ست تاپ و تیشرت با دامن کوتاه

ست تاپ دامن یا ست تاپ و تیشرت را میتوان یکی از بهترین ست های دخترانه برای جشن ها و مجالس مختلف نام برد، این سبک از لباس دخترانه برای جشن تولد و جشن های خودمانی مناسب هستند که استایل دوست داشتنی به دختران نوجوان میدهند.

لباس مجلسی دخترانه باید یک فرقی با لباس های زنانه داشته باشد از این رو بهتر است دخترخانم ها با ست های نیم تنه و دامن, پیراهن کوتاه کلوش, تاپ دامن های فانتزی و… استایل دخترانه خود را حفظ کنند.

این لباس های شیک برای دورهمی های دوستانه, جشن تولد, مراسم عقد و عروسی, مهمانی های زنانه مناسب هستند, چون در فصل بهار هستیم اکثر این لباس ها طرح های گل گلی دارند.

مدل های تاپ دامن مجلسی از انواع لباس هایی هستند که امروزه توجه بیشتر خانم ها را به سوی خود جلب کرده اند و در انواع طرح ها و با پارچه های مختلف دوخته می شوند و هر خانمی می تواند با توجه به نیاز خود طرح مناسبی از تاپ و دامن را برای پوشیدن انتخاب نماید.

خوشتیپی به سبک دخترانه یعنی استفاده از لباس هایی به رنگ شاد و طرح های دوست داشتنی، همه دخترخانم ها باید در ست کردن لباس حرفه ای باشند پس با مشاهده تصاویرو مطالب ما شروع کنید و ایده بگیرید تا در ست کردن لباس حرفه ای شوید.

تاپ ودامن های دخترانه را می توانید از بین طرح های کوتاه انتخاب کنید که در این صورت بهتر است این طرح لباس ها را با کفش های پاشنه بلند مجلسی بپوشید تا شیک پوش تر به نظر برسید.
تاپ دامن های دخترانه در طرح های بلند نیز دوخته می شوند که اگر شما می خواهید قسمت پایین تنه تان پوشیده تر باشد این طرح های تاپ و دامن می توانند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *