شیک پوشی با مشکی پوشی

 مشکی رنگی است شیک و همیشه مد. البته برخی طراحان لباس رنگ های خاکستری و بژ را مشکی جدید نامیده اند اما ما هنوز هم به دنبال همان مشکی کلاسیک می رویم

استایل مشکی ویژگی هایی دارد که آن را خاص و همیشگی می کند؛ مثلا ساده و کلاسیک است، هیچگاه از مد نمی افتد و حالتی رازآلود و جذاب دارد.برای بسیاری  استایل مشکی، یک استایل هرروزه است، همان هایی که وقتی در کمد لباس هایشان را باز کنید، پر است از ردیف های مشکی تی شرت و شلوار و پیراهن.آن ها دلشان می خواهند همیشه و بدون هیچ زحمتی خاص و متفاوت به نظر برسند و البته پوشیدن مشکی بهترین راه برای رسیدن به این هدف است . 

این رنگ آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. باید بدانید چگونه از آن در لباس استفاده کنید. بنابراین ما در  این مقاله اصولی را برای شما بیان می کنیم که به شما کمک می کند در لباس های مشکی شیک و جذاب باشید .

گرچه تیپ مشکی یک استایل راحت و دم دستی به نظر می رسد، اما قوانینی دارد که اگر رعایتشان نکنید به جای آنکه جذاب تر دیده شوید، یک تیپ خسته کننده خواهید داشت .

لوازم جانبی روشن
جا برای خلاقیت در لوازم جانبی خیلی زیاد است به طوری که با آن ها می توان لباس مشکی یا ترکیب مشکی و سفید را در ذهن ها فراموش نکردنی ساخت.

 کیف روشن، کلاه، کفش های رنگی در زمینه مشکی بسیار شگفت انگیز هستند

با تضاد ها بازی کنید

لباس های بالاتنه گشاد با لباس پایین تنه تنگ، شلوار های گشاد با پیراهن های تنگ. کلید جذاب نگه داشتن تیپ های تک رنگ اغلب در چگونگی متعادل کردن اندازه ها است .

تنوع جنس پارچه

هنگام پوشیدن لباس های مشکی از جنس پارچه های مختلف استفاده کنید تا ظاهری عالی داشته باشید. به عنوان مثال: شلوار کتان با بلوز سیلک یا ابریشمی، دامن چرم با بلوز اطلسی یا ژاکت پشمی یا کیف و کفش چرم با تیپ کاملا مشکی .

تک رنگی انتخابی شیک و پرکاربرد
یکی از ترکیب رنگ ها که همیشه شیک و زیباست ترکیب رنگ سفید و مشکی است. اگر این ترکیب رنگ را در لباس هایی با جنس با کیفیت به کار ببرید تبدیل به ملکه خواهید شد.

لازمه رنگ مشکی کامل بودن است
این اصلی ترین قانون است. رنگ مشکی ضعیف بودن مدل موها، خستگی و کم خوابی و صورت رنگ پریده و بدون آرایش را بیشتر نشان می دهد. اگر وقت برای درست کردن موها و رسیدن به سر و صورتتان ندارید رنگ دیگری را انتخاب کنید.در غیر اینصورت ممکن است تمام روز اعتماد به نفس نداشته باشید

در نگاه اول، این یک تیپ کاملا استاندارد و حتی شیک است. کمی دقیق تر که نگاه کنید، متوجه توری بالای بلوز او می شوید. تیپ تمام مشکی بعضی مواقع خیلی خشک و سفت به نظر می رسد. اما جزییات جذابی مانند این آن را سیال و زیبا و در عین حال رسمی و مناسب نگه می دارند.

برجسته تر نشان دادن چشم ها
رنگ مشکی اگر آرایش نداشته باشید سن را بالاتر از آن چه هستید نشان می دهد. در رابطه با آرایش تاکید بیشتر باید روی چشم ها باشد. اما تصور خیلی ها این است که رژ لب قرمز استفاده کنند. باید آرایش کاملا طبیعی باشد. رنگ قرمز را اگر به صورت تان می آید می توانید استفاده کنید .

چهره را با رنگی مناسب بشاش کنید
رنگ مشکی مناسب ترین رنگ برای فصل زمستان است. کسانی که رنگ پوست گرمی دارند با این رنگ لباس ها صورتشان بی روح و خسته نشان داده می شود. جهت جلوگیری از این موضوع برای لوازم جانبی و لباس های نزدیک صورتتان از رنگ هایی استفاده کنید که به صورتتان بیاید. به عنوان مثال: بلوز، شال، گردنبند یا گل سینه رنگ روشن استفاده کنید.

از ترکیب مشکی با رنگ های دیگر نترسید
این قانون که فقط می توانید مشکی را با رنگ سفید و قرمز ست کنید فراموش کنید. همه رنگ ها با مشکی جذاب می شود. بنفش، خاکستری، آبی، سبز، همه رنگ ها در هر طیفی.

یک تکه طرح دار به تیپ تان اضافه کنید

تیپ تمام مشکی یک زمینه کامل برای نشان دادن لوازم تزیینی است. شاید پیراهن طرح پلنگی نپوشیده باشید اما اضافه کردن یک کیف طرح پلنگی به تیپ مشکی تان راهی عالی برای اضافه کردن جذابیت به آن است. اگر به دنبال زمانی برای به نمایش گذاشتن کیف مورد علاقه تان بودید، الان وقتش است .

کمربند ببندید

اضافه کردن یک کمربند فلزی یا رنگی به دو دلیل مفید است:اول این که یک تکه شیک است که روی زمینه مشکی خیلی خود را نشان می دهد و دوم این که قدرت لاغر نشان دادن بیشتری به تیپی با رنگ جذاب اضافه می کند .

مطمئن شوید که کفش های تان دیده می شوند

به دنبال زمینه خاصی هستید؟ هنگامی که صحبت از جذاب کردن یک تیپ تمام مشکی می شود، لوازم جانبی بهترین دوستان شما هستند. شلوار و لباس سیاه با کفش های پاشنه بلند توری سبک بسیار خوبی را ایجاد می کنند. یک نکته:کفش های چشمگیر لزوما به معنای کفش های پاشنه دار چشمگیر نیستند. یک جفت کتانی خوب می توانند همان قدر عالی باشند.

جنس ها و دوخت های خوب را با هم ترکیب کنید

تیپ تمام مشکی رنگی که تماما از جنس کتان باشد اصلا بد نیست. اما همیشه سعی کنید آن را با یک جنس غیر منتظره دیگر مانند چرم، جیر یا خز مصنوعی ترکیب کنید .

به اکسسوری ها توجه کنید

تیپ سراپا مشکی، یک استایل کاملا ساده و مینیمالیستی است، بنابراین اکسسوری هایی که در این زمینه مینیمال به کار می برید، می تواند بیشتر دیده می شود. 
به همین دلیل هم وقتی برای استایل مشکی خود، ساعت، گردنبند، کمربند و … انتخاب می کنید، باید دقت بیشتری به خرج دهید. رنگ جزییات چرمی و فلزهای به کار رفته در هر اکسسوری و فرم رسمی یا روزمره آن ها باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند. 
نکته:یک کمربند باریک و ظریف می تواند مانتو یا پیراهن مشکی بلند شما را زیبا تر نشان دهد. برای استایل مشکی خود، ساعت، گردنبند، کمربند و … انتخاب کنید  

سخن آخر :

امید است که با خواندن مطلب به سوالات عمده شما در مورد استایل مشکی به خوبی پاسخ داده شده باشد.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *