خانوم های لاغر چطور لباس بپوشند که پرتر نشونشون بده

توی صنعت مد مردم ادعا می کنند که داشتن اندامی لاغر بهتر از داشتن اندامی برجسته و پر است. در حال حاضر دختر ها رویای داشتن اندامی لاغر را دارند تا بلند تر به نظر برسند.و طراحان حرفه ایی می گویند که لباس های حرفه ایی که طراحی می شود اندامی لاغر را می طلبد و در واقع آن ها فقط روی اندام های لاغر سرمایه گذاری میکنند.بسیاری از زنان وقتی خودشان را در آینه نگاه میکنند از ظاهرشان راضی نیستند در حالی که به طور طبیعی لاغر یا چاق یا خیلی بلند یا کوتاه به دنیا امده اند و باعث می شود که وقت زیادی را صرف انتخاب لباس و آرایش می کنند. اما عده ایی از خانوم ها هم هستند که از ظاهر لاغر خود عذاب میکشند و همیشه به دنبال راهی هستند که اندام خود را برجسته تر و پر تر نشان دهند.

اینجا ما یک لیستی را طراحی کرده ایم که به شما آموزش می دهد چطور لباس بپوشید تا ان ظاهر ایده ال خود را به دست آورید:

استین ها

لباس هایی که استین های بلند و تقریبا گشاد و حجیمی دارند باعث میشه که بتونید بازو های لاغر خودتون رو بپوشونید. استفاده از لباس هایی که استین های به اصطلاح (خفاشی) دارند میتونند در حجیم نشان دادن دست هایتان نقش مهمی ایفا کنند.

به دنبال لباس هایی بروید که طرح ها و رنگ های سنگینی دارند

لباس های مدل چروک و موج دار

مدل لباس گره دار و پیچ دار

مدل لباس پولک کاری شده

اگر قصد رفتن به مهمانی و خرید لباس شب را دارید ما لباس های سنگ دوزی شده را پیشنهاد میکنیم که در پر نشان دادن بدن نقش مهمی را دارند

پاهای خود را بپوشانید

اگر پاهای لاغری دارید سعی کنید از شلوار های دم پا و یا دامن های بلند استفاده کنید

جین های تنگ کتان نپوشید

اگر میخواهید لاغر تر از اینی که هستید به نظر نیاید سراغ جین های تنگ نروید و به جای آن می توانید از شلوار های بگی و جین های پسرانه استفاده کنید

بالاتنه را بیشتر بپوشانید

اگر بالا تنه لاغری دارید میتوانید از انواع کت ها و زاکت ها و هودی های دخترانه برای پوشاندن بازو ها و شانه های لاغر استفاده کنید.

ترجمه از:
https://www.weetnow.in/fashion/use-skinny-girl-must-outfits-wardrobe/

مترجم: فروزان سنگنیان

درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *