانید از هر طرح و رنگی برای دامن خود در کنار آن استفاده کنید و نگران شلوغ شدن ترکیب لباس‌های خود نباشید. این بلوز و دامن را با یک کمربند باریک و خوشرنگ و یک دستمال گردن تزئینی هم کامل کنید و استایلی شیک و زیبا مناسب مهمانی‌های دوستانه و دورهمی‌ها برای خودتان بسازید.

اگر بلوزتان را با دامن یا شلوار کلاسیک میپوشید اگرلبه پایین آن را داخل شلوار یا دامن قرار دهید بسیار مناسب تر بنظر میرسد،اما با شلوار های چسبان لبه آن را روی شلوار قرار  دهید.تا زدن آستین ها تا زیر یا بالای آرنج، ظاهر غیر رسمی فوق العاده ای به شما میبخشد اما قبل  از آن مطمین شوید که نیازی نیست که تای آن را باز کنید زیرا چروک شده و مناسب بنظر نمیرسد.اگر از روی آن سویی شرت میپوشید مطمین شوید که آن یقه VV شکل و آنقدر پایین باشد که بتوانید دکمه  دوم پیراهن را باز کنید در غیر اینصورت نامرتب بنظر میرسد.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *