ست کفش پاشنه بلند رنگی با لباس

کفش پاشنه بلند همان کفش مورد علاقه خانم‌ها است که برای موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار میدهند، اما ست کردن آن با لباس گاهی دشوار میشود مخصوصا اگر کفش پاشنه بلندتان رنگی باشد. 

کفش‌های پاشنه بلند مشکی را با اکثر لباس‌ها میتوانید به راحتی ست کنید، اما کفش‌های رنگی اینطور نیستند و ست کردن آن‌ها با لباس قوانین خاص خودش را دارد، در این مطلب روش‌های ست کردن کفش پاشنه بلند رنگی با لباس را به شما معرفی میکنیم.

کفش های پاشنه بلند فرقی نمیکند جلو باز باشند یا جلو بسته، آن ها را میتوانید برای استایل مجلسی تان مورد استفاده قرار دهید. کفش های پاشنه بلند را با انواع پیراهن، دامن، کت شلوار و… ست کنید . اگر دوست داشته باشید در استریت استایل هم میتوانید آن ها را با شلوار جین ترکیب کنید.

اگه از لباس های رنگ خنثی مثل طوسی استفاده کنین به راحتی میتونین کفش پاشنه بلند رنگی مثل کفش بنفش یا صورتی کمرنگ رو با این لباس ست کنین. معمولا رنگ های خنثی مثل طوسی، سرمه ای، قهوه ای پذیرش خوبی برای رنگ های دیگه دارند.

مجبور نیستید کفش پاشنه بلند رنگی تان را فقط با لباس مجلسی ست کنید اینگونه کفش‌ها با لباس‌های اسپرت هم قابل ست شدن هستند مثلا ترکیب شلوار جین و کفش پاشنه بلند رنگی استایل جوان پسندانه و جالبی به شما میدهد.

شما حتما مجبور نیستسن که کفش های پاشنه بلندتون رو با لباس های مجلسی بپوشین. شما میتونین کفش پاشنه بلند رو با شلوار جین و شومیزهای شیک ست کنین. در واقع مجاز هستین که کفش پاشنه دار رو با لباس اسپرت ست کنین. این مدل استایل شما رو جوانتر نشون میده.

برای جذابیت بیشتر استایلتون بهتره از یک رنگ استفاده کنید مثلا اگر لباس آبی میپوشین اگه کفش پاشنه بلند آبی با اون لباس بپوشین استایلتون زیباتر دیده میشه.

یکی دیگر از ایده‌های ست کردن کفش پاشنه بلند رنگی و لباس این است که از لباس‌هایی به رنگ خنثی استفاده کنید، لباس‌هایی که رنگ خنثی دارند با کفش‌های پاشنه بلند رنگی به خوبی ست میشوند مثلا میتوانید لباس طوسی را با کفش صورتی یا قرمز بپوشید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *