مدل ها و نکات کاربردی برای ست لباس اسپرت

داشتن ست لباس اسپرت ، طرفداران زیادی دارد مخصوصاً در بین دختران. نوع ست لباس اسپرت هم در دوره های مختلف عوض میشود و همراه با مد روز، ست لباس اسپرت دخترانه هم تغییراتی داشته است. در این مقاله می خواهیم نکاتی که در ست لباس اسپرت باید رعایت شود را ذکر میکنیم. ما میخواهیم شما شیک پوش ترین و جذاب ترین باشید.

شاید وقتی حرف از کفش کتانی بـه میان بیاید استایلی اسپورت در ذهن تجسم شود، اما ست کردن کفش کتانی با لباس رسمی کار دشواری نیست ، فقط با رعایت بعضی نکات می توان درعین رسمی بودن کاملا اسپورت و مدرن هم باشید. در این موارد نباید کتانی های لژدار و یا ساق دار پوشید بلکه کتانی های پاشنه تخت پیشنهاد می‌شود.

در تیپ اسپرت نحوه آرایش نیز اهمیت به سزایی دارد. هرگز نمی توان لباس و  کیف و کفش را به شیوه اسپرت ست کرد اما آرایش صورت مطابق با یک مهمانی مجلل باشد. برای این که آرایش صورتتان به ست لباس اسپرت بیاید باید ظاهری طبیعی و آرایشی ملیح داشته باشید . به این منظور از کرم پودرهای نزدیک به رنگ صورت خود و رژ لب های مات استفاده کنید .

اکثر دخترخانم‌ها عاشق پوشیدن بلوز‌های ساده هستند و برای ست کردن آن‌ها دنبال ایده می‌گردند. برای اینکه با بلوز‌های ساده ست لباس اسپرت بسازید باید این را بدانید که وقتی بلوزتان ساده است باید بقیه اجزای استایل تان نیز ساده باشند.

میدانیم که شما خانم ها زیورآلات را بسیار دوست دارید اما اگر به ست لباس اسپرت علاقه مند هستید، باید کمترین استفاده را داشته باشید. به خاطر داشته باشید که لباس اسپرت را هرگز با جواهرات طلا و نقره ست نکنید. شما می توانید از دستبندها و گردنبندهایی که از جنس پارچه و چوب هستند استفاده کنید . لطفا در ست لباس اسپرت میزان زیورآلات را در حداقل نگاه دارید .

داشتن برخی لباس‌ها برای هر خانمی ضروری است، یکی از این لباس‌ها تیشرت سفید است که میتوان کلی استایل‌های جذاب با آن ساخت. همراه کردن شلوار جین با تیشرت سفید یک ست فوق العاده را میسازد که با کتانی تکمیل میشود.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *