جدیدترین و زیباترین تیپ و استایل دانشجویی

یکی از سوالاتی که ذهن دانشجویان را مشغول می کند این است که امروز چی بپوشم؟ برای خوش لباس بودن در دانشگاه باید سبک مخصوصی را انتخاب کنید و نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به شما میگوییم. میتوانید از استایل های متفاوت ایده بگیرید و با ایجاد تغییراتی در آن ها سبک لباس پوشیدن مخصوص دانشگاه را پیدا کنید.

طراحی لباس و مانتو برای خانم های ایرانی در بخشی مختص مدل مانتوهایی است که به عنوان پوشش خانم ها برای دانشگاه و ادارات انجام می شوند. همانطور که مشخص است این دوگروه بایستی لباس هایی ساده تر و رسمی تر را به عنوان پوشش خود انتخاب کنند اما این عنوان سادگی دلیل آن نیست که نتوان از طراحی های مدرن و جدید در این سری مانتوها استفاده کرد چرا که اکثر دختران و زنان ایرانی به تیپ و شیک پوشی خود اهمیت می دهند پس به طبع سادگی بیش از حد جذابیت خاصی برای انها نخواهد داشت.

دختر خانم های جوان و دانشجو اگر دنبال بهترین و شیک ترین و جذاب ترین مدل های مانتو دانشجویی هستید ما به شما بهترین مدل ها و تیپ های دانشجویی رو در ادامه معرفی می کنیم که مد سال۹۸هستن و می تونید با ایده گرفتن از این مدل ها تیپ خودتون رو ست کنید.

یک لباس زیبا، مدل موی مناسب، آرایش صحیح و یک لبخند زیبا جزو مهم ترین نکاتی است که در استایل دانشجویی دخترانه خود باید رعایت کنید. اما معمولا سناریوی کلی این است که هر دختری چند دقیقه قبل از شروع کلاس از خواب بیدار شده و برای رسیدن به کلاس عجله داشته است؛ در نتیجه زمان کافی برای رسیدگی به خود را نداشته است.

۱- لباس اندازه خود را انتخاب کنید

به طور کلی همیشه باید لباسی را به تن کنید که اندازه اندام تان باشد. هیچ موقع لباسی که دوست دارید، اما اندازه شما نیست را خریداری نکنید. چراکه این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که معمولا افراد مرتکب می شوند. خصوصا در هنگام انتخاب لباس برای دانشگاه باید محتاطانه تر برخورد کنید. گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب خواهید داشت، اما برای داشتن بهترین استایل دانشجویی دخترانه می بایست کاملا با دقت و احتیاط اقدام کرده و لباسی متناسب با اندام خود انتخاب کنید.

۲- به سلامت و تمیزی ناخن هایتان اهمیت دهید

ناخن ها نیز جزوی از استایل هستند که بسیاری از دخترها آن ها را نادیده می گیرند. به هر حال باید به درستی از آنها مراقبت کنید. ناخن هایتان را تمیز کرده و به آنها شکل دهید. البته لاک زدن ناخن ها جزو امور خیلی مهم و ضروری نیست؛ اما در صورتی که از لاک استفاده می کنید باز هم می بایست به تمیزی و فرم آنها توجه داشته باشید.

۳- کفشی مناسب انتخاب کنید

کفش، عضو مهمی از استایل دانشجویی دخترانه شما می باشد. این نکته را درنظر داشته باشید که قرار است مدت زمان زیادی از روز خود را در دانشگاه بگذارنید، پس انتخاب کفش مناسب می بایست اهمیت زیادی برایتان داشته باشد. از آنجاکه قصد دارید از یک کلاس به کلاس دیگر بدوید، باید کفش های راحتی را انتخاب کنید. اما این موضوع به معنای این نیست که جذابیت استایل خود را کنار بگذارید. بلکه برای داشتن یک استایل دانشجویی دخترانه جذاب می بایست با روش های هوشمندانه کفش خود را با استایل تان ست کنید. برای مثال، پوشیدن بوت با مانتوی مجلسی برای دانشگاه یک انتخاب خیلی بد خواهد بود! همچنین پوشیدن کفش پاشنه بلند با شلوار جین نیز انتخاب بدی می باشد. از این رو می بایست کفش خود را حساب شده و عاقلانه انتخاب کنید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *