جدیدترین مدل های لباس مجلسی بلند ۲۰۱۹

لباس مجلسی بلند یکی از پر طرفدارترین لباس مجلسی در بین خانمها است و در مراسم های عروسی  بیشتر این لباس را انتخاب میکنند.مدل لباس مجلسی بسیار متنوع هستند و بیشتر از جنس حریر و گیپور و یا ترکیبی از این دو پارچه دوخته میشود.

لباس مجلسی های بلند امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده اند و این مدل لباس ها برای خانم هایی که تمایل دارند در مهمانی ها و مجالس ظاهری پوشیده داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.
لباس مجلسی های بلند در انواع مدل های طرح دار و ساده طراحی می شوند و اگر شما تمایل دارید در مجالس ظاهری رسمی و ساده داشته باشید بهتر است لباس مجلسی های ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
لباس مجلسی های طرح دار نیز دارای تزیینات خاصی هستند و اگر شما تمایل دارید در مجالس ظاهری خاص و متفاوت داشته باشید بهتر است از این مدل لباس ها استفاده نمایید.

لباس مجلسی 2018

همه ما خانم ها دوست داریم در مجالس مختلف رسمی و غیر رسمی خوش پوش باشیم زیرا نوع لباسی که میپوشیم نشان دهنده شخصیت ماست پس چه بهتر است که لباس مجلسی را بلند و آستین دار انتخاب کنید. حریر, گیپور و دانتل از جمله پارچه هایی هستند که برای لباس مجلسی زنانه انتخاب میشوند. ترکیب تور, گیپور و حریر در لباس مجلسی های بلند زنانه بسیار شیک میشود که اگر خوش سلیقه باشید حتما از این ترکیب استفاده میکنید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *