تمام نکاتی که برای انتخاب کفش زنانه باید بدانید

بعضی از خانم ها اعتیاد شدیدی به خرید کفش دارند. از آنجا که استایل های متفاوت و جذابی را می توان با این کفش های رنگارنگ خلق کرد، هیچکس نمی تواند خانم ها را برای داشتن یک کمد پر از کفش سرزنش کند. اما چالشی که بسیاری از خانم ها با آن مواجه هستند در هنگام انتخاب کفش زنانه در موقعیت ها و شرایط گوناگون روی می دهد. این راهنما به شما کمک خواهد کرد تا کفش زنانه مناسب لباس تان را بدون توجه به رنگ آن، در مراسمی که پیش رو دارید یا فصلی که در آن قرار دارید انتخاب کنید.

با پوشیدن کفش های رنگ روشن، به لباس ساده خود حال و هوای دیگری بدهید. مثلا با پوشیدن کفش پاشنه بلند قرمز، به لباس مشکی یا قهوه ای تان رنگ و لعاب جذابی خواهید بخشید. اگر یک بلوز ساده و شلوار جین رنگ خنثی به تن دارید، می توانید یک کفش مجلسی با طرح شیک، مثل پوست تمساح بپوشید.

 اگر از آن دسته کسانی هستید که در تمام طول روز از این نوع کفش به پا می‌کنید به نکات زیر دقت کنید.
درست است که این کفش‌ها، با پیراهن بلند زنانه عالی می‌شود، اما باید در پوشیدن آن دقت کنید. اگر این کفش‌ها را با لباس مناسب نپوشید، نتیجه خوبی نخواهد داشت. به‌علاوه این کفش‌ها، در مقایسه با سایر کفش‌های پاشنه بلند، خیلی راحت نیستند.
حواستان باشد که پای‌تان را کجا می‌گذارید. این کفش‌ها در چمن فرو می‌روند. در فضای میان نرده‌های پل‌های آهنی گیر می‌کنند و … . خلاصه این که این کفش‌ها، کفش‌های راحتی نیستند. با این حال ظاهری بسیار دخترانه و شیک به شما می‌دهند. یک جفت کفش تخت یا همان کفش معروف به باله، در کیف خود داشته باشید، که با پوشیدن آنها، در طول روز، به جای این کفش های پاشنه بلند به پاهای‌تان استراحت دهید.

از خرید کفش‌هایی که پاشنه‌های رنگی یا پاشنه‌هایی دارند که جلب توجه می‌کنند، نهراسید. آنها برای لباس‌های تیره و ساده مانند پیراهن کوتاه و مشکی، عالی خواهند بود.
با شلوار جین هر نوع کفش پاشنه بلندی را می‌توانید بپوشید. شلوار جین و کفش پاشنه بلند شما را کشیده و باریک نشان می‌دهد. برعکس، با دامن کوتاه یا شلوارک، نباید کفش‌های خیلی پاشنه بلند یا غیرمعمول به پا کنید. مگر این که خیلی جوان باشید یا بخواهید در مد خیلی افراطی به نظر برسید. البته به پا کردن این مدل کفش‌ها، با دامن کوتاه یا شلوارک در صورتی‌که جوراب شلواری تیره به پا کنید اشکالی ندارد.

در محل کار خود، کفش چرم قهوه ای یا مشکی بپوشید. کفش هایی به رنگ طوسی و سورمه ای نیز گزینه های مناسبی محسوب می شوند. تنها زمانی از کفش های رنگی استفاده کنید که محیط کارتان جدیت کمتری داشته و لباس یونیفورم تان کمتر رسمی باشد.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *