سر قرار چی بپوشم

وقتی برای اولین بار به ملاقات کسی می روید، مهمترین سوالی که پیش می آید این است که برای اولین قرار ملاقات چه بپوشم ؟ما می خواهیم از یک طرف جذاب به نظر برسیم و از سوی دیگر می خواهیم خیلی ساده نیز نباشیم. خیلی برای انتخاب لباس مناسب تلاش می کنیم اما سعی بر آن داریم که تلاش خود را نیز مخفی کنیم.زیرا می خواهیم در جلسه اول طرف مقابل را مجذوب خود کنیم (که امری بسیار طبیعی است ).اما مهمترین چیزهایی که نباید فراموش کنید این است که لباس خود را بپوشید ،  مانند خود رفتار کنید و طبیعی باشید.این بدان منظور نیست که به لباس های خود اهمیت ندهید ،بدان معنی است که مانند خود لباس بپوشید.

مثلا پوشیدن لباس هایی که دوست ندارید ولی فقط از روی اینکه اولین جلسه ملاقات شماست آن ها را انتخاب کرده اید ،رفتارهای مصنوعی و ….باعث سرخوردگی شما و طرف مقابل شما در آینده می گردد.مبحث کلی در مورد اینکه در اولین قرار ملاقات چه بپوشیم بسیار وسیع است و بر اساس نوع محل و فرد بسیار متفاوت است.در این مطلب نکاتی را برای شما جمع آوری کرده ایم که به شما ایده هایی در مورد استایل شما خواهد داد.

۱-با توجه به مکان و موقعیت لباس پوشیدن

صرف نظر از سبک  و استایل شما، اولین قاعده این است که با توجه به جایی که  می خواهید برویدلباس بپوشید.به عنوان مثال هنگام رفتن به سینما هیچ وقت لباس شب  نمی پوشید و زمانی که به یک رستوران زیبا می روید نمی توانید شلوار جین بپوشید .در نهایت فردی که شما را دعوت کرده است اطلاعاتی در مورد مکان به شما گفته است.به عنوان مثال اگر به یک رستوران شیک دعوت می شوید پوشیدن پیراهن کلاسیک همیشه نجات دهنده است.در این شرایط تمام آن چه شما باید انجام دهید انتخاب کفش و کیف مناسب است.
اگر به یک پیک نیک زیبا و عاشقانه دعوت شده اید سعی کنید بسیار راحت لباس بپوشید لباس هایی مانند تی شرت و شلوار جین.اضافه کردن رمز و راز همیشه جذاب تر است.و همیشه لباس های ساده ،شیک و با کیفیت بالا را انتخاب کنید.

۲-با توجه به فرم بدنتان لباس بپوشید.

در حقیقت این موضوع با گزینه اول رابطه مستقیم دارد :مناسب لباس پوشیدن !در واقع من می خواهم بر این دو موضوع تاکید کنم .اولین موضوع اگر از لباس های مناسب اندام خود استفاده نکنید ممکن است چاق تر و کوتاه تر دیده شوید.دومین موضوع راحت بودن شما است که از تمامی حرکات شما قابل فهم است.از پوشیدن لباس هایی که در آن ها راحت نیستید اجتناب کنید.شما باید لباس هایی را انتخاب کنید که زیبایی شما را چندین برابر کند.این موضوع در مورد کفش ها نیز صدق می کند.همیشه کفش هایی را انتخاب کنید که در آن ها احساس راحتی می کنید.

۳-یک لباس منحصر و خیره کننده را انتخاب کنید.

سعی کنید در جلسه اول جذاب باشید اما این بدان معنا نیست که لباس های با جلوه زیاد بپوشید .بر عکس سعی کنید لباس هایی را انتخاب کنید که بسیار شیک ،با کیفیت و مناسب اندام شما باشد و علاوه بر آن نشان دهنده سبک و استایل شما نیز باشد.

۴-از اکسسوری اضافه استفاده نکنید.

شما  می دانید که اکسسوری ها  جزئیات خیره کننده ای است که سبک شما را  نشان می دهد.سعی کنید تا حد ممکن ساده و جذاب باشید.به عنوان مثال می توانید از یک گردنبند یا دستبند ظریف استفاده کنید.

۵-مو و آرایش

اول از همه، پاک بودن بدون شک باید باشد. اولین گام این است که دوش بگیرید و قبل از اولین جلسه خود تمیز باشید.پس از آن، مو و آرایش برای زنان می آیند. مجددا سعی می کنیم خودمان را دوست داشته باشیم و از آرایش زیاد خودداری کنیم.سعی کنید در زیباترین و طبیعی ترین حالت چهره خود باشید زیرا اوباید شما را بدین گونه قبول کند و دوست داشته باشد.

۶-استفاده بیش از حد از عطر

در جلسه اول  مثل این نباشید که انگار در یک بطری عطری افتاده اید. این امر شامل زنان و مردان نیز می شود.زیرا شما از سلیقه طرف مقابل اطلاع ندارید و ممکن است عطر مورد استفاده شما باعث از بین رفتن رابطه شود !


درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *