فولاد ۱ – استقلال۳؛ هت تریک از آفریقای مخوف

User Rating: ۴٫۵ ( ۱ votes)


شاگردان شفر موفق شدند در سومین دیدار متوالی خود یک برد بزرگ خارج از خانه کسب کنند.

به گزارش گروه خبری دنیای مدولباس، استقلال و فولاد خوزستان در دیدار هفته بیستم رقابت های لیگ برتر در شهر اهواز سی و چهارمین تقابل خود در لیگ برتر را پشت سر گذاشتند. هر دو تیم در هفته های گذشته فرم بسیار خوبی  داشتند و همین موضوع باعث شده بود تا هواداران فوتبال در انتظار یکی از دیدارهای جذاب لیگ باشند؛ اتفاقی که با رد و بدل شدن ۴ گل و البته جشنواره ای از اتفاقات جذاب رخ داد و هر دو تیم با ارائه یک فوتبال زیبا، بازی را به پایان رساندند؛ تقابلی که البته سه گل در آن سهم آبی ها بود و یک گل سهم فولاد خوزستان. گزارش این دیدار در ادامه می آید:

ترکیب فولاد:


احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، عارف آغاسی، میلاد بدرقه، آکاهوشی، میثم دورقی، مهدی زبیدی، رضا میرزای، حسن بیت سعید( ۷۹ – بابک مرادی) و لوسیانو پریرا

ترکیب استقلال


حسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، فرشید باقری، آیاندا پاتوسی (۸۵- محسن کریمی)، اللهیار صیادمنش (۷۱- شجاعیان)، گادوین منشا (۷۴- ایسما)و فرشید اسماعیلی

شرح گل:


۱-۰ (استقلال): پاس زیبای فرشید باقری از فاصله ۴۰ متری در دقیقه ۱۵با فرار عالی منشا همراه شد  و او با یک ضربه سرضرب توپ را از بالای سر مرادیان وارد دروازه فولاد کرد.

۱-۱  (فولاد): اشتباه بازیکنان استقلال در یارگیری باعث شد پریرا توپ را بدون فشار به آکاهوشی برسد، او پاسش را تک ضرب در عمق دفاع استقلال به بیت سعید داد و او به زیباترین شکل ممکن با یک ضربه محکم دروازه تیم سابقش را باز کرد.

۲-۱ (استقلال): ضربه سر صیادمنش توپ را در گوشه راست محوطه جریمه به منشا رساند، پاس زمینی او با جای خالی فوق العاده اسماعیلی به پاتوسی رسید و او موفق شد دروازه فولاد را برای دومین بار باز کند.

۳-۱ (استقلال): وریا غفوری توپ را به تنهایی چند متر جلو آورد و توپ او در برخورد با مدافع فولاد به ایسما رسید و او  با یک ضربه دقیق دروازه فولاد را باز کرد.

منبع: ورزش سه

درباره ی J Sadeghi

مطلب پیشنهادی

برانکو، پرسپولیس به توافق نرسیدند

برانکو، پرسپولیس به توافق نرسیدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *