مدل لباس مجلسی با پارچه گلدار با طرح های زیبا و شیک

در این مطلب انواع مدل لباس مجلسی با پارچه گلدار و شیک مخصوص خانم های شیک پوش و جذاب را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

مدل لباس مجلسی با پارچه گلدار دارای طرح های زیبا و متفاوتی است و شما می توانید این مدل لباس را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب کنید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

در دوخت پیراهن مجلسی با پارچه گلدار اغلب از پارچه های نخی و حریر گلدار استفاده می شود همچنین این مدل لباس ها در انواع  طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند که انتخاب اندازه قد این لباس ها به اندازه قد شما بستگی دارد.

لباس مجلسی کوتاه گلدار از انواع مدل لباس های پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان هستند و بهتر است خانم ها با اندام متناسب و لاغر از این مدل لباس ها استفاده کنند تا اندام آن ها زیباتر از همیشه به نظر برسد. در طراحی لباس های گلدار از ترکیب چند رنگ استفاده می شود و این مدل لباس ها جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید از لباس مجلسی های خاص و زیبا در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید بهتر است این مدل لباس ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *