لباس مجلسی مناسب اندام گلابی ها

چه مدل لباسایی؟!!! چه مدل اندام هایی؟!!!

از بین فرم های مختلف فرم بدن گلابی شکل یکی از آن ها است که افرادی که اندام گلابی شکل دارند پایین تنه بزرگتری نسبت به بالا تنه دارند، شاید برایتان پیش آمده که یک لباس فوق العاده زیبا را پشت ویترین مغازه میبینید اما وقتی آن را میپوشید حس میکنید اصلا به شما نمی آید این نشانه بد فرم بودن اندام شما نیست بلکه شما در انتخاب لباس اشتباه کرده اید.

ویژگی اندام گلابی ها و باید ها و نباید ها

ویژگی های بارز اندام گلابی ها داشتن پایین تنه ی بزرگ, بالا تنه ی کوچک و کمر و شانه های باریک است که باید طوری انتخاب لباس کنید که شانه ها کمی پهن و وسیع تر دیده شوند و پایین تنه کمتر به چشم بیاید برای این کار بهتر است برای بالاتنه از لباس های طرح دار استفاده کنید، سعی کنید لباس تان یقه دلبری، قایقی و دکلته باشد.

برای انتخاب گشاد یا تنگ بودن لباس باید دقت کنید تا بتوانید توازن را برقرار کنید ولی در کل لباس های خیلی تنگ برای شما مناسب نیستند.

کفش تخت برای هیچ کس مناسب نیست ،چون باعث میشه فشار مضاعف به ستون فقرات و کمرتون بیاد ،اما اگر پا و باسن چاق دارید ،پوشیدن کفش‌های خیلی تخت براتون ممنوع. میدونم چقدر کفش‌های تخت راحتن و کاربردی ولی میدونید این سبک کفش پاهارو پهن تر از چیزی که هست نشون میده. حداقل پاشنه ۲ سانتی برای کفشاتون درنظر بگیرید.


پارچه‌هایی استفاده کنید که لخت و سنگین نباشند؛ چون در اینصورت پارچه‌ها خودشون رو روی پاها میندازن و اندامتون رو خوب نشون نمیدن.
درعوض سمت پارچه‌های سبک و پفی برید که پوشش خوبی برای پاها و باسنتون باشن.


همونطور که میدونید راه‌راه‌های عمودی از بهترین پارچه‌ها برای لاغر و کشیده نشون دادن هر اندامی هستن. بخصوص پارچه‌های پلیسه که هم بصورت دامن و هم شلوار قابل استفاده هستن. و البته دامن‌های (A-line) که کمر تنگ داشته باشن.
رنگ لباس‌های پایین‌تنه تیره و ساده ،و در مقابل پارچه‌های بالاتنه رو روشن و طرحدار انتخاب کنید. و البته دامن‌های راسته تا پفی مناسب فرم پا و باسن شما هستند.

برای انتخاب اکسسوری گوشواره های نگین دار و پر زرق و برق برای شما بسیار مناسب هستند. زیرا قرار است شما کاری کنید که بیشترین توجه به بالا تنه باشد، گردنبندهای بزرگ هم انتخاب خوبی هستند .

درباره ی م سالاری

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *