مدل های فوق العاده زیبای ست مادر و دختر ۲۰۱۹

این پست رو تقدیم میکنم به دنیای زیبای “مادر و دختری” که دنیای خیلی زیباییه ، مادری که خودش یه زمان یه دختر کوچولو بوده و حالا همه کودکی و شادابیش رو تو دختر کوچولو و آیندش میبینه ، به مادرهایی که وقتی دختر بودن همیشه در حال ست کردن لاک ناخن شون با لباساشیون بودن ولی ا لان پاک خودشون رو فراموش کردن و همه ی هم و غمشون خوشگل کردن دختر کوچولوی نازشونه . این ۵۰ مدل ست مادر و دختر رو تقدیم میکنم به مادرایی که قبلابو خودشون دختر کوچولو بودن و دختر کوچولوهایی که یه روزی مادر میشن ،ان شالله :))))

ست مادر و دختر

ست مادر و دختر که چند وقتیه باب شده هم به درد عروسی ها و مجالس و جشن تولد میخوره . هم به درد یه عکس آتلیه ای زیبا برای وقتی که دختر کوچولوتون خانمی بشه برای خودش و از دیدن این عکس ها حسابی کیف کنه.

به نظرم خیلی بامزه ست وقتی مادر و دختر یه لباس یه رنگ بپوشن توی مهمونی .

حتما هم لازم نیست برید آماده ش رو بخرید ، که کلی هم خرج بذاره رو دستتون میتونید از پاچه هایی که تو خونه دارید یه لباس برای خودتون بدوزید بعد با اضافه های پارچه و کمی تور و حریر یه لباس هم برای دختر که وچولوتون بدوزین .

یا حتا میتونید به جای این که کلی هزینه کنید برای یه لباس ست مجلسی دو تا تی شرت ساده یه یک رنگ بخرید خودتون روش رو نقاشی کنید یا اسمتون رو روش بنویسید و با یه جفت شلوار جین بپوشید. و خیلی ایده های کم خرج دیگه .

از من میشنوید از عکس های خوشگل آتلیه تو سن های پایین  از دخترتون غافل نشید که وقتی بزرگ شد ممکنه حسابی دلتون واسه کوچولوییش تنگ بشه .

و اما عکس ست های مادر و دختری :

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *