جدیدترین و بروزترین مدلهای لباس جین زنانه۲۰۱۹

وقتی نوبت به ست کردن لباس‌های جین می‌رسد، باید تا حد امکان ست را به روز نگه دارید. به عنوان نمونه، ممکن است پوشیدن کت جین به همراه شلوار جین زنانه ظاهرا مشکل خاصی نداشته باشد اما واقعیت این است که ست‌هایی به مراتب جدیدتر هم وجود دارند. به جای ست‌های همیشگی، پوشیدن لباس‌هایی مثل تی شرت جین زنانه و دامن را امتحان کنید. (تی شرت جین با شلوار جین زنانه  و دامن با کت جین ترکیب خوبی ایجاد می‌کند.)

معمولا لباس‌های جین، به‌خصوص آن‌هایی که آبی هستند، به رنگ‌های زیادی می‌آیند. بهتر است این رنگ‌ها و تناژهایشان را به دو نیم‌سال تقسیم کنید و رنگ‌هایی مثل سبز روشن، لیمویی و صورتی را برای نیم‌سال اول و روزهای گرم در کنار لباس جین آبی‌تان بنشانید، در حالی‌که رنگ‌های گرمی مثل آجری، نارنجی و قرمز را برای استایل پاییزه و زمستانه‌تان کنار می‌گذارید.

پوشیدن لباس‎های جین در کنار هم همیشه یکی از موارد بحث در دنیای مد بوده است. در گذشته این استایل ممنوع شمرده می‎شد و پوشیدن شلوار جین با کت جین یا هر لباس جین دیگری در کنار هم از اشتباهات مد محسوب می‎شد. اما دنیای مد مدام در حال تغییر است و زیبایی و خلاقیت در ان از طرق شکستن همین قوانین به وجود می‎آید.

 پس به گذشته نچسبید و ترندهای جدید را که یکی از آن‎ها هم لباس‎های جین در کنار هم است امتحان کنید. یک شلوار جین را با یک کت جین با رنگ متفاوت یا همرنگ بپوشید و با یک مانتوی نخی رنگی و یک روسری رنگی استایل بهاری زیبایی برای خود بسازید. در کنار این ترکیب از اکسسوری‎های ساده و متناسب مثل کیف جین هم می‎توانید استفاده کنید.

ژاکت و مانتوی جین یکی از پرکاربردترین‎های لباس جین زنانه

کت‎ها و ژاکت‎های جین از زمان معرفی خود در دهه هشتاد تا کنون همواره محبوب بوده‎اند و تنها جزییات آن‎ها تغییر کرده است و فرم کلی ثابتی داشته اند.

تطبیق پذیری بالای این لباس باعث شده است که بتوانیم آن را با هر نوع لباسی ترکیب کنیم هرچند اساس این لباس، راحتی محسوب می‎شود و برای استایل روزمره مناسب است، به خصوص انواع این کت در رنگ‎هایی غیر از رنگ‎های مرسوم مانند قرمز و سبز و … می‎تواند بسیار جذاب باشد. نوع دیگری که شباهت زیادی با ژاکت و کت جین دارد مانتوی جین است که یک لباس جین زنانه مختص خانم‎ها است و در کنار یک شلوار تنگ تیره و یک شال رنگی می‎تواند برای هر خانم شیک‎پوشی مناسب و برازنده باشد. این مانتوها بسته به ضخامت پارچه می‎توانند در فصل بهار یا تابستان هم مورد استفاده قرار بگیرند.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *