ترفندهای لاغری با پوشش مناسب

برای خانم هایی که اضافه وزن دارند، بزرگ ترین معضل انتخاب لباس مناسب است. . آنان همواره  به دنبال لباس هایی هستند که لاغرتر نشانشان دهد . در این مقاله ما به نکاتی اشاره می کنیم که آنها را در این مهم یاری دهد :  

عدم استفاده از لباس های رنگارنگ : از لباس هایی با طرح و رنگ های چشمگیر که توجهات را به سمت خود جلب می کند، خودداری کنید. لباس های تک رنگ بهترین گزینه برای انتخاب شما هستند .

لباس های یقه ۷ :  این نوع لباس ها باعث می شوند تا شما کشیده تر بع نظر بیایید. 

 پوشش مشکی : اصولا لباس های مشکی برای افراد  دارای اضافه وزن مناسبتر هستند و باعث لاغرتر دیده شدن آن ها می شوند به این ترتیب یکی از بهترین استایل ها برای افراد دارای اضافه وزن  تیپ سرتا پا مشکی است و می تواند حسابی آن ها را لاغر نشان دهد

ست مشکی

استفاده از اکسسوری ها : اکسسوری ها تاثیر چشمگیری بر کشیدگی و لاغری افراد دارند. گوشواره ای  بلند دقیقا همان چیزی است  که شما به آن نیاز دارید.

استفاده از اکسسوری ها

استفاده از کفش پاشنه دار : هر چه پاشنه های کفش شما بلندتر باشد، طبیعی است که بلندتر و کشیده تر به نظر خواهید رسید

لباس کمردار : یکی دیگر از ترفندهایی که می توانید برای لاغرتر شدن بزنید، انتخاب لباسی کمردار است. اگر لباس شما در ناحیه کمر تنگ تر باشد، چشم ها به سمت آن جلب شده و شما لاغرتر به نظر خواهید رسید .

دامن تنگ رو زانو : دامن های مدادی به دامن های تنگی گفته می شود که تا اطراف زانو هستند، این سبک از دامن های زنانه حسابی شما را لاغر نشان می دهند. برای انتخاب رنگ دامن بهتر است سراغ رنگ های تیره بروید.

شلوار جین فاق بلند : شلوار جین فاق بلند از جمله انتخاب های هوشمندانه برای لاغرتر به نظر رسیدن است . شلوار جین فاق بلند بدون اینکه نیازی به کاهش وزن داشته باشید، باعث کشیده تر شدن کمر، شکم و پاها و در نتیجه لاغرتر  به نظر رسیدن افراد دارای اضافه وزن  می شود. انواع کشی با رنگ تیره و اندازه پاچه‌های بلند که تا مچ پا می رسند، بهترین انتخاب برای شما هستند و بهترین گزینه برای افراد دارای اضافه وزن این است که شما همواره چندتایی از این شلوار  در کمد لباستان داشته باشید تا بتوانید با انواع پیراهن، بلوز، تاپ و… ست کنید و خوش استایل باشید

 گذاشتن لباس در دامن : اگر قصد پوشیدن شومیز با دامن کوتاه را دارید حواستان باشد که حتما  بلوزتان را در دامن قرار دهید تا کمر باریک تر به چشم بیایید.

طرح های راه دار : اگر می خواهید از طرح های راه راه استفاده کنید، لازم نیست که کل لباس تان راه راه باشد، همین که قسمت هایی از لباس تان این طرح را داشته باشد، کافی است.

استفاده از لباس های راه راه عمودی، از این رو که در تضاد با منحنی های اندام شما قرار می گیرند، می تواند بر کشیده نشان دادن شما تاثیرگذار باشند. البته حواس تان باشد که از لباس هایی با طرح های بزرگ خودداری کنید، در غیر این صورت چاق تر به نظر خواهید رسید

گن و اصول استفاده از آن :

یکی دیگر از ترفندهای لاغرتر به نطر رسیدن استفاده از گن ها است که ادامه مقاله هدفش بیان آموزش هایی است تا از طریق آن شما قادر به انتخاب بهترین نوع گن باشید :

 فریب شعارهای تبلیغاتی را نخورید : تبلیغات واقعا اغوا کننده‌هستند و هر فردی را به خرید گن‌ های لاغری برای داشتن اندامی زیبا تشویق می‌ کنند اما این شعار ها تا چه حد حقیقت دارند؟ قبل از خرید بهتر است در مورد خصوصیات واقعی  گن‌ ها و تاثیر آن ها اطلاعات جامع و کافی کسب کنید .  
بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سایز نخرید : هرگز فقط به برچسب یا مارک یک لباس و نوشته ‌های روی آن یا حتی صحبت‌ های فروشنده یا یک دوست اعتماد نکنید. قبل از خرید، حتما آن را تن کنید. ممکن است سایز شما و سایزی که روی لباس نوشته شده، یکی به نظر برسد اما یک سایز کوچک‌تر یا بزرگ‌تر مناسب شما باشد. بعد از پرو، اندازه‌ای که در آن احساس راحتی بیشتری دارید، انتخاب کنید. یکی از اشتباه‌ های رایج خانم‌ ها، انتخاب گن کوچک‌تر از سایز خودشان است. این کار باعث بروز چین ‌های ریز روی پوست می‌شود، درحالی که انتخاب گن مناسب به صافی پوست کمک می ‌کند.

سفید نخرید: هرگز گن سفید رنگ انتخاب نکنید. بهترین رنگ برای لباس‌ های زیر فرم‌ دهنده، کرم و مشکی است. حتی زیر یک لباس سفید نیز گن کرم ‌رنگ زیباتر است.

لباسی را که برای آن گن می‌خرید، همراه ببرید : اگر قرار است گن را با لباس خاصی تن کنید (لباس عروس یا مجلسی) حتما لباس را هنگام پرو گن همراهتان ببرید. گاهی پوشیدن گن همراه اینگونه لباس ها، به جای اینکه اندام را زیباتر نشان دهد، آن را نازیبا جلوه می‌ دهد. ممکن است خط کمر گن از روی لباس مشخص باشد یا گن باعث لاغر شدن یک اندام و بیرون‌ زدن گوشت و پوست در ناحیه‌ای دیگر شود. در ضمن اگر لباس همراهتان باشد، می‌توانید گن را با قد و رنگ آن هماهنگ کنید.

به جنس پارچه دقت کنید : بهتر است گن از جنس لیزی مثل مخلوطی از پلی‌استر و اسپاندکس باشد. ابریشم و ژرسه نیز مناسب هستند که خط دوخت آنها از روی لباس مشخص نمی‌ شود

به شکل بدنتان توجه کنید :لباس ‌های زیر فرم‌دهنده مختلفی در بازار موجود است. برخی از انواع آن ها تمام اندام را جمع می ‌کنند اما برخی دیگر قسمت سینه یا باسن را نمی‌ پوشانند، بنابراین با توجه به اندازه اندام خود گن مناسبتان را انتخاب کنید.

فقط گاهی بپوشید : گن معمولا انجام حرکات بدن و کشسانی پوست را کاهش می ‌دهد پس از آن در برخی از شرایط و موقعیت ‌ها استفاده کنید. فراموش نکنید فقط پوشیدن گن به لاغرشدن کمک نمی‌ کند بلکه این لباس‌ ها می‌ توانند برای چند ساعتی یکی، دو سایز شما را لاغرتر نشان دهند. اگر می‌خواهید واقعا سایز کم کنید، باید به فکر رژیم غذایی صحیح و ورزش باشید.

نتیجه گیری :

در پایان این مقاله افراد دارای اضافه وزن به راحتی می توانند لباس مناسبی برای خود انتخاب کنند و بخ علاوه اینکه بدانند چه نوع گنی برایشان مفید است.

لباس هایی که شما را لاغر نشان می دهند

شلوار تیره فاق بلند

 لباس های کمربند دار

 کفش پاشنه بلند

 لباس های یقه هفت

درباره ی

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *