مدل لباس ست مادر و دختر جالب و دوست داشتنی

نخستین کاری کـه باید برای ست کردن مادر و دختری انجام دهید، توجه بـه رنگ مو، پوست و چشم‌های خود و دخترتان اسـت. بادقت بـه این موارد اسـت کـه میتوانید بر اساس رنگ پوست تان رنگ لباس مناسبت ان را انتخاب کنید. اگر دخترتان شبیه شماست، مشکل خاصی وجود ندارد و هردو میتوانید از یک رنگ لباس استفاده کنید؛ اما اگر شباهت او بشما کم اسـت؛ باید بیشتر دقت کنید.

لباس ست مادر و دختر در انواع طرح و رنگ های مختلف دوخته شده است و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری از بین این مدل ها، لباسی شیک و مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

لباس از مهم ترین مدل لباس ها برای خانم ها است زیرا طرح و رنگ لباس ها باعث می شود تا میکاپ و شینیون شما در مجالس و مهمانی ها زیباتر به نظر برسد. لباس ها در انواع مدل های مختلف موجود هستند و یکی از زیباترین و متفاوت ترین انواع طرح های لباس مدل های لباس مجلسی ست برای مادر و دختر می باشند.

اگر شما تصمیم گرفته اید که برای فرزندتان جشن تولد و یا جشن دندونی و … بگیرید می توانید برای متفاوت تر به نظر رسیدن ظاهر خود و فرزندتان از مدل لباس ست مادر و دختر استفاده کنید این مدل لباس ها در انواع طرح های بلند و کوتاه موجود هستند, در ادامه تصاویری از این مدل لباس ها را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

اگر بـه سنی رسیده کـه میتواند صحبت کند، از او درباره احساسش بپرسید مثلاً وقتی دیدید مرتب گردنش را می‌ خاراند یقه لباسش را چک کنید یا مستقیم از او بپرسید کـه چـه چیزی اذیتش میکند. این روش کمکتان می کند مطمئن شوید لباسی کـه ویژگی‌ های پوشش بزرگ سالان را دارد، مانع آسایش فرزندتان نشده اسـت.

یکی از مراحل مهم ست کردن مادر و دخترها توجه بـه نوع و جنس پارچه‌ای اسـت کـه قرار اسـت ازآن لباس شان را تهیه کنند. توجه داشته باشید کـه طبق معمول انواع حساسیت پوست بچه‌ ها نسبت بـه بزرگ ترها بیشتر اسـت؛ بهمین دلیل برای دوخت لباسشان نمی توان سراغ هر نوع پارچه‌ای رفت.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *