روش های مختلف برای ست کردن زیورآلات با لباس

کدام زیورآلات به لباسی که پوشیده‌ام می آیند و کدام‌ها استایلم را خراب می کنند؟ این  سوال شاید برای شما هم پیش آمده باشد. برای داشتن ظاهر جذاب باید بلد باشیم چطور نکات ریز و جزئی را رعایت کنیم

چون همین نکات به ظاهر ساده هستند که میتوانند استایل ما را از خوب به بد یا برعکس تغییر دهند. زیورآلات در گروه همین جزئیات به ظاهر ساده قرار میگیرند که می توانند یک ست لباس زنانه معمولی رابه لباسی متفاوت و خاص تبدیل کنند یا زیباترین لباس را زشت جلوه دهند. دراین نوشته باهم ۱۰ قانون برای ست کردن زیورآلات با لباس زنانه را یاد میگیریم.

زیورآلات را با لحن لباس خود ست کیند.هر لباسی یک لحن مخصوص به خود دارد.رنگ هایی با لحن گرم شامل قرمز و زرد و نارنجی هستند.در حالی که لحن های سرد شامل سبز، بنفش و آبی هستند.بسیاری از فلزها با این لحن ها انطباق دارند.فلزهایی همانند طلا یا مس با رنگ هایی با رنگ گرم مناسبند.جواهرات نقره ای نیز با رنگ هایی با لحن سرد بهتر ترکیب می شوند.

توی زیورالات دخترونه ای که دست ساز هستن، از سنگ، منجوق و مهره ها استفاده میشه و یه سری وسایل دیگه هم هستن، مثل حلقه های اتصال که برای وصل کردن اخر گردنبند و دستبند و زنجیرها تو سایزها و رنگ ها و جنس های مختلف به کار میرن یا مثلا برای ساخت گوشواره از تعداد زیادی میخ استفاده میکنن. در بعضی از موارد هم توی ساخت زیورالاتی مثل انگشتر و گردنبند و گوشواره از مهره، سنگ ها و کانی هایی که خواص روحی و معنوی دارن استفاده میکنند، مثل زیورالاتی که با سنگ های فیروزه ایی درست میشن. خلاصه کار کسایی که زیورالات دست ساز درست میکنن، به نسبت زیورالات اماده، سخت تره و زمان بیشتری رو میطلبه .

 برای لباس شلوغ کدام مدل مناسب است؟

یکی از رایج‌ترین اشتباهات موقع انتخاب زیورآلات، انتخاب مدل‌های شلوغ برای لباس‌های شلوغ است. فرض کنید یک پیراهن زنانه زیبا پوشیده‌اید که گلدوزی شده یا چین‌دار است یا روی پارچه‌اش طرح‌ گل، خال‌خال یا هر چیز دیگری دارد. چه نوع پارچه شلوغ باشد، چه روی آن کار شده باشد و چه طرح‌دار باشد، لباس‌تان شلوغ محسوب می‌شود و موقع انتخاب زیورآلات ترجیحا نباید سراغ مدل‌های شلوغ و پر زرق و برق بروید. استفاده از زیورآلات شلوغ و طرح‌دار در صورتی مجاز است که لباس زنانه ای که پوشیده‌اید ساده یا تک‌رنگ باشد.

همیشه انگشتر را مطالبق با شخصیت خود انتخاب کنید.اگر انسان پرهیجانی هستید می توانید از انگشترهای بزرگتر و جذابتر استفاده کنید.اگر به سبک های ساده علاقه دارید می توانید از انگشترهای ظریف و ساده استفاده کنید.

زیورآلات فقط شامل گردنبند و انگشتر نیست

شاید خیلی از ما ندانیم زیورآلات صرفا شامل گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر نمی‌شود؛ بلکه در دنیای مد و لباس مواردی مثل دستمال گردن، ساعت، عینک آفتابی، هدبند، انواع گل سر و خلاصه هر چیزی که جنبه زینتی داشته باشد در دسته اکسسوری یا زیورآلات قرار می‌گیرد. با دانستن این نکته دایره زیورآلاتی که می‌توانیم با لباس‌هایمان ست کنیم بزرگتر می‌شود و انتخاب ما هم به مراتب آسان‌تر خواهد شد.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *