مدل مانتوی چین دار و پیله دار جدیدو شیک زنانه ۲۰۱۹

در این مطلب انواع مدل مانتو پیله دار زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتویی شیک را برای خود انتخاب کنید.

مدل مانتو پیله دار از انواع مدل مانتوهای شیک و جدید است که شما می توانید این مدل مانتو را در مکان های مختلف بپوشید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید. مدل مانتوی پیله دار در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند که شما می توانید اندازه قد این مانتو را با توجه به قد و فرم اندام خود انتخاب کنید.  

مدل مانتوی پیله دار و مدل مانتوی فون دارمانتوهایی خاص و زیبا هستند که دارای برشی متفاوت هستند و شما می توانید با پوشیدن این  مدل مانتوها ظاهر و تیپی متفاوت پیدا کنید.

مدل مانتوی پیله دار دوخت خاص و متفاوتی دارد و با پوشیدن این مدل مانتو فرم اندام شما متفاوت و زیباتر از همیشه به نظر می رسد. بهتر است مانتوهای پیله دار را با توجه به فرم اندام خود انتخاب کنید تا شیک پوش تر به نظر برسید. مدل مانتوهای پیله دار برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند و شما می توانید این مدل مانتوها را در مکان های مختلف بپوشید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *