لباس مجلسی کوتاه رو چطور بپوشیم و خوشتیپ باشیم؟

لباس مجلسی کوتاه هم برای مهمانی های کوچک می‌تواند کاربرد داشته باشد و هم برای مجالس بزرگ و مهم، اینکه چطور این لباس را انتخاب یا با دیگر اکسسوری‌ها ست می‌کنید، می‌تواند زیبایی تیپ مجلسی شما را افزایش دهد.

لباس مجلسی کوتاه

قد و اندازه ی مناسب!

پیراهن کوتاه می‌تواند معانی متعددی داشته باشد، این به قد شما و تعریف شما از کلمه کوتاه بستگی دارد.

  • خانم‌های قد بلند بهتر است مدل پیراهن مجلسی خودشان را طوری انتخاب کنند که قد آن لااقل تا روی زانوی آن‌ها باشد، به ویژه اگر  می‌خواهند آن را با کفش پاشنه بلند بپوشند.
  • قد کوتاه‌ترها می‌توانند از این میزان بسیار کوتاه‌تر بپوشند، چراکه یک پیراهن مجلسی کوتاه آن‌ها را کشیده‌تر نشان می‌دهد.
  • پیش از آنکه پیراهن یا دامن کوتاه خود را در یک مهمانی بپوشید، مطمئن شوید که به اندازه‌ی کافی لباس شما را می‌پوشاند به ویژه وقتی می‌نشینید و بلند می‌شوید.
لباس مجلسی

لباس کوتاه چسبان نپوشید

درحالیکه یک لباس مجلسی یا لباس شب تنگ و چسبان، خیلی هم انتخاب شیکی است اما این فرم برای لباس‌های کوتاه مناسب نیست. یک لباس کوتاه مجلسی یا دامن کوتاه میزان زیادی از بدن شما را به نمایش می‌گذارد و به اندازه‌ی کافی جذاب است، این لباس اگر تنگ باشد می‌تواند همه این جذابیت را از بین ببرد.

به ویژه یک لباس تنگ و کوتاه در طول شب مهمانی نگرانی‌های بیشتری برای شما به وجود می‌آورد، چرا که راحت‌تر با هر حرکت شما به بالا کشیده می‌شود و شما باید تمام حواس و توجه خود را صرف مرتب کردن لباس‌تان کنید.

لباس مجلسی کوتاه شیک

ورزش تنها راه از بین بردن سلولیت پشت پا است، اما راه‌های سریع‌تری هم برای آن که سلولیت ها را مخفی کنید وجود دارد و می‌توانید برای آنکه لباس شب کوتاه خود را با خیال راحت به تن کنید، سراغ آن‌ها بروید. یکی از دو روش زیر را انتخاب کنید:

مدل لباس مجلسی باکلاس

راه حل بهتر و البته مطابق با مد روز دیگری هم وجود دارد؛ از اسپری برنزه کننده پا و بدن استفاده کنید! برنزه کردن پا باعث می‌شود سلولیت پشت پا و  ران ها کمتر دیده شوند. مطمئن شوید که به شکل درستی از برنزه کننده استفاده می‌کنید و اختلاف رنگ بین دست‌ها، صورت و پاهای شما بیش از اندازه نباشد، در این صورت لازم است اسپری برنزه کننده را برای کل بدن استفاده کنید.

لباس کوتاه دخترانه

خانم ها به رنگ بندی لباس که حتما خاص باشد و نمونه اش را تا بحال نپوشیده باشند که مبادا فامیل بگویند لباس تکراری پوشیده, حساسیت بخرج میدهند تا نوع برش و دوخت آن لباس مجلسی بیچاره که مبادا چاق یا بد فرمشان نکند. و برای این که از مد روز ترین ها بی نصیب نمانند, از تماشای ژورنال لباس های مجلسی گرفته تا  بعد از یک ساعت اشغال پرو و امتحان لباس های مارک دار و بدون مارک و نظر سنجی از همراهیان و مشتری های لباس فروشی, حتی خود لباس فروش (اگر خانم باشن)و در نهایت میگویند هنوز شک دارم که این انتخاب مناسبی باشد و سپس فروشگاه را ترک میکنند .

لباس مجلسی کوتاه زنانه
لباس مجلسی گیپور دار
لباس مجلسی خاص
لباس مجلسی شیک
لباس مجلسی جدید
لباس مجلسی زیبا
لباس مجلسی مشکی

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *