ست کردن شلوار جین مشکی زنانه با ایده های جذاب

شکی نیست که شلوار جین مشکی یکی از ترکیب پذیرترین آیتم های موجود در کمد لباس است. این شلوار به دلیل رنگ خنثی و ظاهر جذابی که دارد به هر کسی می آید و می تواند در هر مراسم و موقعیتی مورد استفاده قرار گیرد. اما ست کردن شلوار جین مشکی زنانه با وجود ترکیب پذیری آن کمی دشواری است؛ مخصوصا اگر به پوشیدن شلوار جین آبی عادت داشته باشید. اما ما می توانیم شما را راهنمایی کنیم تا این شلوار را درست مثل ستاره های استریت استایل بپوشید. خواه قصد داشته باشید از این شلوار برای یک دورهمی با دوستان تان استفاده کنید، و چه بخواهید آن را برای گردش شبانه در شهر بپوشید، ایده هایی جهت ست کردن آن با لباس های دیگر خدمت تان ارائه می دهیم که امیدواریم دوست داشته باشید. با دنیای مد و لباس همراه باشید.

 

ست کردن تیشرت با شلوار جین مشکی

چه رنگ پیراهنی با شلوار جین مشکی زنانه بپوشیم؟

شلوار جین مشکی زنانه را می توان با پیراهن ها و تاپ هایی به رنگ های مختلف ست کرد. مخصوصا پیراهن سفید انتخابی عالی خواهد بود که ظاهری جذاب ایجاد می کند. به همین ترتیب، رنگ خاکستری نیز رنگ جذابی بوده و تضاد ملایم تری به نسبت سفید ایجاد می کند. اما سفید و خاکستری تنها رنگ هایی نیستند که می توانید با شلوار جین مشکی بپوشید؛ در زمستان می توانید از ترکیب مشکی و قهوه ای و همین طور ترکیبات غلیظ و پررنگ دیگری مانند زرشکی و خاکی تیره نیز استفاده کنید. رنگ کرم هم رنگ مناسبی برای فصل زمستان است و پیراهن های جین و کتان شطرنجی هم برای تمام طول سال مناسب و جذاب اند.

 

کفش با شلوار جین

چه کفشی با شلوار جین مشکی زنانه بپوشیم؟

شلوار جین مشکی بسته به مدل آن و جایی که می خواهید آن را بپوشید با کفش های مختلف ست می شود. بوت زنانه انتخابی فوق العاده است و با بسیاری از لباس ها ست می شود. با پوشیدن بوت های پاشنه دار می توانید استایلی رسمی داشته باشید، با بوت های تخت ظاهر غیررسمی و با بوت های بالای زانو یک استایل زمستانی ملیح خواهید داشت. اگر چیزی غیر از بوت مد نظرتان است می توانید از کتانی استفاده کنید و استایلی راحت داشته باشید یا در موقعیت ها و مجالس رسمی تر، کفش پاشنه بلند نوک تیز به پا کنید. در فصل تابستان هم شلوار جین مشکی تان را با دمپایی یا کفش تخت جلو بسته ست کنید.

 

ست کردن شلوار مشکی با لباس های تابستانه

در تابستان چه لباسی با شلوار جین مشکی زنانه ست کنیم؟

شلوار جین مشکی زنانه را نباید فقط برای زمستان نگه دارید. این شلوار در تابستان هم جذابیت خاص خودش را دارد. سعی کنید در تابستان از استایل غیررسمی و خنک این شلوار استفاده کنید. برای این منظور، شلوار جین مشکی خود را با یک تیشرت ، و یک کت جین نازک یا پنبه ای ست کنید. کتی به رنگ روشن مثل رنگ های خنثی یا آبی آسمانی کمک می کند استایل شما تابستانی شود. برای تکمیل ظاهرتان از کفش های راحتی و در عین حال شیک مثل کتانی های سفید یا صندل های پشت باز جلوبسته استفاده کنید.

 

ست کردن لباس زمستانی با شلوار

در زمستان چه لباسی با شلوار جین مشکی زنانه ست کنیم؟

شلوار جین مشکی به دلیل رنگ تیره و جنس ضخیمی که دارد کاملا مناسب زمستان است. مخصوصا وقتی با بوت های چرم مشکی و لباس های کلفت ست شود فوق العاده خواهد بود. چه شلوارتان را با یک پلیور بافتنی کلفت ست کنید، و چه با یک کاپشن پف دار گشاد، مطمئن باشید استایلی شیک خواهید داشت. بنابراین سعی کنید ترکیب های مختلفی را امتحان کنید و لباس های مختلف را روی همدیگر بپوشید.


انواع شلوار جین مشکی زنانه

شلوار جین مشکی پاره

شلوار جین مشکی پاره

شلوار جین مشکی به خودی خود جذاب و به روز است. اما با چند پارگی واقعا حس و حال راک اند رول پیدا می کند. بهتر است یا از مدل شلوارهایی که پارگی های کمتر دارند استفاده کنید و یا از شلوارهای اسلش با پارگی های بزرگ. بعد هم با پوشیدن یک کت خلبانی با یقه پوست گوسفند و یک تیشرت نوشته دار، استایل تان را کامل کنید.

 

شلوار جین مشکی تنگ

شلوار جین مشکی تنگ

هر چند شلوار جین مشکی مدل های مختلفی دارد، اما مدل تنگ آن یکی از ترکیب پذیرترین مدل های این نوع شلوار است. بنابراین اگر تازه شروع به استفاده از این شلوار کرده اید، شلوار جین مشکی تنگ بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. شلواری که به دلیل سادگی و زیبایی که دارد می تواند به راحتی با استایل رسمی یا غیررسمی ست شود. به علاوه، می تواند پاها را کشیده تر و لاغرتر نشان دهد. برای اینکه باز هم پاها را بلندتر جلوه دهید، می توانید از بوت های پاشنه بلند مشکی استفاده کنید.

 

شلوار جین فاق بلند

شلوار جین مشکی فاق بلند

راه دیگری که با آن می توانید پاهای خود را بلندتر نشان دهید، پوشیدن شلوار جین مشکی فاق بلند است. این شلوار تا بالای ناف می آید و بالاتنه را کوتاه و پاها را بلند جلوه می دهد. سعی کنید برای جذاب تر شدن استایل تان، کمر خود را در معرض دید قرار دهید. بدین منظور تاپ نیم تنه بپوشید یا تاپ بلند خود را داخل شلوارتان بگذارید. پوشیدن بوت های پاشنه بلند هم کمک می کند پاهایتان کشیده تر به نظر برسند و یک کت یا حتی مانتوی شل و راحت، بالانس زیبایی در ظاهرتان ایجاد می کند.


استایل های مختلف با شلوار جین مشکی

استایل غیررسمی با شلوار جین

استایل غیررسمی

هرچند شلوار جین مشکی را می توان با انواع استایل ها ست کرد و در بسیاری از مراسم و موقعیت ها نیز استفاده کرد، اما استایل غیررسمی مناسب ترین حالت برای آن است. وقتی می خواهید این شلوار را با استایل غیررسمی خود ست کنید، سعی کنید لباس های راحتی و ساده بپوشید. چه شلوارتان را با یک کت جین و کتونی بپوشید و چه با یک پلیور گرم و نرم و یک جفت بوت، این شلوار جذاب و فوق العاده است. بنابراین نیازی به استفاده از لباس های رنگ و وارنگ و شلوغ با این شلوار نیست.

 

استایل مهمانی با شلوار جین

استایل مهمانی

با چند روش ساده می توانید شلوار جین مشکی تان را در مهمانی های شب بپوشید. ابتدا به جای بوت یا کفش تخت، کفش پاشنه بلند بپوشید. همچنین از یک تاپ شیک استفاده کنید. یک شلوار جین مشکی کار شده و سنگ دوزی شده، انتخابی عالی برای مهمانی های شب است. در آخر هم از اکسسوری هایی مثل گوشواره های مناسباستایل خود استفاده کنید و رژلب غلیظ زده و چشمان تان را آرایش کنید.

 

استایل خاص با شلوار جین زنانه مشکی

استایل فان

شلوار جین آبی تنها شلوار جینی نیست که می تواند بامزه و دوست داشتنی باشد. جین مشکی هم اگر به شیوه زنانه و شیک و جوان پسندانه پوشیده شود، استایلی دوست داشتنی خلق می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از آیتم های کمتر متداول، مانند یک شلوار دمپاگشاد استفاده کنید. بعد هم لباس های توی چشم و مد روزی مثل یک تاپ چین دار، کت خز، و یک کلاه جذاب به استایل تان اضافه کنید.

 

کت بلیزر با جین مشکی زنانه

کت بلیزر با شلوار جین مشکی

در سال های اخیر بلیزر تبدیل به یکی از پرطرفدارترین آیتم های پوشاک شده است و به همین دلیل می تواند با شلوار جین مشکی ترکیبی عالی تشکیل دهد. این ترکیب ساده و نیمه رسمی تلفیقی از کتی همیشه شیک و شلواری کاربردی است. برای تکمیل ظاهرتان، از کفش های پاشنه پهن یا بوت و یک تیشرت یا پلیور یقه اسکی استفاده کنید.

 

استایل فول مشکی

سرتا پا مشکی

با لباس های جین مشکی می توانید استایلی سرتا پا مشکی داشته باشید. با این لباس ها هم می توانید استایل خود را رسمی و مجلسی کنید و هم غیررسمی و راحتی. یک شلوار جین مشکی سنگ شور بپوشید و همراه آن از لباس هایی با جنس های متفاوت استفاده کنید مثلا از یک کت چرم، تاپ بافتنی و بوت های جیر. این ترکیب به دلیل آمیزش جنس های مختلف، ظاهری زیبا برای شما خلق می کند.

درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *