با هر لباس چه گردنبندی مناسب است؟

یکی از جذابیت های زنانه استفاده از آویز و گردنبندهای زیبایی است که امروزه با تنوع بسیار زیادی وجود دارد.

ولی آیا ما واقعا می دانیم که کدام گردنبند برای کدام لباس مناسب است؟ یا هر وقت دلمان خواسته و خوشمان آمده گردنبندی را با یک لباس برای مهمانی استفاده کردیم؟

ولی در واقع استفاده از گردنبندها اصولی دارد که خیلی خوب است از این به بعد رعایتش کنید تا خوش تیپ تر از قبل بنظر برسید.

برای یقه هفت، از گردنبند ظریف و آویزدار استفاده کنید

اگر یک لباس یقه هفت باز پوشیده اید هر گردنبندی که انتخاب می کنید باید درست بین سینه قرار گیرد. این امر باعث می شود توجه به صورت شما بیشتر شود. گردنبندهای ظریف آویزدار انتخاب های بهتری هستند.

یقه اسکی و راحتی انتخاب گردنبد

هر مدل گردنبند برای یک لباس یقه اسکی می تواند مناسب باشد، پس با خیال راحت گردنبند مورد علاقه خود را استفاده کنید.

گردنبند مناسب لباس یقه اسکی، زنجیر و یا مدال بلند با حلقه های درشت (حتی به بلندی یک متر) با لباس های یقه اسکی ست می شود. سعی کنید اگر بلوز یقه اسکی تان ساده است، گردنبندتان کمی درشت باشد تا جلوه کند. ولی اگر یقه اسکی شما جزئیات زیادی دارد، گردنبند ظریف و بلند بیاندازید.

یقه گرد باز و انتخاب گردنبندهای پر و آویزدار

درست مانند یقه هفت می توانید برای یقه گرد باز خود یک گردنبند بلند انتخاب کنید یا گردنبندی را بردارید که درست فاصله بین یقه و گردن را پر کند.

گردنبند مناسب لباس یقه گرد باز، گردنبندی کوتاه تر از خط یقه است با قطعاتی درشت که متصل به گردنبند باشد به طوری که مجموع زیورآلات شما قسمت باز گردن را بپوشاند.

یقه قایقی و انتخاب گردنبند بلند

هیچگاه با لباس های زنانه یقه مدل قایقی گردنبندهای کوتاه نیاندازید چرا که با یقه برخورد می کند. گردنبندهای بلند بهترین انتخاب برای لباس های یقه قایقی هستند.

یقه مستطیل و انتخاب  گردنبندهای گرد و مروارید

هیچگاه گردنبندهای زاویه دار را با لباس یقه مستطیلی استفاده نکنید. به جای آن می توانید یک گردنبند گرد که درست دور گردن قرار می گیرد یا یک گردنبند مروارید کوتاه انتخاب کنید.

یقه دراپه و گوشواره

به دلیل حالت دراماتیک این نوع یقه بهتر است سراغ گردنبندهای ظریف با آویز کوچک بروید یا اصلا هیچ گردنبندی استفاده نکنید.

بهترین انتخاب برای لباس های مجلسی و زنانه با یقه مدل دراپه، این است که به جای گردنبند از گوشواره های خاص استفاده کنید.

یقه دکلته و انتخاب گردنبندهای کوتاه

با مدل یقه دکلته می توانید گردنبند های کوتاه را ست کنید، چرا که کتف های شما کاملا باز است. اما یک گردنبند پرزرق و برق را با یک لباس دکلته مجلسی با بالاتنه کارشده و براق ست نکنید.

یقه گرد و انتخاب های بی شمار گردنبند

درست مانند یقه اسکی، برای یقه های گرد هم می توانید از هر مدل گردنبند استفاده کنید. برای یقه های گرد بسته بیشتر از گردنبندهای بلند و برای یقه های گرد باز از گردنبندهای کوتاه تر که روی بخش باز یقه قرار می گیرد، استفاده کنید.

یقه شومیز و انتخاب گردنبند

اگر پیراهن دکمه دار یا شومیز بر تن می‌کنید برای انتخاب گردنبند مناسب باید دو حالت را در نظر بگیرید. اگر یقه پیراهن را می‌بندید می‌توانید یک گردنبند طرح دار چشمگیر و زیبا روی یقه به گردن بیندازید که زنجیر آن زیر یقه مخفی شود. اگر یک یا دو دکمه از یقه این پیراهن را باز می‌گذارید باید گردنبند را زیر پیراهن بیندازید و گردنبندی انتخاب کنید که آویزان‌تر باشد و در جایی که گردن شما مشخص است قرار بگیرد.

درباره ی م سالاری

مطلب پیشنهادی

انواع مدل کمربند های پهن در بهار 

هاتیک: ممکن است به یاد داشته باشید که در سال های خیلی دور، زمانی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *