دامن کوتاه مجلسی, دوستداشتنی های دخترانه

مدل های دامن کوتاه مجلسی

دامن یکی از دوست داشتنی ترین لباس های دخترانه و زنانه است که استایل فانتزی و جالبی به آن ها میبخشد مخصوصا دامن های کوتاه، دامن های کوتاه باعث میشوند سن تان کمتر از آنچه هست به نظر برسد. دامن های کوتاه حالت فانتزی دارند و بیشتر برای دخترخانم ها مناسب اند مخصوصا دامن های کلوش و پیلی دار، اگر به استایل های فانتزی دخترانه علاقه دارید دامن کوتاه برای شما مناسب است.

دامن های کوتاه در انواع مخمل، پف دار، توری، حریر، گیپور و… طراحی و تولید میشوند که برای مجالس مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. دامن های کوتاه مجلسی را میتوانید با تاپ، نیم تنه، بلوز و شومیز ست کنید.

دامن های کوتاه چه تنگ باشند چه کلوش برای خانم های لاغر اندام مناسب تر اند، اگر خیلی لاغر هستید میتوانید با پوشیدن دامن های پف دار و کلوش کمی چاق تر به نظر برسید. پوشیدن دامن کوتاه شما را مانند عروسک ها زیبا میکند.

چند نکته مهم برای انتخاب دامن های کوتاه

اگر دوست دارید دامن کوتاه بپوشید ولی میترسید زیادی معذب و ناراحت باشید یک انتخاب مدل دامن کوتاه ولی گشاد است ، دامن های چیندار کوتاه ، دامن کوتاه پلیسه و مدل دامن هایی که اسکیت باز ها اغلب از آن استفاده میکنند یا حتی مدل دامن هایی از جنس جین مثلا مدل دکمه دار یا از جنس مخمل کبریتی که که خیلی تنگ نیستند و فیت اندام شما نیست میتواند مناسب باشد که در عین کوتاه بودن خیلی تنگ و ناراحت نیست.

برای انتخاب سایز هم حواستان باشد سایز دامن کوتاه در حالت نشسته و سر پایی متفاوت است پس دامن را انتخاب کنید که در حال نشسته چند سانتی متر بالای زانو و روی ران ها قرار بگیرد ، در این صورت خطر این که در هنگام نشست و برخواست حتی لباس زیر های شما هم دیده شوند از بین میرود .

در هنگام انتخاب دامن حواستان باشد قسمت کمربند دامن دقیقا روی کمر شما یعنی باریک ترین قسمت بدن شما قرار گرفته باشد نه پایین تر و نه بالا تر ، این به انتخاب سایز دامن و کوتاه وبلندی مورد نظر شما کمک میکنم ضمن این که شما را کشیده تر و متناسب تر نشان میدهد.

درباره ی م سالاری

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *