جذاب ترین زنان هالیوودی در مد و فشن

۱- ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن یکی از بازیگران شاخص هالیوود است. او در کارنامه هنری خود علاوه بر بازیگری تجربه ی کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم را هم دارد. حرفه ای که ناتالی برای خود در آینده کاری برگزید، متفاوت از پدر پزشکش بود.

بسیاری از ما ایرانیان و علاقه مندان جهانی سینما اولین تصویری که از ناتالی پورتمن در ذهن داریم فیلم لئون: یک حرفه ای است. این فیلم برای ناتالی که هنوز یک دانش آموز بود، موفقیت های بسیاری به همراه داشت. شاید به طور خلاصه باید گفت ناتالی پورتمن زن بی غرور و بی حاشیه سینمای هالیوود است؛

ناتالی پورتمن

۲-اودت انابلت

اودت انابلت

۳- پنه لوپه کروز

پنه لوپه کروز متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۳ در اسپانیا، بازیگر است

دانش آموخته هنرکده ملی شهر مادرید اسپانیا می باشد، ابتدا رقصنده و مدل مشهور بود حال از بازیگری جایزه اسکار برده و به چهار زبان دنیا آشناست و دو فرزند هم دارد

پنه کروز وقتی ۲۰ ساله بود به نیویورک مهاجرت کرد و همزمان با بازیگری بمدت دو سال در دهکده گرینویج و کریستوفر به فراگیری زبان انگلیسی و رقص باله مشغول شد

پنه لوپه کروز

۴- مگان فاکس

مگان دنیس فاکس Megan Denise Fox ، مدل و بازیگر آمریکایی ، متولد شانزدهم می ۱۹۸۶ در  ایالت تنسی است. میسی توناشیو و فرانکلین فوکس والدین وی بوده و یک خواهر بزرگتر از خود نیز دارد؛ وی اصالتاً فرانسوی – ایرلندی است، اما ملیت آمریکایی دارد. او در سال ۱۹۹۹ موفق به دریافت چندین جایزه مختلف در میان مدل‌ های آمریکایی شده و از آن زمان به طور جدی وارد حرفه بازیگری و مدلینگ شد. فیلم تعطیلات در آفتاب در سال ۲۰۰۱ نخستین کار بازیگری وی بوده و با بازی در سریال کمک به تلویزیون راه یافت؛ نقش آفرینی در سریال آرزو و ایمان برای این  بازیگر جوان، شهرت زیادی به بار آورد.

مگان فاکس

۵- جسیکا آلبا

جسیکا آلبا در “پامانا” ایالت کالیفرنیا بدنیا آمد. مادر او از کانادایی‌ های دو رگه سوئدی و فرانسوی بود. پدر جسیکا نیز یک آمریکایی- مکزیکی بود. هر دو آنها از طرف پدری متعلق به آمریکا و ایالت کالیفرنیا بودند. جسیکا یک برادر جوان‌ تر از خود نیز به نام “جاشا” دارد. حرفه پدرش آنها را ناگزیر میکرد که به شهرهای مختلفی سفر کنند و زمانیکه جسیکا ۹ سال داشت در کالیفرنیا ساکن شدند.

جسیکا علاقه خود را به بازیگری در زمانی که فقط ۵ سال داشت کشف کرد. در سال ۱۹۹۲، زمانیکه ۱۱ سال داشت مادرش را متقاعد نمود تا وی را برای شرکت در امتحانات بازیگری به “بورلی هیلز” ببرد. جسیکا آلبا در این رقابت‌ ها برنده جایزه هزار دلاری شد، و اولین درس بازیگری را آموخت. اولین کار بازیگری وی یک نقش کوتاه در “Camp Nowhere” بود. ابتدا برای این فیلم یک نقش کوتاه دو هفته ای در نظر گرفته شده بود ولی وقتیکه هنرپیشه نقش اول فیلم دچار حادثه ای شد و از بازی کناره گیری کرد او را برای این نقش در نظر گرفتند.

جسیکا البا

۵-شارلیز ترون

در زندگی نامه شارلیز ترون اینگونه آمده است که : چارلیز ترون در ۷ آگوست ۱۹۷۵ در بنونی، گاتنگ آفریقای جنوبی متولد شد. پدرش از پروتستآنهای فرانسوی و مالک یک شرکت ساختمانی بود. مادرش اصلیتی آلمانی داشت و بعد از مرگ شوهرش اداره شرکت ساختمانی را بر عهده گرفت. چارلیز ترون که تنها فرزند خانواده اش بود دوران کودکی را در کنار والدین خویش در نزدیکی ژوهانسبورگ و در مزرعه خودشان گذراند. وی زمانی که ۱۳ سال داشت به مدرسه شبانه روزی ژوهانسبورگ فرستاده شد و در آنجا در مدرسه بین المللی هنر شروع به تحصیل کرد.

چارلیز ترون در ۱۵ سالگی شاهد مرگ پدر خویش بود. پدرش در حالت مستی به مادرش حمله میکند و مادرش برای دفاع از خود با اسلحه به سمت او شلیک میکند. امّا دادگاه اعلام میکند مادرش بیگناه است. چارلیز ترون در ۱۶ سالگی به میلان، ایتالیا مرکز مد لباس اروپا مهاجرت کرد، در آنجا به مدت ۱ سال مدل لباس بود و توانست در رقابت های محلی عنوان نخست را کسب کند. او علاوه بر میلان در پاریس هم مدل بوده است. یک سال بعد به نیویورک می رود.

در نیویورک به مدرسه رقص باله رفت تا بتواند به آرزوی دوران کودکی خودش دست یابد و در آنجا به آموختن باله مشغول شد. اما زمانیکه ۱۸ سال داشت زانوی او بشدت آسیب دید و دیگر نتوانست این رقص را ادامه دهد. چارلیز ترون سپس به لس آنجلس رفت. پس از ۸ ماه اقامت در این شهر، در سال ۱۹۹۵ وقتیکه در بانکی بود و می خواست که چکی به ارزش ۵۰۰ دلار را نقد کند، چکی که مادرش برای کمک به اجاره خانه اش به او داده بود، مسئول بانک از انجام اینکار امتناع کرد که وی شروع به داد و فریاد کرد ولی استعدادیابی بنام جان کراسبی او را دید و پول لازم را به او داد و وی را به یک مدرسه بازیگری معرفی کرد و وی اولین نقشش را در یک فیلم به دست آورد. چارلیز ترون در این فیلم در یک سکانس ۳ ثانیه ای نقش مادری جوان و بدون دیالوگ را در یک پارک بازی کرد. نقش بعدی او در سال ۱۹۶۶ در فیلم “دو روز در دره” بود.

شارلیز ترون

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی در شهر لس‌آنجلس متولد شد. پدر آنجلینا جولی جان ویت است و مادرش اصالتی هلندی و فرانسوی کانادایی دارد. برادر وی جیمز هیون نیز بازیگر است. آنجلینا جولی فعالیت به عنوان مدل را از دوازده سالگی شروع کرد و در شهرهایی مثل لندن و لس‌آنجلس مدل مشهوری شد. آنجلینا جولی در جوانی در کلیپ‌های خوانندگانی چون رولینگ استونز، میت لوف، لنی کراویتز، انتولینو وندیتیو بازی کرد، اولین نقش سینمایی وی در فیلم «هکرها» بود که داستان پنج دانش‌آموز هکر را روایت می‌کند.

آنجلینا جولی از سال ۲۰۰۱ از سوی کمیسریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به عنوان سفیر حسن نیت تعیین شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعالیت در زمینه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.

آنجلینا جولی در روز ۱۹ ژوئن ۲۰۱۱ با حضور در کمپ پناهندگان سوری در شهر آلتین اوزو از توابع ترکیه با پناهندگان سوریه‌ای دیدار کرد. آنجلینا جولی در مدرسه‌سازی نیز مشارکت داشته‌ است وی قرار است از سال ۲۰۱۷ به ویلیام هیگ وزیر امور خارجه بریتانیا بپیوندد و به عنوان استاد مدعو در دانشگاه اقتصاد لندن دوره‌ای با عنوان «تأثیر جنگ بر زنان» را تدریس کند.

انجلینا جولی

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل متولد ۲۶ جولای ۱۹۷۳ فینسبوری پارک شهر لندن میباشد،او یکی از یازیگران انگلیسی شاغل در امریکا میباشد که بیشتر عمر خود را در انگلستان زندگی کرده است.

مادر او «جودی لو» از بازیگران نسبتا بنام تلویزیون انگلستان و همچنین پدرش «ریچارد بکینسیل» از کمدین های فوق العاده محبوب اما ناکام عصر خود بود که در سن ۳۱ سالگی در حالی که کیت ۵ سال بیشتر نداشت در اثر حمله قلبی جان باخت.

کیت که کمی قبل از مرگ پدرش یعنی در سن ۴ سالگی برای اولین بار برای بازی در یک سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفته بود به علت ضربه روحی شدیدی که در اثر مرگ پدرش بدان دچار شده بود تا ۱۵ سال بعد از ماجرای مذکور جلوی دوربین نرفت و در هیچ نقشی ظاهر نشد،تا اینکه بالاخره در سال ۱۹۹۱ مجددا کار در مینی سریال های تلویزیونی را شروع کرد،البته او در این دوره طولانیِ دوری از تلویزیون،به نوشتن شعر و داستان کوتاه روی آورد و در دوران نوجوانی دو جایزه مهم هم در عرصه ادبیات کسب کرد

او در سال ۱۹۹۳ سرانجام در یک فیلم سینمایی به کارگردانی کنث برانا به نام «هیاهوی بسیار برای هیچ»ظاهر شد و رفته رفته حضور پررنگ تری را در سینماهای انگلستان تجربه کرد.کیت بکینسیل پس از حضور نسبتا موفق در چند فیلم سینمایی دیگر چون «قصر ویران شده» و «جام طلایی» بالاخره با بازی در «بندر مروارید» در کنار بن افلک دروازه های هالیوود به رویش گشوده شد و رفته رفته در آثار مهمتری ظاهر شد.این روزها بیشتر او را بخاطر بازی در سری فیلمهای دنیای مردگان و همچنین ون هلسینگ(استفن سامرز) و هوانورد(اسکورسیزی) میشناسند،در حال حاضر نیز در حالی که هنوز یک ماه به طور کامل از سال ۲۰۱۲ نگذشته دو فیلم جدید از او به نمایش در آمده است(محموله قاچاق و دنیای مردگان:بیداری)

کیت بکینسیل

درباره ی

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *