عادت های خاص شیک پوشی در ست لباس زنانه بیرونی

اصول شیک پوشی آنها از شب قبل لباس ها را امتحان می کنند تا فردا صبح از وحشت به دور خود نچرخند!در ست لباس زنانه بیرونی خوش پوش ترین خانم ها کسانی هستند که همیشه خوب آماده شده اند. اگر آنها را در حین دویدن برای پاک کردن لکه چای و قهوه روی لباس و یا با لباس های چروک نمی بینید به این دلیل نیست که این اتفاق برای آنها نمی افتد، بلکه آنها از قبل به این مسائل رسیدگی کرده اند.
اگر قصد دارید صبح از خانه بیرون بروید، نباید ساعت را در دقیقه ۹۰۰ کوک کنید و به سرعت لباس بپوشید. بلکه باید زودتر بیدار شده تا وقت کافی برای مرتب کردن خودتان در ست لباس زنانه بیرونی داشته باشید. در این صورت امکان احتمالی نبستن دکمه، پوشیدن کفش های لنگه به لنگه و چروک های ناخواسته لباس در ست لباس زنانه بیرونی وجود نخواهد داشت. بلکه وقت کافی برای استفاده از اکسسوارهای دیگر مثل کمربند، ساعت ، انگشتر و… نیز در ست لباس زنانه بیرونی خواهید داشت تا لباستان شیک تر به نظر برسد!

ست لباس مهمانی

اگرچه به نظر ساده می رسد ولی منطقی لباس پوشیدن می تواند راه زیادی تا خوش پوشی طی کند. پیش از بیرون رفتن از خانه آب و هوا را چک کنید تا از هرگونه اشتباهاتی مثل پوشیدن صندل در هوای برفی و یا پوشیدن شلوارهای دم پا گشاد در گل و لای روز بارانی در ست لباس زنانه بیرونی اجتناب شود.

ست مانتوی شیک

حتی خوش لباس ترین خانم ها نیز ممکن است لباسی مثل یک شلوار جین تنگ داشته باشند که زمانی سایز آنها بوده و هنوز دوست دارند به هیکل پیشین خود برگردند تا دوباره آن را بپوشند. ولی هرگز تا زمانی که آن شلوار سایز آنها نباشد آن را نمی پوشند. مهم نیست چقدر لباس خاصی را در کمدتان دوست دارید، اگر دیگر اندازه نیست، باید در ست لباس زنانه بیرونی از خیر آن بگذرید! خانم های شیک هرگز کاملا وابسته به انواع مد های جدید نیستند. در ست لباس زنانه بیرونی اگر یک لباس کلاسیک برای آنها برازنده و مناسب است آن را فدای یک استایل عجیب و غریب نمی کنند که نتیجه آن نامعلوم است، به همین دلیل آنها همیشه چیزی برای پوشیدن دارند.

ست شیک زنانه

خوش لباس ترین خانم داخل محیط قطعا کسی است که مناسب ترین لباس را برای آن موقعیت پوشیده است. برای مثال اگر در مجلسی حضور دارید که همه خانم ها ظاهر پوشیده تری دارند  وی مطمئنا اگر با یک دامن کوتاه در آن حاضر شوید به هیچ وجه خوش لباس دیده نمی شوید. یک خانم شیک پوش در ست لباس زنانه بیرونی از اساس انتخاب خوبی دارد. بنابراین علاوه بر لباس های مورد نظرتان ، باید از لباس زیر مناسب استفاده کنید تا لباس بهتر روی تن شما بایستد.

ست مانتوی مشکی

راز دوم شیک پوشی و جذاب به نظر رسیدن در ست لباس زنانه بیرونی توجه به اصل انتخاب لباس به تناسب قد و وزن و سن است. مهمترین نکته در انتخاب هر لباس، توجه به قد، وزن و سن فردی است که قصد دارد آن را به تن کند. شما در طول روز، صدها نفر را در کوی و برزن و اداره و مدرسه و دانشگاه مشاهده می کنید که با وجود انتخاب لباسی فاخر، گران و برند، اما به دلیل نبود تناسبی منطقی بین قد و وزن و حتی سن و از همه مهم تر رنگ پوست، لباس اصطلاحا به تن فرد، نمی نشیند و جذابیت آن جلوه گر نیست.


 اگر در بهار و تابستان به فکر انتخاب مانتو یا کت تک یا شلوار جین یا روسری یا شال هستید، تناسب این لباس را با فاکتورهای ۳ گانه معرفی شده در نظر بگیرید. لباسی انتخاب نکنید که شما را ۲۰ سال پیر تر یا آنقدر جوان نشان دهد که در نگاه افکار عمومی جذاب به نظر نرسد.

ست مانتوی قرمز
ست لباس جین زنانه

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *