ست لباس زمستانه زنانه + تصاویر

ست کردن لباس همیشه دغدغه ای برای خانم ها بوده و هست، اینکه چه رنگ لباس یا چه جنس لباس هایی را با هم ست کنند برایشان تبدیل به دغدغه میشود. ست کردن لباس های زمستانی و خوشتیپ بودن در این فصل آنقدرها هم که فکر میکنید سخت نیست با انتخاب یک ست لباس زمستانی مناسب و شیک میتوانید جزو خوش پوش ترین ها باشید.

در این بین برخی از رنگ ها را نباید با هم ست کنید زیرا اصلا جالب نمیشوند مثلا:

  • رنگ مشکی اگر با رنگ هایی همچون سورمه ای و قهوه ای ترکیب شود اصلا جلوه زیبایی ندارد و اشتباه است.
  • اگر رنگ کرم و سفید را باهم ست کنید اشتباه است و اصلا ترکیب رنگ جالبی نخواهد بود.
  • هرگز قهوه ای و خاکستری را با هم ست نکنید زیرا ترکیب مناسبی نیست و استایل زیبایی نخواهید داشت.

ژاکت بافتنی با شلوار همرنگ: استایل سرتاپا همرنگ مزایای زیادی برای شما دارد مخصوصا اگر از رنگ‌های تیره تشکیل شده باشد. پس اگر بافتنی  مشکی یا تیره‌ای دارید و به دنبال شلوار مناسب برای آن هستید از یک شلوار همرنگ استفاده کنید و با انتخاب یک لایه رویی مناسب، استایل جذاب خود را کامل و زیبا کنید.

ژاکت بافتنی با گردنبند: اکسسوری‌هایی مثل جواهرات نقش مهمی در زیباتر کردن استایل ساده شما دارند و از آن‌جایی که ژاکت بافتنی هم معمولا یک  لباس ساده محسوب می‌شود که می‌تواند با اکسسوری‌هایی مثل یک گردنبند بزرگ و زیبا، کامل‌تر شود. ترجیحا رنگ گردنبند را متفاوت و متضاد با لباس خود انتخاب کنید تا جلوه بیشتری روی آن داشته باشد.

ژاکت بافتنی با شال پتویی و پانچو: اگر شال پتویی و پانچو بخش مهمی از استایل زمستانی شما را تشکیل می‌دهد بنابراین یک ژاکت بافتنی هم یک  بخش ضروری از استایل شما خواهد بود چون پوشیدن شال پتویی و پانچو روی این لباس‌ها بسیار ساده است و استایلی هماهنگ و جذاب برای شما به وجود خواهد آورد.

بافتنی با شلوار جین و کفش کتانی: خانم‌هایی که علاقمند به استایل راحتی ساده و بی دغدغه هستند می‌توانند به سادگی از لباس‌های بافتنی در استایل  خود استفاده کنند. چون این لباس ذاتا یک لباس راحتی است و ترکیب آن با لباس‌های راحتی دیگر مثل شلوار جین و کفش کتانی سفید بسیار ساده و بی دردسر است.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *