برند لوکس، دوست داشتنی و گرانقیمت هرمس

کیف هرمس

تاریخچه برند هرمس از سال ۱۸۳۷ شروع می شود، سالی که سال تاسیس این برند فوق لوکس فرانسوی می باشد. برند هرمس بیشترین تمرکز خود را بر روی تولید چرمی جات، اکسسوری ها، پوشش های خانه، لوازم آرایشی، جواهرات و ساعت می باشد.
نام این برند برگرفته از نام موسس اش می باشد هر چند که هرمس (ارمس) به معنای پیام آور و نماینده خدا و فرزند زئوس می باشد. زئوس یکی از خدایان یونان باستان می باشد که به خدای المپیک نیز معروف می باشد.

کفش هرمس

موسس این برند لوکس “تیری هرمس” می باش. این برند در سال ۱۸۳۷ به ثبت رسید ولی لوگو این برند که شامل یک کلاسکه اسب می باشد، برای بسیاری جای سوال دارد که چرا این لوگو انتخاب شده است. دلیل اش کاملا مشخص نیست اما برند هرمس کار اش را زمینه ملزومات اسب سواری و کالسکه آغاز کرده است که می تواند همین دلیل اش نیز باشد.

بازار های کشور آمریکا، اولین مقصد برند هرمس برای جهانی شدن بود و در سال های دهه ۱۹۳۰ به آمریکا نیز دست یافتند.
پیسرفت برند هرمس خوب پیش رفت اما تا قیل از دهه ۱۹۷۰٫ در دهه ۱۹۷۰ وضعیت اقتصادی مردم جهان، طوری بود که نمی توانستند به سمت کالاهای با کفیت برند هرمس که از چرم طبیعی ساخته شده بود، بروند علاوه بر این محصولات چرم مصنوعی علاوه بر شباهت شان با چرم طبیعی، از قیمت بهتری نیز بهره مند بودند. کاهش فروش برند هرمس، آنرا به سمت ورشکستگی و مرزهای نابودی رساند، اما این برند از بین نرفت و سال ها بعد دوباره با اقبال مردم رو به رو شد.

برند هرمس

از دهه ۱۹۲۰ بود که برند هرمس تولید اکسسوری و پوشاک را در دستور کار خود قرار داد، امیل موریس در این کار از داماد‌های خانواده یعنی رابرت دوما، ژان رنه گوراند و فرانسیس پوش هم کمک گرفت و در سال ۱۹۲۲ اولین کیف دستی چرم برند هرمس به تولید رسید. خط تولید پوشاک زنانه این برند هم در سال ۱۹۲۹ تاسیس شد و در دهه ۱۹۳۰ چهره‌های شناخته شده‌ای مثل گریس کلی به مشتریان هرمس تبدیل شدند.

اولین عطر هرمس هم در سال ۱۹۴۹ با نام “او دو هرمس” معرفی شد. پس از مرگ امیل موریس در ۱۹۵۱، رابرت دوما هرمس وارث کمپانی شد و پس از او در ۱۹۷۸ پسرش ژان لویی دوما مدیریت آن را به عهده گرفت. برند هرمس بعد از یک دوره افول در دهه ۷۰ میلادی مجددا در دهه ۸۰ رشد خود را آغاز کرد و اکنون نیز جزو برترین و گران ترین برندهای مد و فشن در جهان به شمار می‌رود.

هرمس

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *