در بهار خوش تیپ و شاد باشید:

در بهار خوش تیپ و شاد باشید:

انتخاب رنگ های روشن در فصل بهار به ظاهر شما حس و حال تازه و شادی می بخشد. رنگ های تیره بیشتر مناسب زمستان هستند پس لباس های تیره را کنار بگذارید و رنگ های شادی مثل زرد، آبی و سبز انتخاب کنید. رنگ های پاستلی همیشه در فصل بهار مد هستند و باعث درخشش شما می شوند. مثل آبی دریایی، یاسی و زرد کم رنگ.

خانم ها! در بهار رنگ های خنثی هنوز هم قابل استفاده هستند

بهار فصل رنگ و طرح های زیبا است اما برای ایجاد تعادل باید از رنگ های خنثی هم در لباس هایتان استفاده کنید. رنگ هایی مثل خاکستری، قهوه ای، سفید و برنز را در تیپ و ظاهرتان بگنجانید.

خانم ها! جنس های نازک را انتخاب کنید

با بالا رفتن دمای هوا در فصل تابستان لباس های سنگین زمستانی را دیگر کنار بگذارید و یک لباس نازک تر و راحت تر بپوشید. مثل پارچه های نخی، ابریشمی یا کنفی ولی با انتخاب رنگ های شاد و بهاری.

خانم ها! طرح های گل، گلی مخصوص بهار را فراموش نکنید

در فصلی که گل ها شکفته می شوند مردم دوست دارند گل های بیشتری ببینند، چرا روی لباس تان از این گل ها استفاده نکنید؟ هر جای دنیا که باشید طرح های گلی در فصل بهار مناسب هستند، بخصوص اگر گلهایش شاد و رنگا رنگ باشد.

خانم ها! پیراهن های کوتاه و بی آستین بپوشید

 اگر قصد دارید در این بهار برای یک مهمانی دوستانه و یا یک مراسم شام، یک پیراهن مناسب تهیه کنید، ما پیراهن های کوتاه و بدون آستین را به شما پیشنهاد می کنیم. این پیراهن ها بهترین انتخاب ممکن برای مهمانی های فصل بهار هستند

خانم ها! شلوار های طرح دار بپوشید

همه نوع شلوار تنگ، گشاد با پاچه های کوتاه یا بلند، برای این فصل مناسب هستند و با مانتو ها و بلوز هایی که برای این فصل تهیه کرده اید، هماهنگ می شوند.

اگر اهل پوشیدن شلوار های گل دار و طرح دار هستید، با مانتو های گشاد و جلوباز تابستانی به خوبی سِت هستند به ویژه اگر این مانتو ها تک رنگ نیز انتخاب شده باشند.

خانم ها! شال های بهاری انتخاب کنید

 ممکن است به خاطر ضرورت هایی که در محل کار و یا تحصیل دارید ناخودآگاه تمام روسری های خود را با رنگ تیره انتخاب کنید، اما فصل بهار متفاوت است. لباس شما باید همگام و همخوان با طبیعت باشد به همین دلیل برای موقعیت هایی که در آن ها محدودیت ندارید، روسری و شال هایی گل دار و با رنگ های شاد و سبک انتخاب کنید.

خانم ها! کفش های تان را هم بهاری کنید

کفش های بدون پاشنه هم زیبا هستند و هم شیک. هم رسمی هستند و هم غیررسمی. این کفش ها روباز هستند و پاها را خنگ نگه می دارند.

انتخاب صندل هم در مناسبت های خاص انتخاب خوبی است. گرمای هوا دوباره صندل ها را قابل استفاده کرده است.

خانم ها! اکسسوری ها و جواهرات بهاری استفاده کنید

با دستبند، گوشواره و گردنبندهای رنگ روشن رنگ های بهاری را به ترکیب رنگ لباس هایتان اضافه کنید.

جواهرات زیبا و سبک وزنی به شکل گل، برگ یا پر استفاده کنید. بهار فصل برگرداندن زندگی به طبیعت است پس جواهراتی با تم طبیعت استفاده کنید.

آقایان! تی شرت های یقه دار در بهار خوش تیپ ترتان می کند

در فصل بهار تیشرت های آستین کوتاه و رنگ روشن بپوشید. تیشرت های یقه دار لباس های نیمه حرفه ای شیک و مناسب برای فصل بهار است.

آقایان! تیشرت آستین کوتاه هم انتخاب خوبی است

تعدادی تیشرت آستین کوتاه دم دست داشته باشید و هر زمان که می خواهید شیک باشید یا معمولی یکی از آن ها را بپوشید. .لی از رنگ های شاد انتخاب شان کنید.

آقایان! در بهار بادگیر بپوشید

بادگیرها مناسب ماه اول و دوم فصل بهار هستند چون جلوی باد سرد زمستانی را می گیرند و از شما در مقابل باران محافظت می کنند.

آقایان! در بهار باز هم جین بپوشید

شلوارهای جین در هر فصلی قابل پوشیدن هستند. اما در فصل بهار جین نازک و رنگ روشن بپوشید. البته پوشیدن شلوار جین تیره در این فصل مانعی ندارد.

درباره ی م سالاری

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *