ستارگان هالیوود بر فرش قرمز فستیوال کن

امبرد هرد

امبر لارا هرد بازیگر و تهیه کننده امریکایی متولد ۲۲ آپریل ۱۹۸۶ در تگزاس است که در سال ۲۰۰۸ برنده جایزه انجمن بازیگر جوان هالیوود شد.

امبر لارا هرد یا به اختصار امبر هرد (Amber Heard) یک بازیگر آمریکایی است که در ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ (۲ اردیبهشت ۱۳۶۵) به دنیا آمد. اولین حضور او در سینما در درام ورزشی “چراغ‌های جمعه شب” (Friday Night Lights) در سال ۲۰۰۴ بود. هرد پس از ایفای نقش‌های کوچک در “سرزمین شمالی” (North Country) و “آلفا داگ” (Alpha Dog)، اولین نقش اصلی خودش را در فیلم “همه پسران عاشق ماندی لین” (All the Boys Love Mandy Lane) به نمایش گذاشت و در برنامه تلویزیونی سی دبلیو نخل‌های پنهان (Hidden Palms) حضور پیدا کرد.

امبر هرد
زندگینامه امبر هرد
ستارگان هالیوود
دنیای ستارگتن هالیوود

ویکتوریا بکهام

 ویکتوریا بکهام، خواننده، ترانه‌سرا، نویسنده، مدل، بازیگر، طراح مد و بازرگان انگلیسی است که به خاطر عضویت اش در گروه «اسپایس گرلز» مشهور شد. او کار خود را در دهه نود به ‌عنوان خواننده آغاز کرد و پس از جدایی از اعضای گروه به ‌عنوان خواننده تک‌ خوان به فعالیت خود ادامه داد.

ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکام در سال ۲۰۰۰ برای اولین بار به عنوان مدل در هفته مدل لندن حضور یافت. پس از چند سال او تبدیل به چهره تبلیغات شرکت های معتبر جهانی مانند دولچه و گابانا، آرمانی، روبرتو کاوالی و مارک جاکوبز شد.

زندگینامه ویکتوریا بکهام

قبل از این که ویکتوریا کلکسیون لباس های برند خود را در سال ۲۰۰۸ روانه بازار کند، با برندهای دیگر همکاری می کرد. در واقع اولین قدم او در دنیای مد و فشن با همکاری شرکت های عطر، جین، عینک و لباس آغاز شد. پس از سالها همکاری با این برندها و کسب تجربه، در نهایت توانست برند خود را ثبت کند.

همه چیز در مورد ویکتوریا بکهام

زندیا کلمن

زندیا کلمن متولد ۱ سپتامبر ۱۹۹۶ که بیشتر به عنوان زندیا شناخته می شود بازیگر، خواننده و رقصنده آمریکایی است.در سال ۲۰۱۳ او در طنز تلویزیونی کانال دیزنی تکونش بده، ایفای نقش کرده بود.

او در دو فیلم نقش اول را داشته است.زندیا یک موسیقی دان نیز است.

زندیا کلمن
زندگی نامه زندیا کلمن
زندگی حرفه ای زندیا کلمن

جی جی حدید

جی جی حدید یک مدل مشهور آمریکایی می باشد که تاکنون با بزرگترین برندهای مد و فشن همکاری داشته است. بسیاری از بزرگان دنیای مد، او را مورد تحسین قرار می دهند و عقیده دارند او علیرغم سن کم خود، توانسته مهارت زیادی در کارش کسب کند. او در سال ۲۰۱۶ توانست جایزه بهترین مدل سال را ازآن خود کند.

جی جی حدید

جی جی حدید با نام اصلی ” جلنا نورا حدید ” متولد ۲۳ آپریل ۱۹۹۵ میلادی در شهر لس آنجلس آمریکا می باشد. او مدلینگ را از مادرش یولاندا حدید، که خود جزو مدل های مشهور صنعت مد بوده، به ارث برده است. در حقیقت می توان گفت جی جی این حرفه را در خون خود دارد. جی جی می گوید که این حرفه را از ۲ سالگی آغاز کرده است و استعدادش توسط یکی از شرکت های معروف، و یکی از دوستان خانوادگی او کشف شده است.

جی جی یک خواهر و برادر کوچکتر از خود، به نام های بلا و انوار دارد که این دو نیز در حرفه مدلینگ فعالیت دارند. علاوه بر این، جی جی ۲ خواهر ناتنی بزرگتر از سمت پدر خود، و ۵ خواهر کوچکتر از ازدواج مادرش با دیوید فاستر، تهیه کننده موسیقی، دارد.

تیپ جی جی حدید
سبک لباس جی جی حدید
مدل لباس جی جی حدید

سلنا گومز

در لیست هنرمندان جوان و بااستعداد، بدون شک سلنا گومز (Selena Gomez) یک اعجوبه است. این بازیگر و خواننده آمریکایی در سنین کودکی در سریال تلویزیونی Barney & Friends بازی کرد و سپس در سریال کانال دیزنی، به نام Wizards of Waverly Place نقش اصلی داشت که باعث شهرت او شد. سلنا با هنر بازیگری و صدایی جادویی‌اش، خیلی زود طرفداران بسیاری برای خود دست‌وپا کرد که باعث شد حضورش رفته‌رفته پررنگ‌تر شود.

سلنا گومز

اولین کار: اولین کار حرفه‌ای او در نقش جیانا در سریال Barney & Friends بود که از شبکه دیزنی پخش شد. حرفه خوانندگی او هم در سال ۲۰۱۳ و با پخش آلبوم ‘Stars Dance’ آغاز شد.

فعالیت‌های دیگر: Sears، یونیسف، آدیداس، اکو و شرکت‌های عطر: Adrenalina, Pantene, Borden Milk.

مدل لباس سلنا گومز
زندگینامه سلنا گومز
سبک زندگی سلنا گومز

کارا دلوین

.Cara Delevingne (کارا “جوزلین” دلوین) در تاریخ ۱۲/اوت/۱۹۹۲ در لندن،انگلستان و در خانواده ای اشرافی متولد شد.پدرش خوانده اش نیکلاس کالیرج مدیر اجرایی یک شرکت بسیار معتبر و مادرش جوآن کالینز هنرپیشه و مدل اهل بریتانیا است.وی نوه رئیس پیشین کمپانی English Heritage، سِر جوزلین استیونز می‌باشد.کارا کودکی آرام و بدون دغدغه ای را پشت سرگذاشت و در محله های پولدار نشین شهر رشد پیدا کرد و دو خواهر بزرگتر از خود به نام های Chloe و Poppy دارد که آنها نیز در حرفه مدلینگ فعالیت دارند

کارا دلوین

درباره ی

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *